تلویزیون سامسونگ 65Q70D

8 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • سیستم عامل: تایزن
  • سایز نمایشگر: 65 اینچ
  • نوع نمایشگر: QLED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • تاریخ عرضه: 2024

کنتراست بالا، روشنایی قابل قبول، ویژگی‌های گیمینگ مناسب و کیفیت تصویر عالی در نمایش فیلم و ویدیو از بهترین قابلیت‌های این تلویزیون هستند.

گیرنده دیجیتال کانال‌های داخلی، گیرنده کانال‌های خارجی، خروجی صدای اپتیکال، درگاه کابل LAN، پورت RF، بلوتوث نسخه 5.2، وای-فای داخلی، 2 عدد پورت HDMI نسخه 2.1، 2 پورت HDMI نسخه 2.0 و 2 عدد USB 2.0 از درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون هستند.

این تلویزیون دارای 2 میلی‌متر ضخامت کمتر، کنتراست بالاتر، روشنایی HDR بیشتر، روشنایی SDR بیشتر، حجم رنگ بیشتر، ارتقای بهتر تصویر، تاخیر ورودی کمتر و سیستم عامل جدیدتری است.

64.000.000 تومان

موجود در انبار

بروزرسانی قیمت: 1 آبان 1403

بانه آی تی با هدف جلب رضایت مشتریان، امکان پرداخت وجه کلیه سفارشات درب منزل خریدار را فراهم آورده است تا تجربه خریدی راحت و مطمئن را برای شما به ارمغان آورد.

در این روش، مشتری ابتدا بیعانه‌ای معادل 2 تا 5 درصد ارزش کالا پرداخت می‌کند. سپس محصول توسط پیک بانه آی‌تی به دست مشتری رسیده و پس از تست حضوری، مابقی مبلغ تسویه می‌شود.

بانه آی تی با بیش از یک دهه تجربه، تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت 150%، تضمین سلامت و 10 روز مهلت تست بفروش میرساند.

نماد اعتماد الکترونیکی، نماد ساماندهی و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از دیگر مجوزهای بانه آی‌تی در جهت جلب اعتماد مشتریان خود است.

دریافت خدمات پس از فروش از بانه آی تی به 3 شیوه‌ی مختلف امکان پذیر است:

  1. خرید بدون گارانتی: در این حالت خریدار کالای مورد نظر را در آدرس درخواستی خود تحویل گرفته و پس از تست سلامت و اصالت، تسویه حساب کامل را انجام می‌دهد. همچنین مشتری مهلت تست 10 روزه را در اختیار دارد تا در صورت وجود ایراد فنی کالای او تعویض شود. این روش مناسب کسانی است که دارای اطلاعات فنی، توانایی نصب و راه اندازی هستند و مایل به پرداخت هزینه برای دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی نیستند.
  2. خرید با گارانتی نقره‌ای: در این نوع گارانتی در کنار مزایای خرید بدون گارانتی از بانه آی تی تمام قطعات محصول (بجز پنل در تلویزیون) به مدت 18 ماه گارانتی می‌شوند و در صورتی که کالا خراب شود، شرکت گارانتی موظف به تعویض و تعمیر قطعات در زمان گارانتی است. هزینه گارانتی نقره ای 2% مبلغ فاکتور شما می باشد.
  3. خرید با گارانتی طلایی: مطمئن ترین روش برای دریافت خدمات پس از فروش تضمینی است. در این نوع گارانتی کالای مشتری به مدت یک سال در صورت ایجاد هر گونه ایردا فنی (جز شکستگی پنل در تلویزیون) بدون قید و شرط توسط بانه آی تی تعویض می‌شود. یعنی خریدار علاوه بر مزیت‌های خرید بدون گارانتی که پیشتر به آن‌ها اشاره شد از شرایط تعویض بدون قید و شرط نیز بهره مند است. هزینه گارانتی طلایی 5% مبلغ فاکتور شما می باشد. در این نوع گارانتی چنانچه ظرف مدت 30 روز کالای شما تعویض نشود بانه آی تی موظف است معادل 90 درصد مبلغ سفارش خریدار را عودت نماید.

معرفی امکانات

تلویزیون QLED سامسونگ 65Q70D ساخت 2024

تلویزیون سامسونگ 65Q70D اولین مدل گیمینگ شرکت کره‌ای در سال 2024 است که با مدل نامبرهای QA65Q70DAUXTW و QA65Q70DAUXZN در کشور مصر تولید می‌شود. این محصول دارای نمایشگر QLED با فناوری کوانتوم دات است که به مراتب عملکرد بهتری از تلویزیون‌های عادی LED دارد به این دلیل که این نانو ذرات، طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها را ایجاد می‌کنند. تلویزیون Q70D مجهز به پنل VA با کنتراست مناسبی است به همین جهت خرید آن برای علاقه‌مندان به دیدن فیلم پیشنهاد می‌شود. از طرفی این دستگاه با نرخ رفرش 120 هرتز و فناوری Motion Xcelerator 120 برای گیمرها نیز ایده‌آل است ضمن اینکه دارای قیمت پایین‌تر از مدل‌های گیمینگ اقتصادی است.

تلویزیون QLED سامسونگ 65Q70D ساخت 2024

تلویزیون سامسونگ 65Q70D مجهز به پردازنده کوانتومی 4K و فناوری کوانتوم HDR است. در نمایشگر آن امکان ارتقاء منابع با کیفیت 4K وجود دارد و همچنین از فرمت HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون در گیم بار جدید ویژگی‌های متنوعی را برای تجربه بازی ایده‌آل در اختیار کاربران می‌گذارد و از فناوری‌های پیشرفته مانند FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند. سیستم بلندگوی 2.0 کاناله 20 واتی، قابلیت Adaptive Sound+، Object Tracking Sound Lite و فناوری Q-Symphony نیز از امکانات صوتی آن قلمداد می‌شوند.

مقایسه تلویزیون سامسونگ 65Q70D با سامسونگ 65Q70C و ال جی 65QNED81:

مقایسه تلویزیون سامسونگ 65Q70D با سامسونگ 65Q70C و ال جی 65QNED81

با سیستم عامل تایزن 2024 به مجموعه‌ای متنوع از خدمات سرگرمی از سرویس‌های سازنده و اشتراکی دسترسی خواهید داشت. تمام وسایل هوشمند خانه خود را با هاب SmartThings می‌توانید به صورت یکجا کنترل کنید. در ادامه با نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌ها و امکانات این سری همراه شما خواهیم بود.

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ 65Q70D

تلویزیون سامسونگ 65Q70D یکی از سایزهای پرفروش این محصول و دقیقاً محبوب بازار است که ما در این بخش قصد داریم به معرفی کامل آن بپردازیم و آن را از جهات گوناگون زیر ذره‌بین بانه آی‌تی قرار دهیم تا ارزش خرید آن را سنجیده و در صورت لزوم در کمترین زمان ممکن محصول را در اختیار شما قرار دهیم تا از مزایای آن لذت ببرید.

نوع استفادهامتیاز Q70D
استفاده ترکیبی7.3
تماشای برنامه‌های تلویزیونی7.2
تماشای برنامه‌های ورزشی7.2
انجام بازی‌های ویدیویی8.1
تماشای فیلم‌های HDR6.9
انجام بازی‌های HDR8.1
مانیتور PC8.2

ظاهر شیک و به‌روز سامسونگ 65Q70D

سامسونگ در بخش طراحی نمایشگرهایش واقعاً حرفه‌ای عمل کرده و به‌روز‌ترین‌ها را روی این نمایشگرها پیاده نموده است به صورتی که روی دکوراسیون فضای شما اثر شگرف خواهد گذاشت و سبکی مینیمال را در پیش می‌گیرد. تلویزیون سامسونگ 65Q70D یکی از همین موارد با ظاهری جذاب و باریک است که نگاه‌های زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. این نمایشگر دارای صفحه کاملاً تخت با ضخامت بسیار کم 2.57 سانتی‌متری است که برگرفته از زبان طراحی AirSlim هیچ‌گونه برآمدگی روی آن دیده نمی‌شود و پشتی بسیار تختی دارد بجز کناره‌ها که کمی حالت خمیده به خود گرفته‌اند و خیلی قابل رؤیت نیست.

ابعاد و سایز تلویزیون سامسونگ 65Q70D

حاشیه مشکی دور تلویزیون در سه طرف با پشتیبانی از حالت 3Bezel-less بسیار کم است و با احتساب فریم مشکی و پلاستیکی که دور تلویزیون را فراگرفته است نهایتاً پهنای 1.2 سانتی‌متری دارند و این یعنی زاویه دید بازتر برای تمرکز بهتر روی محتوا. جنس بدنه این نمایشگر پلاستیکی کار شده که خطوطی افقی و ظریف روی آن حکاکی شده‌اند تا نمایی ظریف برای این بخش فراهم کنند. روی قسمت پشتی شیارهایی برای نظم‌دهی به کابل‌ها قرار دارد و در جوار آن اندازه VESA برای اتصال احتمالی تلویزیون به دیوار تعیین گردیده‌ است که برای سایز 65 اینچ 40 در 30 سانتی‌متر می‌باشد.

ابعاد بدون پایهبا پایهبسته بندی
ارتفاع83.1 سانتی‌متر90 سانتی‌متر95.0 سانتی‌متر
طول145.1 سانتی‌متر145.1 سانتی‌متر162.3 سانتی‌متر
ضخامت2.5 سانتی‌متر28.5 سانتی‌متر20.5 سانتی‌متر
قطر167.2 سانتی‌متر170.7 سانتی‌متر188 سانتی‌متر
وزن2.4 کیلوگرم24.3 کیلوگرم31.3 کیلوگرم
فریم1.2 سانتی‌متر1.2 سانتی‌متر1.2 سانتی‌متر
ابعاد پایه (طولxعمق)28.5x32 سانتی‌متر
VESA (ارتفاعxعرض)40x30 سانتی‌متر

این تلویزیون در سایزهای 55, 65, 75 ,85 اینچ تولید شده است که سایز 65 اینچ در حال حاضر یکی از پُرفروش‌ترین آن‌ها به واسطه استاندارد و مناسب بودنش برای بیشتر فضاها می‌باشد.

تلویزیون سامسونگ 65Q70D دارای قطر 167.2 سانتی‌متر است و ابعاد آن بدون پایه برابر 1451.7×831.8×25.7 میلی‌متر می‌باشد و وزن آن در همین حالت 21.4 کیلوگرم است.

پایه تلویزیون از نوع مرکزی با حالتی تخت است که به خوبی روی میز ثابت می‌ماند؛ متریال به کار رفته در پایه از جنس پلاستیک می‌باشد که ممکن است حس کنید کمی لرزش دارد اما در واقع مقاومت خوبی برای تحمل وزن نمایشگرها دارد. ارتفاع این پایه از سطح میز حدود 8 سانتی‌متر است که ابعاد آن در سایز 65 اینچ برابر 28.5 در 32 سانتی‌متر است و توسط چند پیچ به تلویزیون متصل می‌شود. شما می‌توانید کابل‌ها را از قسمت پشتی پایه رد کرده و برای نظم‌دهی بیشتر از این بخش استفاده نمایید.

پورت های تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q70D

محل استقرار پورت‌ها به وسیله ماژولی مستطیل شکل جدا شده که از کنار دسترسی به آن بسیار راحت است اما زمانی که روی دیوار مستقر شود کمی دسترسی شما به آن‌ها مشکل خواهد شد. این درگاه‌های ارتباطی شامل 4 پورت HDMI هستند که نسخه‌های 2.1 و 2.0 دارد و 2 پورت USB نسخه 2.0 در کنار پورت‌های Optical, LAN و RF هم در این بخش به چشم می‌خورد. توجه داشته باشید که کلیه نمایشگرهای سامسونگ مجهز به گیرنده داخلی دیجیتال و رسیور می‌باشند که ورودی آنتن و دیش آن‌ها در این بخش قرار دارد.

ریموت 65Q70D چگونه است؟

احتمالاً نام ریموت کنترل سولار را بارها شنیده‌اید، این ریموت که در تمامی مدل‌های سامسونگ بجز مدل سری 7 کریستالی استفاده شده است کاملاً هوشمند بوده و کنترل از راه دور نمایشگر را به صورت صوتی امکان پذیر می‌نماید. تلویزیون 65Q70D همچنین دارای وزن بسیار سبک و ابعاد جمع و جور 18 در 5 سانتی‌متر می‌باشد که با ظاهر مینیمالش تعداد دکمه‌های روی آن بسیار کم می‌باشد.

جذابیت این ریموت برمی‌گردد به پنل خورشیدی که پشت آن مستقر شده است تا شارژ را از طریق نور انجام دهد و نیازی به خرید باتری نداشته باشد، در واقع این سری ریموت باتری سرخود هستند. در صورتی که نور در اطراف شما نبود یا اینکه عجله دارید از پورت زیر ریموت سولارسل یعنی USB-C برای اتصال به برق مستقیم استفاده کنید.

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ 65Q70D

وضوح تصویر در تلویزیون سامسونگ 65Q70D

تلویزیون سامسونگ 65Q70D وضوح تصویر 4K دارد که رزولوشن آن برابر 2160 در 3840 پیکسل است یعنی محتوایی که مشاهده می‌کنید با جزئیات بالا و نزدیک به تصویر واقعی نمایش داده مي‌شود. اما باید دید در روشنایی و رنگ‌دهی این نمایشگر چطور عمل می‌کند. تلویزیون صفحه نمایش QLED دارد که در واقع یک LED با فناوری Quantum Dot به حساب می‌آید پس به طور قطع دارای نورپس‌زمینه می‌باشد، نوع بک‌لایت به کار رفته در این مدل Edge LED است که کنترل نوردهی آن به وسیله Micro Dimming انجام می‌شود.

به گفته Rtings؛ این تلویزیون دارای ویژگی کاهش نور موضعی نیست، بنابراین نور پس‌زمینه نواحی جداگانه را تنظیم نمی‌کند تا نقاط برجسته را بدون تأثیر بر بقیه تصویر، روشن کند. این به این معنی است که هیچ گونه سوسو زدن حواس پرتی یا تغییر روشنایی وجود ندارد زیرا نقاط برجسته روشن در سراسر صفحه حرکت می کنند.

با اینکه جای لوکال دایمینگ خالی است اما تلویزیون کنترل نسبتاً خوبی روی روشنایی دارد و در این حین مجهز به سنسور نور و رنگ می باشد که به کمک قابلیت Brightness/Color Detection، روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به نور محیط تنظیم نموده تا در شرایط مختلف نور محیطی شاهد بهترین کیفیت تصویر باشید.

تلویزیون سامسونگ 65Q70D مجهز به متادیتای حرفه‌ای HDR است که نسخه‌های Quantum HDR، + HDR 10 و HLG را به کار گرفته است تا محتوایی با جزئیات بیشتر در صحنه‌های تاریک و روشن را فراهم کند که در این حالت سعی می‌کند حتی سایه‌ها را در تصویر به نمایش بگذارد. روشنایی تلویزیون در حالت‌های مختلف HDR متفاوت است اما خوشبختانه شاهد امتیازات خوبی از آن در همین بخش‌ها هستیم؛ امتیاز روشنایی در حالت HDR معمولی 7.5 و در بازی HDR دارای نمره 7.7 از 10 می‌باشد که در حالت SDR نیز به 8.8 می‌رسد و باید گفت عدد قابل توجهی است.

حداکثر روشنایی تلویزیون در یک مربع سفید که به عنوان مثال به اندازه‌ی 2% از کل صفحه نمایش است.
نوع محتوامحتوای HDRبازی HDRمحتوای SDR
حداکثر روشنایی در حالت واقعی503 نیت490 نیت571 نیت
حداکثر روشنایی در 2% نمایشگر527 نیت532 نیت308 نیت
حداکثر روشنایی در 10% نمایشگر526 نیت529 نیت533 نیت
حداکثر روشنایی در 25% نمایشگر524 نیت527 نیت530 نیت
حداکثر روشنایی در 50% نمایشگر522 نیت525 نیت528 نیت
حداکثر روشنایی در 100% نمایشگر522 نیت524 نیت527 نیت

کنتراست تلویزیون در چه سطحی است؟

کنتراست تصویر تلویزیون 65Q70D در سطح خوبی قرار دارد و تا جایی که می‌شود سعی می‌کند جزئیات را در محتوای در حال پخش بهتر نشان دهد. به این صورت که میزان کنتراست آن در حالت ثابت و دینامیک به 1:6800 می‌رسد و امتیازی که از این بخش می‌گیرد 6.7 از 10 است.

این نمایشگر تصویر را در صحنه‌های تاریک با عمق رنگ مشکی نسبتاً خوبی نشان می‌دهد اما به دلیل نبود نوردهی موضعی در هایلایت‌های روشن مناطق مشکی کمی حالت خاکستری به خود می‌گیرند. پس بلومینگ کمی در این بخش قابل رؤیت است. توجه داشته باشید که یکنواختی رنگ مشکی در تلویزیون امتیاز 7.5 دارد و به نظر در این میان‌رده مناسب است و در پخش یکنواختی رنگ خاکستری امتیاز آن 7.3 است.

تلویزیون کیولد سامسونگ در سری 7 پردازنده Quantum Processor 4K دارد که توانایی ارتقاء محتوایی با رزولوشن 720, 1080, 2k را تا نزدیک به 4K دارد پس لازم نیست نگران داده‌های کیفیت پایین باشید که سامسونگ به آن فکر کرده است. در واقع با Upscaling کردن روی ارتقاء این محتواها کار می‌کند و سعی می‌کند تا حد زیادی جزئیات را حفظ کند. در پخش قدرت پردازش این نوع پردازنده کوانتومی امتیاز 7.5 را گرفته است و در هموارسازی محتوا با کیفیت پایین امتیاز 6.5 را در بخش حفظ جزئیات و صاف کردن دریافت نموده است که ظاهراً معقول است.

کیفیت رنگ تلویزیون سامسونگ 65Q70D

نمایشگرهایی که صفحه نمایش QLED دارند و از ذرات کوانتوم در بین پنل و صفحه نمایش خود استفاده می‌کنند طبیعتاً در رنگ‌دهی و طیف رنگی گسترده بسیار عالی عمل می‌کنند به صورتی که سعی می‌کنند حجم رنگی بیشتری را در تصویر به کار بگیرند تا تصویری طبیعی خلق نمایند.

در تلویزیون 65Q70D نیز به واسطه وجود این فناوری کوانتومی، حجم رنگی 68.40% فضای Rec 2020 uv را به کار گرفته‌ است که امتیازی برابر 7.7 را در استفاده از محدوده رنگی دریافت می‌کند در حجم رنگ به‌ کار رفته امتیاز 7.3 از 10 را دارد. تلویزیون مجهز به عمق رنگ 8 بیت + FRC است و تصویر را با عمق رنگ عالی به نمایش می‌گذارد و می‌توان ادعا کرد در این بخش امتیاز نسبتاً خوبی دریافت کرده است.

تاثیر نوع پنل در زاویه دید و کنتراست

تلویزیون کیولد سامسونگ مدل 65Q70D در سال 2024 دارای پنل VA با کنتراست قوی به واسطه چیدمان خاص پیکسل‌هایش است. چیزی که در این محصول هویدا است عدم زاویه دید مناسب است و شاید اگر پنل IPS داشت ماجرا جور دیگری رقم می‌خورد و شاهد زاویه دید بهتری بودید، به هر حال با امتیاز 5.5 که در این بخش دریافت کرده است بهترین کار چیدمان مبلمان روبروی تلویزیون برای دریافت محتوای بهینه است.

کاهش دقت رنگ‌ها در زاویه دید افقی26 درجه
تغییر رنگ‌ها در زاویه دید افقی34 درجه
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی30 درجه
افزایش سیاهی در زاویه دید افقی24 درجه
تغییر گاما در زاویه دید افقی16 درجه

با اینکه تلویزیون 65Q70D فاقد آنتی‌رفلکشن است اما توانایی خوبی در عدم انعکاس نور در فضای روشن روی صفحه دارد به صورتی که می‌تواند تصویر را با وضوح خوبی در این شرایط به نمایش بگذارد توجه کنید که در این بخش با امتیاز 7.2 از 10 توانسته بر این حرف صحه بگذارد.

شرایط بازی در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q70D

همان‌طور که گفته شد تلویزیون سامسونگ 65Q70D شرایط لازم برای بازی در حد حرفه‌ای با قیمت مقرون‌به صرفه را دارد، پس می‌توانید به عنوان یک گیمر روی آن حساب کنید. توجه داشته باشید که این تلویزیون رفرش ریت 120 هرتزی دارد یعنی در یک ثانیه 120 بار فریم در تصویر تغییر می‌کند و می‌تواند در صحنه‌های سریع حرکتی روان و بدون پارگی را رقم بزند. رسپانس تایمی که در حالت 100% از این محصول دریافت می‌کنید 13.7 میلی‌ثانیه است که زمان خوبی برای پاسخ‌دهی در این میان‌رده به شمار می‌رود و امتیاز 7.3 را به خود اختصاص می‌دهد.

محصول مجهز به قابلیت VRR برای تغییر رفرش ریت بین صحنه‌های متفاوت است و از حالت تأخیر ورودی (ALLM) بهره‌مند است به صورتی که زمان بین حرکت کنسول تا شروع بازی را به حداقل ممکن می‌رساند تا پاسخی سریع را در حین بازی رقم بزند. تلویزیون 65Q70D از محتوا در وضوح 1080p, 1440p, 4K پشتیبانی می‌کند و تأخیر ورودی را در هر تصویر با رقمی متناسب نمایش می‌دهد به صورتی که با امتیاز 9.7 از 10 شگفتی می‌آفریند.

عنوانتاخیر ورودی
وضوح 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه6.0 میلی‌ثانیه
وضوح 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه10.4 میلی‌ثانیه
وضوح 1440P با نرخ 120 فریم بر ثانیه6.0 میلی‌ثانیه
وضوح 1440P با نرخ 60 فریم بر ثانیه10.4 میلی‌ثانیه
وضوح 1080P با نرخ 120 فریم بر ثانیه6.0 میلی‌ثانیه
وضوح 1080P با نرخ 60 فریم بر ثانیه10.8 میلی‌ثانیه

این تلویزیون حرفه‌ای در بازی قابلیت پشتیبانی از کنسول‌های نسل نهم را دارد که شامل مواردی همچون PS5 و Xbox Series X|S می‌باشد که از طریق درگاه HDMI 2.1 می‌توانید این اتصال را برقرار کرده و از بازی با سرعت بالا توأم با صحنه‌های روان لذت ببرید. توجه داشته باشید امکانات گیمینگ زیادی همچون Dynamic Black EQ برای نمایش جزئیات در صحنه‌های تاریک بازی، Motion Xcelerator به منظور حرکت روان در بازی سریع و HGiG جهت تقویت بازی در حالت HDR در این مدل وجود دارند که آن را از هر لحاظ برای گیمینگ بهینه می‌سازد.

میزان صدای تلویزیون 65Q70D

صدایی که در تلویزیون سامسونگ 65Q70D وجود دارد برابر 20 وات می‌باشد این میزان خروجی صوتی از 2.0 کانال صوتی به وسیله بلندگوهایی با حالت Down Fire به سمت پایین شلیک می‌شوند. توان صوتی 20 وات مقداری معقول و مناسب برای فضای متوسط است که در بیشتر میان‌رده‌ها از همین مقدار استفاده شده است اما اگر بخواهید تلویزیون را در فضای کمی بزرگ قرار دهید و توقع صدای رسا داشته باشید باید گفت نیاز به ساندبار یا سیستم صوتی کمکی دیگری دارید. زیرا پاسخ‌فرکانسی در این مدل امتیاز 5.9 را دریافت کرده است و خیلی جالب نیست یعنی در حال نرمال خوب است اما اگر بخواهید صدا را خیلی بالا ببرید دیالوگ‌‌ها ناواضح می‌شوند.

اعداد پایین در جدول زیر به معنای کیفیت صدای بهتر و انحراف کمتر است.
پاسخ فرکانسQ70D
گسترش فرکانس پایین151.02 هرتز
انحراف استاندارد وزنی @ 703.05 دسی‌بل
انحراف استاندارد وزنی @ 803.74 دسی‌بل
انحراف استاندارد وزنی در حداکثر صدا5.45 دسی‌بل
فشرده‌سازی دامنه دینامیکی3.28 دسی‌بل

برای این کار سامسونگ چاره‌ای پیدا کرده و با امکان اتصال از طریق Bluetooth نسخه 5.2 شرایط را برای استفاده از صدای بالاتر به کمک سایر دستگاه‌ها فراهم کرده است که فناوری Q-Symphony در این تلویزیون وظیفه هماهنگ‌سازی صدای تلویزیون و ساندبار را برعهده دارد. خود تلویزیون در بخش صوتی نیز قابلیت‌های همچون OTS جهت ردیابی صدای شیء دارد که صدا را دقیق از جایی که خارج می‌شود به گوش شنونده می‌رساند همچنین با تطبیق صدای تلویزیون بسته به نوع محتوا و محیط سعی می‌کند وضوح را تا جایی که امکان دارد بالا ببرد.

ویژگی های صدای تلویزیون 65Q70D

تلویزیون اسمارت سامسونگ 65Q70D

تلویزیون 2024 سامسونگ مدل Q70D همچون تمام مدل‌های این برند سیستم عامل انحصاری Tizen را در چنته دارد با این تفاوت که نسخه به‌روز 8.0 را در این سال به کار گرفته است. با وجود تلویزیون هوشمند فوق می‌توانید به اینترنت متصل شوید و از طریق دستیارهای حرفه‌ای Alexa و Bixby به برنامه‌های زیادی دسترسی پیدا کنید. همچنین کنترل نمایشگر را از راه دور در دست بگیرید یا انواع گوشی را به تلویزیون متصل نمایید.

توجه داشته باشید که در نمایشگرهای سامسونگ امکان ضبط فیلم و استفاده از قابلیت Multi View وجود دارد. امتیازی که این نمایشگر در بخش قابلیت‌های هوشمند دریافت کرده 8.5 از 10 است که در حالت استفاده از برنامه‌ها نیز همین امتیاز عالی را دریافت می‌کند. به طور مثال زمان صرف شده برای انتخاب YouTube در آن تنها 2 ثانیه است.

مقایسه تلویزیون Q70D با Q70C و QNED81

در این بخش می‌خواهیم شما را به مقایسه بین سه محصول از برند سال‌های متوالی دعوت کنیم تا بین این سه مدل هم‌رده با امکانات و قیمت بسیار مشابه بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای را رقم بزنید و اگر تفاوت دقیق آن‌ها را نمی‌دانید به جواب سوألات خود برسید.

مقایسه تلویزیون 65Q70D با 65Q70C

اگر با برند سامسونگ و نمایشگرهای آن آشنایی داشته باشید می‌دانید که تلویزیون 65Q70D نسخه جدید Q70C در سال 2023 است که تفاوت‌هایی با نسل گذشته خود دارد اما باید گفت شباهت‌ها بین آن‌ها بیشتر است. در ادامه به صورت دقیق‌تر به نقاط تشابه و تضاد بین این دو مدل در سال‌های متوالی پرداخته‌ایم.

نوع استفادهامتیاز Q70Dامتیاز Q70C
استفاده ترکیبی7.37.3
تماشای برنامه‌های تلویزیونی7.27.0
تماشای برنامه‌های ورزشی7.27.2
انجام بازی‌های ویدیویی8.18.0
تماشای فیلم‌های HDR6.97.1
انجام بازی‌های HDR8.18.0
مانیتور PC8.28.1

طراحی 65Q70D و 65Q70C

تلویزیون سامسونگ Q70D و Q70C از نظر سایزبندی کاملاً مشابه هستند و هر دو در سایز 65 اینچ نیز از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی دارند به صورتی که در موارد جزئی تفاوت‌هایی بین آن‌ها به چشم می‌خورد و اگر این دو را کنار هم قرار دهید عملاً غیرقابل تشخیص می‌باشد. جنس بدنه، طراحی پشت، تعداد پورت، نوع فریم و حاشیه، حتی طراحی پایه در این دو نسل هیچ تغییری نداشته است. تنها نقطه تمایز بین این دو نمایشگر می‌توان به ضخامت 2.8 سانتی‌متری 65Q70C اشاره کرد که در مدل 65Q70D برابر 2.6 سانتی‌متر است. همچنین سایز پایه در حد ناچیزی متفاوت است که به راحتی قابل چشم‌پوشی است.

تفاوت تصویر Q70 در سال 2024 و 2023

با توجه به اینکه تلویزیون‌های 65Q70D و 65Q70C سامسونگ کیفیت تصویر 4K دارند و از لحاظ تکنولوژی صفحه نمایش، پنل و نوع بک‌لایت نیز کاملاً مشابه هستند انتظار تصویری بسیار شبیه به هم را از آن‌ها داریم. اما با تمام این اوصاف تفاوت‌هایی در کنتراست و روشنایی و رنگ‌دهی این نمایشگرهای وجود دارد که به آن‌ خواهیم پرداخت.

تلویزیون Q70C سامسونگ دارای کنتراست 1:6300 در حالت ثابت و دینامیک است که به نسبت نسل جدیدتر خود کمتر می‌باشد یعنی سال جدید کنتراست تقویت یافته است. همچنین با اینکه پردازنده به کار رفته در این نمایشگرهای از نوع کوانتوم و مشترک است اما قدرت آن در سال جدید بهینه‌تر شده است و تصویری با وضوح بهتر را به نمایش می‌گذارند.

در همین راستا به میزان روشنایی تصویر در این دو تلویزیون که دقت می‌کنیم، متوجه بهبود روشنایی آن‌ها در شرایط HDR و SDR می‌شویم که به خوبی تقویت شده‌اند. یعنی اگر نگاهی به امتیازات بیاندازید می‌بینید که در روشنایی در حالت HDR معمولی از امتیاز 6.6 به 7.5 ارتقاء پیدا کرده است، در حالت بازی‌های HDR این مقدار از 6.6 به 7.7 و در حالت SDR از 8 به 8.4 از 10 افزایش پیدا کرده است که بسیار قابل توجه و مهم برای صحنه‌های روشن یا فضای نورانی می‌باشد.

Q70D 2024Q70C 2024
متوسط روشنایی محتوای HDR503 نیت326 نیت
متوسط روشنایی بازی HDR490 نیت337 نیت
متوسط روشنایی محتوای SDR572 نیت428 نیت

تلویزیون‌ها عمق رنگ 8 بیت دارند اما در استفاده از محدوده رنگ Rec 2020 uv باید گفت مدل سال 2023 با امتیاز 7.8 و 68.98% از این فضا بهتر بوده است در حالی مدل سال جدید حجم رنگ بیشتری را با درصد بالاتر دریافت می‌کند.

پوشش حجم رنگیQ70D 2024Q70C 2023
درخشندگی سفید518 نیت448 نیت
درخشندگی قرمز106 نیت89 نیت
درخشندگی سبز374 نیت262 نیت
درخشندگی آبی37 نیت14 نیت
درخشندگی فیروزه‌ای394 نیت305 نیت
درخشندگی سرخابی142 نیت111 نیت
درخشندگی زرد463 نیت402 نیت

هر دو نمایشگر کیولد سری 7 سامسونگ در یکنواختی رنگ مشکی و خاکستری مثل هم عمل می‌کنند و تغییری در ساختار آن‌ها ایجاد نشده است حتی در زاویه دید و قدرت بازتاب همچون هم هستند و زاویه دید همچنان نامطلوب می‌باشد.

زاویه دید Q70Dزاویه دید Q70C
کاهش دقت رنگ‌ها در زاویه دید افقی26 درجه27 درجه
تغییر رنگ‌ها در زاویه دید افقی34 درجه24 درجه
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی30 درجه37 درجه
افزایش سیاهی در زاویه دید افقی24 درجه15 درجه
تغییر گاما در زاویه دید افقی16 درجه16 درجه

تغییر در امکانات گیمینگ

آنطور که پیداست تلویزیون سامسونگ Q70C در سال گذشته نیز قیمت مناسب‌ترین مدل این برند در حوزه گیمینگ حرفه‌ای بود که ظاهراً باید در سال جدید ارتقاء پیدا کند و شرایط را برای گیمرها مطلوب‌تر سازد.

این دو نمایشگر در امکانات بازی و قابلیت‌های لازم برای استفاده از کنسول‌های بازی و حتی پورت‌ها در یک سطح قرار دارند اما در بررسی‌های انجام شده متوجه افزایش رسپانس تایم در سری جدید شده‌ایم که در حالت عادی باید کمتر می‌شد؛ زمان پاسخ‌گویی که در مدل 65Q70D سامسونگ 13.7 میلی‌ثانیه است در مدل Q70C برابر 11.5 میلی‌ثانیه بود که امتیاز این بخش را با 7.6 با برتری بر 7.3 در سال 2024 به خود اختصاص داده است. با این حال تأخیر ورودی در سال جدید کاهش خوبی داشته و در واقع مدل کیو 70 دی امتیاز بهتری را دریافت کرده است؛ در کل هر دو مدل از لحاظ امکانات بازی تقریباً در یک سطح قرار دارند.

کیفیت صدای 65Q70D بهتر است یا 65Q70C؟

شاید باورش برایتان عجیب باشد که تلویزیون QLED سامسونگ سری 7 در سال 2024 کیفیت صدای پایین‌تری پیدا کرده است. با اینکه توان صوتی و تعداد و نوع کانال‌های صوتی تغییر نداشته است و حتی این دو مدل از لحاظ امکانات و قابلیت‌های صدا در یک سطح قرار دارند اما پاسخ فرکانسی که Q70C از خود انتشار می‌دهد با امتیاز 6.1 به نسبت 5.9 مدل 65Q70D برتری دارد که جای تأمل دارد.

اعداد پایین در جدول زیر به معنای کیفیت صدای بهتر و انحراف کمتر است.
پاسخ فرکانسQ70D 2024Q70C 2023
گسترش فرکانس پایین151.02 هرتز142.54 هرتز
انحراف استاندارد وزنی @ 703.05 دسی‌بل2.94 دسی‌بل
انحراف استاندارد وزنی @ 803.74 دسی‌بل3.37 دسی‌بل
انحراف استاندارد وزنی در حداکثر صدا5.45 دسی‌بل5.23 دسی‌بل
فشرده‌سازی دامنه دینامیکی3.28 دسی‌بل3.85 دسی‌بل

در کل صدای تلویزیون خیلی زیاد نیست و در حد متوسطی قرار دارد که با افزایش صدا، تلویزیون کمی حالت ناواضح به خود می‌گیرد و برای محیط‌‌‌های آرام مناسب هستند.

قابلیت‌های هوشمند

امکانات اسمارت تلویزیون‌های 65Q70D و 65Q70C سامسونگ در یک سطح قرار دارند به صورتی که از یک سیستم عامل مشترک با کاربری مشابه برخوردار هستند که حتی در قابلیت‌ها و دسترسی‌ها تغییری بین این دو نسل کیولد دیده نمی‌شود. تنها تفاوت ارتقاء سیستم عامل Tizen نسخه 7 در سال 2023 به نسخه 8 در سال 2024 است که برنامه‌ها و دسترسی‌ها در سری جدید به‌روز شده‌اند.

مقایسه تلویزیون سامسونگ 65Q70D با ال جی 65QNED81

در این بخش به مقایسه تلویزیون‌های 65Q70D و 65QNED81 می‌پردازیم که ظاهراً تفاوت‌های بارزی همچون صفحه نمایش متمایزی بین آن‌ها وجود دارد اما در واقع رنج قیمتی تقریباً برابری دارند که خریدار را کمی سردرگم می‌کند. با مشاهده تفاوت‌های بین این دو به راحتی می‌توان تصمیم گرفت کدام مدل را انتخاب کنید که با نیازهای شما سنخیت بیشتری داشته باشد. تلویزیون ال جی QNED81 تولید سال 2023 با صفحه نمایش QNED است که برای تماشای فیلم و کاربری روزانه تولید شده است و با اینکه تکنولوژی کره‌ای دارد در اندونزی مونتاژ می‌شوند و همچون سری مصر سامسونگ از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند.

نوع استفادهامتیاز Q70Dامتیاز QNED81
استفاده ترکیبی7.37.0
تماشای برنامه‌های تلویزیونی7.27.5
تماشای برنامه‌های ورزشی7.27.5
انجام بازی‌های ویدیویی8.17.7
تماشای فیلم‌های HDR6.96.3
انجام بازی‌های HDR8.17.3
مانیتور PC8.28.3

تفاوت ظاهری 65Q70D با 65QNED81

تلویزیون سری 7 سامسونگ و سری 8 ال جی سایزبندی متنوعی دارند اما تنوع سایزهای آن‌ها با هم کمی متفاوت است به صورتی که در مدل QNED81 سایزهای 55, 65, 75, 86 اینچ به چشم می‌خورد در حالی که در Q70D همین سایزها را داریم اما به جای 86 که نماد برند ال جی است سایز 85 اینچ را مشاهده می‌کنید.

با اینکه طراحی پایه در این دو به صورت مرکزی مستقر شده است اما ال جی قابلیت تنظیم ارتفاع را برای این پایه فلزی از 3.5 تا 7 سانتی‌متر فراهم کرده است تا ساندبار را به راحتی جلو نمایشگر قرار دهید. ضخامت بدنه دو نمایشگر تقریباً مساوی است و فریم و حاشیه در QNED81 با هم به 1.3 سانتی‌متر می‌رسد که در 65Q70D به میزان 1.2 سانتی‌متر است.

تفاوت تصویر QNED ال جی و QLED سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 65Q70D صفحه نمایش متفاوتی با تلویزیون ال جی 65QNED81 دارد که همین امر باعث شده در موارد بسیاری با هم متفاوت باشند. در واقع کیفیت تصویر هر دو 4K است اما در ال جی بجز فناوری کوانتومی که در کیولد سامسونگ وجود دارد، ذرات نانوسل‌ هم به این ترکیب اضافه شده‌اند و باعث شده در رنگ و نوردهی متمایز باشند. همچنین نوع پردازنده‌های متفاوت در این دو روی وضوح و کنتراست دقیق‌تر بین این نمایشگرها مؤثر می‌باشد.

کنتراست در تلویزیون 65Q70D برابر 1:6800 در حالت‌های ثابت و پویا است در حالی که این مقدار در 65QNED81 بسیار کمتر و 1:1291 است که با امتیاز 2.1 که دریافت کرده است رقم بسیار کمی است.

با اینکه نور پس‌زمینه هر دو یکسان و از نوع Edge LED است و حتی تلویزیون ال جی 65QNED81 مجهز به لوکال دایمینگ است اما میزان روشنایی مدل سامسونگ در حالت‌های HDR و SDR بیشتر است.

Q70D 2024QNED81 2023
متوسط روشنایی محتوای HDR503 نیت371 نیت
متوسط روشنایی بازی HDR490 نیت373 نیت
متوسط روشنایی محتوای SDR571 نیت343 نیت

زاویه دید تلویزیون 65QNED816 ال جی بی‌نظیر است و این را با امتیاز 8.2 از 10 خود ثابت کرده است که آن را به واسطه پنل IPS خود دارد. اما در مورد تلویزیون 65Q70D سامسونگ زاویه دید کمی متفاوت است و امتیاز آن 5.5 کمی مأیوس کننده است، یعنی شما می‌توانید برای تلویزیون کیوند ال جی مبلمان را به دلخواه بچینید و تصویری ثابت را از هر جهت مشاهده نمایید.

زاویه دید Q70Dزاویه دید QNED81
کاهش دقت رنگ‌ها در زاویه دید افقی26 درجه38 درجه
تغییر رنگ‌ها در زاویه دید افقی34 درجه70 درجه
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی30 درجه39 درجه
افزایش سیاهی در زاویه دید افقی24 درجه70 درجه
تغییر گاما در زاویه دید افقی16 درجه54 درجه

برای بازی Q70D یا QNED81 ؟

هر دو تلویزیون دارای رفرش ریت 120 هرتز هستند و برای بازی در حد حرفه‌ای ساخته شده‌اند، تلویزیون ال جی QNED81 که در سال 2023 تولید شده است همچون رقیب خود امکانات لازم برای گیم‌پلی روان با صحنه‌های صاف را در اختیار دارد که وجود پورت HDMI 2.1 و قابلیت VRR و ALLM بر این ادعا صحه می‌گذارند. اما زمانی که به سرعت زمان پاسخ‌گویی و تأخیر ورودی تلویزیون 65Q70D و 65QNED81 دقت می‌کنیم متوجه امتیاز بیشتر مدل ال جی در زمان پاسخ‌گویی و امتیاز بهتر سامسونگ در تأخیر ورودی خواهیم شد.

زمان پاسخگویی 65Q70D برابر است با 13.7 میلی‌ثانیه و زمان پاسخگویی 65QNED816 نیز 12.3 میلی‌ثانیه است.

عنوانتاخیر ورودی Q70Dتاخیر ورودی QNED81
وضوح 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه6.0 میلی‌ثانیه5.5 میلی‌ثانیه
وضوح 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه10.4 میلی‌ثانیه13.9 میلی‌ثانیه
وضوح 1440P با نرخ 120 فریم بر ثانیه6.0 میلی‌ثانیه5.6 میلی‌ثانیه
وضوح 1440P با نرخ 60 فریم بر ثانیه10.4 میلی‌ثانیه17.2 میلی‌ثانیه
وضوح 1080P با نرخ 120 فریم بر ثانیه6.0 میلی‌ثانیه5.5 میلی‌ثانیه
وضوح 1080P با نرخ 60 فریم بر ثانیه10.8 میلی‌ثانیه14.1 میلی‌ثانیه

خروجی صوتی سامسونگ بهتر است یا ال جی؟

توان صوتی تلویزیون‌های 65 اینچ Q70D و QNED81 برابر 20 وات با کانال‌های برابر است که قابلیت Dolby Atmos, Dolby Digital هم بین آن‌ها دیده می‌شود که به صدای فراگیر و رسای آن‌ها کمک می‌کند. در کنار تکنولوژي‌های صوتی که در سری کیولد سامسونگ در بالا به آن پرداختم، ال جی هم بیکار ننشسته است و از قابلیت‌هایی همچون حالت Al Sound و Clear Voice Pro برای ارتقاء صدا و حذف نویزها استفاده کرده است. با تمام این احوالات پاسخ‌فرکانسی تقریباً مشابه‌ای را از این دو تلویزیون در حد متوسط دریافت می‌کنیم که به عنوان دو میان‌رده به نظر مناسب هستند. البته ال جی 65QNED81 با اختلاف یک امتیاز برتری خود را نشان داده است.
اعداد پایین در جدول زیر به معنای کیفیت صدای بهتر و انحراف کمتر است.

پاسخ فرکانسQ70D 2024QNED81 2023
گسترش فرکانس پایین151.02 هرتز113.14 هرتز
انحراف استاندارد وزنی @ 703.05 دسی‌بل4.64 دسی‌بل
انحراف استاندارد وزنی @ 803.74 دسی‌بل4.58 دسی‌بل
انحراف استاندارد وزنی در حداکثر صدا5.45 دسی‌بل7.49 دسی‌بل
فشرده‌سازی دامنه دینامیکی3.28 دسی‌بل4.47 دسی‌بل

تفاوت webOS و Tizen

پیشتر اشاره شد که سیستم عامل تلویزیون 65Q70D از نوع Tizen 8 است که تولید سال 2024 می‌باشد اما تلویزیون ال جی 65QNED81 با سیستم عامل webOS 23 که تولید سال 2023 است وارد میدان شده است که هر دو از بهترین‌های بازار قابلیت ضبط برنامه، دسترسی به دستیارهای صوتی و موارد مشابه هستند که از لحاظ امکانات تقریباً می‌توان گفت در یک حد می‌باشد و در بخش‌های متفاوت دسترسی و قابلیت‌ها امتیازاتی مشابه را دریافت کرده‌اند.

چه چیز QLED‌ها را به یک تلویزیون متفاوت تبدیل می‌کند؟

به اعتبار سال‌ها حضور مدل‌های 4K QLED در خط تولید سامسونگ احتمال می‌دهیم که شما هم از دسته مخاطبانی باشید که این اصطلاح به گوشتان خورده است. تلویزیون‌های کیولد تا قبل از اینکه نئوکیولدها عرضه شوند، بیشترین طرفداران را در سطح جهانی داشتند و این به این خاطر بود که افرادی که خواهان خرید تلویزیون LED بودند اکنون در مقابل خود جلوه‌های نمایشی بهتری را می‌دیدند. تلویزیون Samsung 65 Q70D مابین مدل‌های 65Q80D و 65Q60D از میان رده‌های کیولد در سال 2024 است که حتم داریم سهم فروش بیشتری را ازآن خود کند.

چیزی که واقعا کیفیت تصویر تلویزیون‌های کیو ال‌ای‌دی را بهتر از ال‌ای‌دی عادی می‌سازد، Quantum Dot (نقاط کوانتومی) یعنی نانوذرات کوانتومی با خاصیت الکتریکی هستند که نور را از خود هدایت کرده و طیف خیلی متنوع تری از رنگ‌ها را پدید می‌آورند و در کنار این نیز بر سطوح روشنایی می‌افزایند تا مواردی مانند فیلم‌های HDR با کیفیت بهتر نمایش داده شوند. تلویزیون 65Q70D به لطف کوانتوم دات 100 درصد فضای رنگ را پوشش می‌دهد. جالب است بدانید این دستگاه با سیستم رنگ پنتون و امکان نمایش 2030 رنگ و 110 رنگ پوست اضافی، بالاترین میزان واقع گرایی را بدست می‌آورد.

از سوی دیگر سامسونگ در این تلویزیون کیولد خود از فناوری LED دوگانه استفاده می‌کند تا رنگ‌های سرد و گرم به طور همزمان منتشر شده و نیز این تکنولوژی نوآورانه باعث بهبود کنتراست گردد بنابراین Q70D تمام آن چیزیست که برای اتاق‌های تاریک و روشن بدان نیاز دارید.

تلویزیون کیولد سامسونگ 65 کیو 70 دی

پردازنده کوانتومی فورکی

کیفیت تصویر و صدای عالی که از تلویزیون 65 Q70D سامسونگ دریافت می‌کند مدیون آن چیزی است که در پس زمینه پردازشگر هوشمند نامیده می‌شود و برای این دستگاه لقب Quantum Processor 4K دارد. این تلویزیون توسط پردازنده کوانتومی فورکی در نقش یک سیستم حرفه‌ای ظاهر شده که با رجوع به هسته‌های پردازشی دیتای صوت و تصویر را به صورت هوشمندانه تحلیل می‌کند و تجربه‌ای فوق العاده نفسگیر را ارائه می‌کند. پردازنده Quantum می‌تواند کنتراست و رنگ را درون صحنه‌ها بهینه کند.

یکی از جالب‌ترین وظیفه‌های پردازنده این است که با مقیاس 4K، ورودی با وضوح پایین‌تر را توسط هوش مصنوعی پردازش می‌کند؛ این فناوری، 4K AI upscaling نامگذاری شده است. 4K AI upscaling با ارتقاء منابع کم کیفیت تضمین می‌کند که همه چیز را می‌توانید سرشار از جزئیات با کیفیت 4K مشاهده کنید.

در حال حاضر با فناوری انحصاری Motion Xcelerator، پیشرفت‌هایی چشمگیر در نمایش اکشن بدست آمده است و شما می‌توانید بازی‌های 4K با حداکثر رفرش 120 هرتز را پخش کنید. این فناوری تاری حرکت را از بین میبرد بنابراین حتی در سرعت‌های بالا می‌توانید حرفه‌ای بازی کنید و برنده باشید.

ارتقاء کیفیت تصویر فورکی

65Q70D سامسونگ و استقبال از علاقه‌مندان به فیلم

تلویزیون‌های کیولد 2024 همانند گذشته به لطف نمایش رنگ خوبی که مدیون کوانتوم دات بوده و کنتراست ذاتی خوب به لطف پنل VA برای اتاق‌های تاریک و روشن گزینه‌ای عالی جهت دیدن فیلم و سریال هستند. سامسونگ 65Q70D با تکنولوژی Quantum HDR قادر است زیبایی واقعی یک تصویر را به نمایش بگذارد به این دلیل که با بالا بردن محدوده داینامیکی و رنگ از طریق نقاط کوانتومی می‌تواند جزئیات را درون صحنه‌های تاریک و روشن برجسته کند.

این محصول با پشتیبانی HDR10+ Adaptive حتی استانداردهای پیشرو را پشت سر گذاشته و می‌تواند آخرین نسخه فیلم‌های سینمایی را با رنگ‌های مشکی عمیق‌تر، روشنایی بیشتر و جزئیات بیشتر به تصویر بکشد. سری Q70D با پیشرفت بیشتر به نسبت Q60D از HDR10+ GAMING نیز برخوردار خواهد بود.

ممکن است جلوه‌های پردازشی حرکت، رنگ و مواردی از این دست به نفع نمایش کلیه‌ی انواع محتوا تمام نشود و باعث شود محتواهایی از قبیل فیلم درام بیش از انتظار پردازش شده، نرم و مصنوعی به نظر برسد؛ Filmmaker Mode یک حالت برای علاقه‌مندان سینماست که تمامی جلوه‌های پردازش را از کار انداخته و دیدگاه واقعی سازنده و کیفیت واقعی محتوا را ارائه می‌کند.

تلویزیون سامسونگ Q70D 65 همچنین با Smart Calibration پایه و به کمک سنسور هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد کیفیت تصویر بکر را برای تماشای فیلم دلخواه به طور دقیق تنظیم کنند. با اینکه پنل VA تلویزیون زاویه دید ضعیفی دارد سامسونگ از قرارگیری لایه Wide viewing angle و بهبود زاویه دید برای تجربه تماشای گروهی یا اتاق‌هایی با چیدمان مبل وسیع می‌گوید. همچنین یک حالت Eye-friendly mode طراحی شده توسط سامسونگ وجود دارد که به طور خودکار روشنایی و رنگ نمایشگر را بر اساس طلوع و غروب محلی برای ممانعت از آسیب به چشم بیننده تنظیم می‌کند.

سرگرمی و مدیریت هوشمند با Tizen 2024

نسخه 8.0 سیستم عامل تایزن در تلویزیون‌های 2024 سامسونگ از جمله 65Q70D دسترسی به خدمات روز دنیا و برنامه‌های سرگرمی متعدد را فراهم می‌کند. اکنون از هوش مصنوعی در مقیاس بیشتر برای شخصی سازی تجربیات افراد استفاده می‌شود. محتوا و خدماتی که در اسمارت هاب سامسونگ عرضه میشود بستگی به منطقه دارد و قبل از استفاده از آن‌ها باید شرایط و ضوابط و خط مشی را قبول کنید. یک اکانت سامسونگ به شما کمک می‌کند به تمام خدمات هوشمند تلویزیون این برند دسترسی داشته باشید.

هاب یکپارچه SmartThings از جذاب‌ترین قسمت‌های تلویزیون سامسونگ 65 اینچ کیو 70 دی است که با رجوع به آن می‌توانید بدون احتیاج به دستگاه‌های اضافی، دستگاه‌های هوشمند سازگار با اینترنت اشیاء را در خانه خود کنترل کنید. همچنین تلویزیون مجهز به هاب Matter برای اتصال یکپارچه و مدیریت هوشمند است. با در اختیار داشتن ویژگی جدید 3D map view یا نمای نقشه سه بعدی می‌توانید با نظارت و کنترل شهودی لوازم خانگی و دستگاه‌های اینترنت اشیاء همه چیز را با دقت بیشتر کنترل کرده و تلویزیون را به مرکز کنترل خانه تبدیل کنید. برای استفاده از خدمات SmartThings، اتصال Wi-Fi، بلوتوث یا سایر اتصالات شبکه بی‌سیم ضروری خواهد بود.

Samsung Daily+ یک بخش از رابط کاربری تلویزیون‌های 2024 سامسونگ است که شامل برنامه‌ها و خدماتی مانند SmartThings و Workspace است. از طریق اکوسیستم برنامه باز سیستم عامل انحصاری سامسونگ می‌توانید هر روز سبک زندگی و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید. طیف بسیار متنوعی از سرویس‌های شخص ثالث نیز با اتصال اینترنت و خرید اشتراک مجزا در دسترس خواهند بود.

سرگرمی و مدیریت هوشمند با Tizen 2024

برخی دیگر از سرویس‌های هوشمند 65Q70D

  • تلویزیون سامسونگ مدل 65Q70D یک تجربه چند دستگاهی را با ویژگی‌های بی نظیر خود ایجاد می‌کند. با قابلیت‌های TV to Mobile و Mobile to TV می‌توان محتوا را از گوشی هوشمند به تلویزیون و بالعکس ارسال کرد. هر کدام از قابلیت‌های Sound to Mobile و Audio Mirroring نیز برای به اشتراک گذاری صدا توسعه یافته‌اند. اگر گوشی گلکسی سامسونگ دارید جالب است که بدانید Tap View آسانترین راه برای اتصال فقط با یک ضربه آرام است.
  • با قابلیت Multi View به عنوان یک راهکار چند وظیفه‌ای به طور همزمان محتوای گوشی هوشمند و خود تلویزیون را در صفحه تقسیم شده به 2 بخش ببینید. در تلویزیون Q70D از اتصال تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Android و iOS پشتیبانی می‌شود.
  • سرویس Apple AirPlay با تنظیم منطقه پشتیبانی شده در بخش تنظیمات، امکان به اشتراک گذاری دیتا از دستگاه‌های iOS را فراهم می‌کند.
  • از سال گذشته Nifty Gateway در تلویزیون‌های سامسونگ اضافه شده است که برای معامله NFT و نیازهای کسب و کار دنیای امروز قابل استفاده است.
  • Ambient Mode در این تلویزیون QLED سامسونگ برای انعکاس الگوی دیوار، نمایش تقویم، آب و هوا و زمان حین آماده بکار نمایشگر وجود دارد.
  • تلویزیون 65Q70D از دستیار بیکسبی یکپارچه برخوردار است. این محصول با ریموت کنترل مجهز به پنل خورشیدی مدل TM2360E به مشتریان عرضه می‌شود که علاوه بر کاهش آسیب‌های وارده به محیط زیست به دلیل عدم نیاز به باتری یکبار مصرف، امکانات جالبی مانند دکمه دستیار صوتی و کلیدهای میانبر دارد. ریموت مذکور از طریق نور خورشید و درگاه USB-C قابل شارژ است.

ارزانترین تلویزیون گیمینگ کیولد اینجاست!

قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q70D با توجه به اینکه حتی پتانسیل لازم برای بازی با کنسول‌های نسل نهم (پی اس 5 و ایکس باکس سری ایکس) را دارد، مناسب و البته پایین‌تر از مدل‌های گیمینگ رده بالاتر است بنابراین جزو مدل‌های پرفروش خواهد بود. وجود نمایشگر 120 هرتزی و در کنار آن پشتیبانی پهنای باند HDMI 2.1 برای انتقال بازی 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه از برجسته‌ترین قابلیت‌های این سری هستند که تجربه‌ای ایده‌آل از گیم پلی را به ارمغان می‌آورند.

با پشتیبانی VRR، رفرش ریت نمایشگر با نرخ فریم منبع بارگذاری شده از کنسول متصل از طریق درگاه HDMI 2.1، همگام می‌شود تا بازی بدون اثر تاری، تاخیر و بریدگی قابل پخش باشد. اگر بخواهید با مانیتور دارای گرافیک قوی بازی کنید خبر خوش اینکه از FreeSync Premium نیز پشتیبانی خواهد شد. Automatic low input lag mode با تنظیم سریع حالت گیم در اتصال کنسول به تلویزیون 65Q70D می‌تواند تاخیر را کاهش دهد.

نسخه 4.0 Game Bar سامسونگ دسترسی به ویژگی‌های متنوع را فراهم می‌کند. Super ultra-wide game view برای افزایش نسبت تصویر در اجرای بازی‌های PC و کنسولی سازگار، Mini Map Zoom برای داشتن نقشه‌ای کوچک از قسمتی زوم شده از بازی، Dynamic black EQ برای تنظیم رنگ مشکی در صحنه به طور داینامیک و HGiG برای پخش بهتر بازی HDR از دیگر ویژگی‌های برجسته این تلویزیون گیمینگ هستند. ویژگی جدید Hue Sync که امکان نورپردازی توسط چراغ‌های Hue را حین بازی فراهم می‌کند نیز برای برخی مناطق در دسترس است تا تجربه‌ای غوطه‌ور و لذت بخش بدست آید.

ارزانترین تلویزیون گیمینگ کیولد

جادوی صدای هوش مصنوعی

تلویزیون سامسونگ کیو 70 دی سایز 65 اینچ در مقایسه با تلویزیون 65Q60D از لحاظ قدرت صدا برتری خیلی خاصی ندارد و همان توان صوتی 20 وات را بدست می‌آورد اما خوشبختانه در برخی فناوری‌ها بهتر است که تعدادی از آن‌ها در ادامه به اختصار توضیح داده شده‌اند.

OTS Lite

سامسونگ یک سیستم ردیابی صدای اشیاء به نام Object Tracking Sound Lite را در این تلویزیون فورکی کیولد پیاده سازی کرده است تا صداها به کمک سیستم بلندگوی مجازی دقیقاً از مکان خود در صفحه منتشر شوند و هر صحنه خیلی واقعی تر به گوش برسد.

Q-Symphony

از دیگر فناوری‌هایی که سامسونگ بکار گرفته است باید به Q-Symphony اشاره داشت که به طور منحصربه‌فردی صدای بلندگوهای تلویزیون و ساندبار سازگار همین شرکت را همزمان پخش می‌کند تا جلوه‌ای فراگیر به موسیقی در حال پخش یا محتواهای دیگر ببخشد.

360 Audio mode

360 Audio mode (حالت صدای 360 درجه) از ویژگی‌های جدید تلویزیون 2024 سامسونگ 65Q70D به شمار می‌آید که در صورتی که ایرفون Galaxy Buds را وصل کنید، صداهایی که از آن پخش می‌شوند نسبت به هدفون واقعی‌تر به نظر می‌آیند. طراحی مستقیم چند کاناله و ردیابی سر حتی می‌تواند جهت صدا را در حین حرکت دقیقاً تعیین کند و یک تجربه فضایی سه بعدی برای صدای واقعاً فراگیر فراهم کند.

Active Voice Amplifier Pro

یک ویژگی تقویت صدای برنامه ریزی شده توسط هوش مصنوعی به نام Active Voice Amplifier Pro وجود دارد تا دیالوگ‌های افراد را بدون حواس پرتی بشنوید. این قابلیت با تجزیه و تحلیل صداها در پس زمینه، وضوح صوتی را بهبود بخشیده و نویز محیط را می‌گیرد تا هر دیالوگ شفاف و رسا باشد به گونه‌ای که حتی در محیط‌های پرسروصدا همه چیز برایتان واضح خواهد بود. برای این کارکرد به منوی تلویزیون، بخش Smart mode رفته و سپس Active Voice Amplifier Pro را فعال کنید.

Adaptive Sound Pro

Adaptive Sound Pro از قابلیت‌های جالبیست که در تلویزیون 65Q70D با سنجش ویژگی‌های اتاق و نوع محتوا، صدای نهایی را تنظیم می‌کند. این نوعی فرآیند پردازش صوتی هوش مصنوعی تلقی می‌گردد که موجب می‌شود همه چیز را آنطور بشنوید که سازنده در نظر داشته است.

حالت صدای سه بعدی حین اتصال هدفون گلکسی بادز

اتصالات تلویزیون سامسونگ 65Q70D

  • پورت HDMI: 4 (نسخه 2.0/2.1)
  • USB: 2 عدد (USB-A)
  • Digital audio output (optical): 1
  • درگاه اترنت (Ethernet (LAN)): 1
  • خروجی صدای دیجیتال (Digital audio output (optical)): 1
  • ورودی آنتن (RF): 2
  • پشتیبانی Wi-Fi 5
  • Bluetooth نسخه 5.2

همه چیز در تناسب با سلیقه شما

سبک زیبای AirSlim که سامسونگ علاقه خاصی به پیاده سازی آن دارد، طراحی تلویزیون سامسونگ 65Q70D را با وزن سبک و بدنه فوق العاده باریک 25.7 میلی‌متری واقعا ارتقاء بخشیده است و اتصال یکپارچه آن با دیوار را ممکن می‌سازد بنابراین چیزی از یک تابلوی هنری زیبا کم ندارد. وجه تمایز این تلویزیون با مدل سال گذشته در پایه‌ی وسط آن است که این بار صفحه تخت آن که روی میز قرار می‌گیرد نه توسط یک بخش استوانه‌ای بلکه دو بخش مستطیلی باریک، به پشت وصل می‌شود اما مشخص نیست سامسونگ چه هدفی از تغییر این پایه داشته است!

پایه مرکزی با ابعاد 343 در 300.9 میلی‌متر بسیار جمع و جور است بنابراین اگر حتی میز کوچکتر دارید نگرانی بابت نصب تلویزیون 65Q70D نداشته باشید. سامسونگ با صرف نظر از المان‌های اضافی در دیزاین تلویزیون توانسته است ضخامت حاشیه دور نمایشگر را از 3 طرف خیلی کاهش دهد به طوری که در فاصله دورتر متوجه وجود آن‌ نخواهید شد و این یک تجربه بصری همه جانبه را تضمین می‌کند.

هر ساله تلویزیون‌های سامسونگ با استانداردهای ایمنی بالاتر و نیز پایداری بیشتر طراحی و عرضه می‌گردند. این شرکت قصد دارد از حریم خصوصی کاربران خود با نرم افزار چند لایه مراقبت کند. بیشتر پلاستیک مورد استفاده در بدنه این تلویزیون‌ها دارای درصد بازیافت بالا بوده و نیز جعبه آن‌ها قابلیت استفاده دارد. ریموت کنترل خورشیدی از مهم‌ترین اقدامات در راستای محافظت از محیط زیست است به این دلیل که نیاز به باتری‌های یکبار مصرف را از بین برده و از رها شدن زباله آن‌ها جلوگیری می‌کند. آخرین نسل از تلویزیون‌های سامسونگ دارای حالت صرفه جویی در انرژی هوش مصنوعی برای مدیریت مصرق برق به صورت هوشمند نیز می‌باشند!

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

مدل کامل

QA65Q70DAUXTW

,

QA65Q70DAUXZN

سازنده

سامسونگ

سال معرفی

2024

کشور سازنده

کره جنوبی

کشور مونتاژ کننده

مصر

مناسب برای

استفاده خانگی و معمولی

,

بازی و گیمینگ

,

نمایش حرفه‌ای فیلم و سریال

رنگ

مشکی

مشخصات نمایشگر

اندازه صفحه نمایش

65 اینچ

نوع نمایشگر

QLED

سطح نمایشگر

نیمه براق

طراحی نمایشگر

تخت

قطر نمایشگر (سانتیمتر)

163

جنس پنل

VA

نور پس زمینه

Edge LED

نوردهی موضعی (Local Dimming)

ندارد

حداکثر روشنایی در محتوای SDR (نیت)

472

متوسط روشنایی در محتوای SDR (نیت)

428

حداکثر روشنایی در محتوای HDR (نیت)

449

متوسط روشنایی در محتوای HDR (نیت)

358

متوسط روشنایی در بازی‌های HDR (نیت)

393

عمق رنگ (بیت)

10 (8+FRC)

جلوگیری از لرزش تصویر (Flicker-free)

ندارد

کاهش دقت رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)

27+ تا 27-

تغییر رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)

24+ تا 24-

کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)

37+ تا 37-

افزایش سیاهی در زاویه دید افقی (درجه)

15+ تا 15-

تغییر گاما در زاویه دید افقی (درجه)

18+ تا 18-

نقاط قابل کنترل بک‌لایت

1

حداکثر روشنایی در بازی‌های HDR (نیت)

مشخصات تصویر

کیفیت تصویر

4K

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

120 هرتز

وضوح تصویر

3840×2160

پردازشگر تصویر

Quantum Processor 4K

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

قابلیت کاهش نویز

دارد

فرمت های HDR

+HDR10

,

HDR10

,

HLG

نسبت کنتراست تصویر ثابت (Static Contrast)

6300:1

نسبت کنتراست تصویر پویا (Dynamic Contrast)

6300:1

حالت‌های تصویر

استاندارد (Standard)

,

حالت فیلمساز (Filmmaker Mode)

,

صرفه‌جویی (Eco)

,

پویا (Dynamic)

مشخصات صدا

حداکثر توان صدا (وات)

20

فناوری‌های صوتی

Dolby Audio

,

Dolby MS12 2ch

,

Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)

,

دالبی AC4

,

دالبی دیجیتال (AC3)

,

دالبی دیجیتال پلاس (EAC3)

قابلیت تقویت صدا

دارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

بازی (Game)

,

Adaptive Sound

,

Amplify

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

سیستم صوتی

اسپیکرها

قابلیت‌های هوشمند

سیستم عامل

تایزن

نسخه سیستم عامل

8

حافظه داخلی

4 گیگابایت

حافظه داخلی در دسترس (گیگابایت)

1.43

قابلیت نصب برنامه

دارد

ریموت کنترل هوشمند

دارد

پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

دستیار صوتی

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستورات صوتی

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

دارد

کروم کست

ندارد

پشتیبانی از اپل Airplay

دارد

پشتیبانی از اپل HomeKit

ندارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

دارد

پشتیبانی از DLNA

دارد

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): ندارد

,

مونتاژ مصر: دارد

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): دارد

تله‌تکست

دارد

ویژگی‌های گیمینگ

مناسب برای کنسول‌های

نسل نهم

تکنولوژی ALLM

دارد

پشتیبانی از VRR در وضوح تصویر

1080p

,

1440p

,

4K

AMD FreeSync

دارد

Nvidia G-Sync

دارد

پشتیبانی از HGiG

دارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از سرویس های گیمینگ ابری

دارد

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

11.5

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

1080p@120Hz

,

1080p@60Hz

,

1440p@120Hz

,

1440p@60Hz

,

4K@120Hz

,

4K@60Hz

,

720p@60Hz

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی‌ثانیه)

1080p@120Hz برابر 6.6

,

1080p@60Hz برابر 11.7

,

1440p@120Hz برابر 6.6

,

1440p@60Hz برابر 11.7

,

4K@120Hz برابر 6.6

,

4K@60Hz برابر 11.7

اتصالات

ورودی HDMI

دارد

نسخه ورودی HDMI

4 عدد HDMI 2.1

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC

,

eARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

نسخه ورودی USB

2 عدد USB 2.0

ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr)

ندارد

تعداد ورودی کامپوننت

0

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

ندارد

پورت ورودی کامپوزیت

0

اسلات CI

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): دارد

,

مونتاژ مصر: ندارد

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): ندارد

خروجی هدفون

ندارد

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 3

,

مونتاژ مصر: 2

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 1

نسخه بلوتوث

5.2

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (صدای استریو)

,

AVRCP (ریموت کنترل AV)

,

HID (اتصال کیبورد و موس)

,

HOGP (اتصال دستگاه با نیروی کم)

پورت LAN

دارد

قابلیت Wi-Fi دایرکت

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

تعداد ورودی HDMI

4 عدد

تعداد ورودی USB

2 عدد

گیرنده‌ها

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

ندارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

ندارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): دارد

,

مونتاژ مصر: دارد

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): ندارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): دارد

,

مونتاژ مصر: دارد

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند) : ندارد

طراحی

سبک طراحی

AirSlim

رنگ فریم اطراف نمایشگر

خاکستری

رنگ پایه

مشکی

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

400×300

حالت‌های قابل تنظیم پایه

1 حالت

ابعاد و وزن

ابعاد با پایه (میلی‌متر)

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 1451.7×897.5×300.9

,

مونتاژ مصر: 1451.7×900.4×285.6

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 1451.7×900.4×285.6

ابعاد بدون پایه (میلی‌متر)

1451.7×831.8×25.7

ابعاد پایه (میلی‌متر)

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 343×300.9

,

مونتاژ مصر: 320×285.6

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 320×285.6

ابعاد بسته بندی (میلی‌متر)

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 1612x950x164

,

مونتاژ مصر: 1623x950x205

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 1623x950x205

وزن با پایه

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 22.3

,

مونتاژ مصر: 24.3

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 24.3

وزن بدون پایه (کیلوگرم)

21.4

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 29.3

,

مونتاژ مصر: 31.3

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 31.3

وزن پایه (کیلوگرم)

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 0.9

,

مونتاژ مصر: 2.9

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 2.9

مصرف انرژی

رده مصرف انرژی

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): F

,

مونتاژ مصر: A

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): –

برق مورد نیاز

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): AC 220-240V, 50/60Hz

,

مونتاژ مصر: AC 100-240V, 50/60Hz

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): AC 100-240V, 50/60Hz

حسگر اکو (Eco)

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف انرژی در حالت آماده بکار

0.5 وات

مصرف انرژی

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 100

,

مونتاژ مصر: 145

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): –

حداکثر توان مصرف

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 245

,

مونتاژ مصر: 250

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 250

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

فرمت و کدک صوتی

+Dolby Digital

,

AAC

,

AC-4

,

ADPCM(IMA, MS)

,

aif

,

AIFF

,

ALAC

,

ape

,

Dolby Digital

,

FLAC

,

G.711(A-Law, μ-Law)

,

HE-AAC

,

LPCM

,

m4a

,

mid

,

midi

,

mp3

,

mpa

,

MPEG

,

MPEG(MP3)

,

MPEG1 Audio Layer 3

,

MPEG4

,

ogg

,

OPUS

,

RealAudio 6

,

Vorbis

,

WAV

,

WMA

فرمت و کدک تصویری

BMP

,

heic

,

HEIF

,

JPEG

,

JPG

,

MPO

,

PNG

فرمت و کدک ویدیویی

3GP

,

asf

,

AV1

,

avi

,

FLV

,

H.263 Sorenson

,

H.264 BP/MP/HP

,

HEVC (H.265 – Main, Main10)

,

m2ts

,

Microsoft MPEG-4 v1

,

Microsoft MPEG-4 v2

,

Microsoft MPEG-4 v3

,

mkv

,

Motion Jpeg

,

mov

,

mp4

,

mpeg

,

MPEG1

,

MPEG2

,

MPEG4 SP/ASP

,

MPG

,

mts

,

MVC

,

PS

,

rmvb

,

RV8/9/10 (RV30/40)

,

svi

,

tp

,

trp

,

ts

,

vob

,

VP6

,

VP8

,

VP9 (Profile 0 supported)

,

VP9 (Profile 2 supported)

,

vro

,

WebM

,

Window Media Video v7 (WMV1)

,

Window Media Video v8 (WMV2)

,

Window Media Video v9 (VC1)

,

wmv

فرمت و کدک زیرنویس

Advanced SubStation Alpha

,

ass

,

Micro DVD

,

MPEG-4 Timed text

,

SAMI

,

smi

,

SMPTE-TT PNG

,

SMPTE-TT Text

,

srt

,

ssa

,

sub

,

SubRip

,

SubStation Alpha

,

SubViewer

,

TTML in smooth streaming

,

ttxt

,

txt

,

VobSub

,

xml

,

Xsub

اقلام همراه

ریموت کنترل

دارد

باتری ریموت کنترل

ندارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

پایه رومیزی

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

سایر مشخصات تلویزیون

سایر مشخصات تلویزیون

قابلیت‌ها سیستم صوتی

پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

ارتباطات

نسخه ورودی USB

2 عدد USB 2.0

نسخه بلوتوث

5.2

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (صدای استریو)

,

AVRCP (ریموت کنترل AV)

,

HID (اتصال کیبورد و موس)

,

HOGP (اتصال دستگاه با نیروی کم)

تعداد ورودی USB

2 عدد

ابعاد و وزن

ابعاد بسته بندی (میلی‌متر)

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 1612x950x164

,

مونتاژ مصر: 1623x950x205

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 1623x950x205

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 29.3

,

مونتاژ مصر: 31.3

,

مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 31.3

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلویزیون سامسونگ 65Q70D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *