کولر گازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • کارکرد دو منظوره
  • دارای کمپرسور روتاری
  • کلاس آب و هوایی T1
  • گاز مبرد R410

26.000.000 تومان

بروزرسانی قیمت: 1 آبان 1403

بانه آی تی با هدف جلب رضایت مشتریان، امکان پرداخت وجه کلیه سفارشات درب منزل خریدار را فراهم آورده است تا تجربه خریدی راحت و مطمئن را برای شما به ارمغان آورد.

در این روش، مشتری ابتدا بیعانه‌ای معادل 2 تا 5 درصد ارزش کالا پرداخت می‌کند. سپس محصول توسط پیک بانه آی‌تی به دست مشتری رسیده و پس از تست حضوری، مابقی مبلغ تسویه می‌شود.

بانه آی تی با بیش از یک دهه تجربه، تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت 150%، تضمین سلامت و 10 روز مهلت تست بفروش میرساند.

نماد اعتماد الکترونیکی، نماد ساماندهی و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از دیگر مجوزهای بانه آی‌تی در جهت جلب اعتماد مشتریان خود است.

دریافت خدمات پس از فروش از بانه آی تی به 3 شیوه‌ی مختلف امکان پذیر است:

  1. خرید بدون گارانتی: در این حالت خریدار کالای مورد نظر را در آدرس درخواستی خود تحویل گرفته و پس از تست سلامت و اصالت، تسویه حساب کامل را انجام می‌دهد. همچنین مشتری مهلت تست 10 روزه را در اختیار دارد تا در صورت وجود ایراد فنی کالای او تعویض شود. این روش مناسب کسانی است که دارای اطلاعات فنی، توانایی نصب و راه اندازی هستند و مایل به پرداخت هزینه برای دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی نیستند.
  2. خرید با گارانتی نقره‌ای: در این نوع گارانتی در کنار مزایای خرید بدون گارانتی از بانه آی تی تمام قطعات محصول (بجز پنل در تلویزیون) به مدت 18 ماه گارانتی می‌شوند و در صورتی که کالا خراب شود، شرکت گارانتی موظف به تعویض و تعمیر قطعات در زمان گارانتی است. هزینه گارانتی نقره ای 2% مبلغ فاکتور شما می باشد.
  3. خرید با گارانتی طلایی: مطمئن ترین روش برای دریافت خدمات پس از فروش تضمینی است. در این نوع گارانتی کالای مشتری به مدت یک سال در صورت ایجاد هر گونه ایردا فنی (جز شکستگی پنل در تلویزیون) بدون قید و شرط توسط بانه آی تی تعویض می‌شود. یعنی خریدار علاوه بر مزیت‌های خرید بدون گارانتی که پیشتر به آن‌ها اشاره شد از شرایط تعویض بدون قید و شرط نیز بهره مند است. هزینه گارانتی طلایی 5% مبلغ فاکتور شما می باشد. در این نوع گارانتی چنانچه ظرف مدت 30 روز کالای شما تعویض نشود بانه آی تی موظف است معادل 90 درصد مبلغ سفارش خریدار را عودت نماید.

نحوه خرید از ما:

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO

کولر گازی ها سیستم های سرمایشی و گرمایشی هستند که می توانند نقش مفیدی در تنظیم و متعادل سازی دما انجام دهند و هوایی پاکیزه و متعادل را برای خانه کاربر ایجاد کنند. برندهای شناخته شده هر ساله جدیدترین تولیدات خود را وارد بازار می کنند ودر زمینه تولید و عرضه بهترین نوع کولر در رقابت هستند و یکی از برندهایی که در این رقابت سخت مشغول بوده برند اسکندی لوکس است. این برند تولیدات با کیفیت خود را در خدمت کاربران قرار می دهد و یکی از برترین کولرهای گازی این برند کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO است.

این کولر گازی با ظرفیت دمایی 24000 بی تی یو می تواند برای فضاهای متوسط بهترین انتخاب باشد. کولر گازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO با وجود کمپرسور روتاری از قدرت بالایی در زمینه تولید و پرتاب برخوردار است و با وجود پرتاب باد چهار جهته کل فضای در اختیار کاربر را پوشش می دهد. سیستم دوگانه سرمایشی و گرمایشی این کولر را برای تمامی فصل های سال متناسب ساخته و علاوه بر این فیلتراسیون قدرتمند در دستگاه هوایی پاک و مطبوع را برای کاربر ایجاد می کند. وجود قابلیت هایی همچون خواب و توربو کارایی بهتری از دستگاه را به وجود آورده است.

کولر گازی 24000 برای چه متراژ و فضایی مناسب است؟

توجه به تطابق و تناسب میان ظرفیت دمایی کولر گازی و متراژ فضای در اختیار کاربر از اهمیت بالایی برخردار است زیرا که تعادل و تنظیم دما در صورت نبود تناسب میان این دو مورد به خوبی انجام نمی گیرد و در نتیجه کولر عملکرد و کارایی خود را به درستی انجام نمی دهد. کولر گازی 24000 متراژی معادل 50 تا 70 متر را پوشش می دهد و برای اتاق هایی با ابعاد متوسط و سوییت هایی تا متراژ80 متر مناسب است.

کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO با وجود قدرت بالا در تولید باد و پرتاب باد چهار جهته هوا را در سرتاسر محیط منتشر می سازد و کوچک ترین قسمت از فضا نیز با هوای گرم یا خنک ایجاد شده توسط این کولر گازی پوشش داده می شود.

طراحی کارامد و زیبا

طراحی تکمیل کنده کارایی دستگاه است و یک برند توانمند برای تولیدات خود طراحی خوبی را در نظر می گیرد و اسکندی لوکس نیز برای کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO خود بهترین طراحی ممکن را انجام داده است. این کولر گازی از دو قسمت یونیت داخلی و یونیت خارجی برخوردار است و یونیت خارجی دستگاه موتور آن است که باید در خارج از محیط خانه قرار گیرد و اسکندی لوکس از برترین مواد و متریال های ممکن برای ساخت جزئی ترین قسمت های دستگاه نیز بهره برده تا دستگاه دوام و طول عمر کافی را داشته باشد.

یونیت داخلی دستگاه پنلی است که بر روی دیوار نصب می شود و کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO ازپنلی با ابعاد متناسب برخوردار است و با رنگ سفید صدفی خود قابلیت سازگاری با انواع دکوراسیون و فضاها را دارد. این پنل از دمپرهایی در خروجی هوا برخوردار است که پرتاب بادی چهار جهته را برای دستگاه ایجاد میکند و باد را در چهار جهت افقی، عمودی، بالا و پایین به جریان در می آورد و در نتیجه هوای منتشر شده از دستگاه کل محیط را احاطه می کند.

کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO از ریموت کنترلی خوش دست برخوردار است که تنظیم کولر را از راه دور بر عهده دارد و می تواند تنظیمات مد نظر کاربر را بر روی کولر به راحتی اعمال کند. این طراحی شکیل و با دوام تکمیل کننده کارایی متناسب و قدرتمند کولر گازی است.

کمپرسور روتاری

قلب یک کولر گازی کمپرسور آن است و اسکندی لوکس همواره از برترین کمپرسورها برای کولر های خود بهره می برد و کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO از کمپرسور روتاری برخوردار است که جزو قوی ترین موتورهای تولید کننده باد است. کمپرسور روتاری از راندمان بالایی برخوردار است یعنی این که نهایت عملکرد و قدرت تولید باد را دارد اما به دلیل نبود فشار مازاد بر موتور، دستگاه مصرف کم تری را تجربه می کند.

در کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO با وجود کمپرسور روتاری نگرانی بابت خرابی دستگاه به حداقل میزان ممکن می رسد زیرا که اسکندی لوکس سعی کرده اتصالات و قطعات حساس کولر گازی را با بهترین مواد ساخته و تکمل کند تا دوام و طول عمر دستگاه در بالاترین حالت ممکن خود باشد.

این کمپرسور می تواند سکوت و آرامش کامل را برای کاربر ایجاد کند به این صورت که هر گونه حرکات اضافی و یا اصطکاک در قطعات مکانیکی موتور حذف شده و در نتیجه کارکرد دستگاه به همراه کم ترین صدا و نویز خواهد بود. همه ی این موارد نشان از مزایای بالای موتور روتاری در کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO دارد که دستگاه را به کولری با عملکرد ایمن و راندمانی بالا تبدیل کرده است.

کارکرد دو منظوره

کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO از دو سیستم سرمایشی و گرمایشی جداگانه برخوردار است؛ به این صورت که عملکردی جدا از هم دارند و قدرت در تولید و پرتاب باد در یکی تاثیری بر دیگری ندارد و هر کدام با کارکردی عالی و منحصر بفرد پرتاب بادی قوی را ایجاد می کنند. حالت دو منظوره در این کولر گازی آن را برای استفاده در هر چهار فصل متناسب ساخته است و می تواند تکمیل کننده سایر سیستم های سرمایشی و یا گرمایشی در خانه کاربر باشد و در هر دمایی هوایی متعادل و دمایی تنظیم شده را در محیط مد نظر کاربر ایجاد کند.

کلاس آب و هوایی T1

کلاس آب و هوایی در یک کولر گازی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا نشان می دهد دستگاه برای چه منطقه آب و هوایی مناسب است و در کل دو نوع کلاس وجود دارد؛ T1 و T3 که T3 نمادی برای استفاده در سه منطقه آب و هوایی مختلف است و می تواند برای اکثریت محدوده های جغرافیایی مناسب باشد و کلاسی منعطف تر است اما T1 کلاسی تک ظرفیتی است و متاسفانه کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO نیز از این نوع است.

اسکندی لوکس کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO را اختصاصا برای مناطق آب و هوایی معتدل ساخته است و تا دمای 34 درجه را ساپورت می کند؛ به بیان دیگر کلاس آب وهوایی نشان می دهد ساخت دستگاه به چه صورت و قطعات به کار برده شده در چه دما و فضایی دوام کافی را دارند و می توان گفت این کولر برای مناطق دارای رطوبت بالا و گرمای شدید مناسب نیست و بهترین پاسخگویی را در مناطق معتدل آب و هوایی دارد.

فیلتراسیون قدرتمند برای ایجاد هوایی مطبوع تر

از دیگر وظایف موجود در کولر گازی تهویه و تصفیه هوا است و کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO این وظیفه را به بهترین شیوه انجام می دهد و با برخورداری از فیلترهای متعدد فیلتراسیون هوا را بر عهده می گیرد و هوای داخلی اتاق و فضا را عاری از هرگونه باکتری، بوی نامطبوع و مواد آلاینده محیطی می سازد و در نتیجه کاربر نیازی به صرف هزینه جدا و خریداری دستگاه تهویه ندارد. این هوای سالم و پاک تنفسی راحت تر را برای همه افراد خصوصا افراد دارای بیماری های تنفسی، سالمندان و نوزادان را ایجاد می کند.

برخورداری از گاز مبرد R410

موتور کولر گازی هوا و گاز مبرد را به داخل مکش کرده و با چرخش و فشرده سازی آن ها هوایی خنک را از طریق پنل به داخل محیط منتشر می کند. وجود گاز مبرد در کولر گازی از ضروریات است و کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO از بهترین نوع گاز یعنی گاز R410 بهره برده که بالاترین سازگاری را با محیط دارد. این گاز نهایت خنک کنندگی طبیعی را برای هوا ایجاد می کند و علاوه بر ان کاملا با محیط زیست سازگاری دارد و هیچ آسیبی برای انسان، طبیعت و محیط زیست ندارد و در نتیجه گازی سالم و ایمن به شمار می رود.

کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO با وجود گاز مبرد R410 از هرگونه خطر و آسیب در امان است زیرا که درصد احتمال احتراق و آتش سوزی در این گاز برابر صفر است در نتیجه اوج خنک کنندگی را در نهایت سلامت و امنیت تجربه کنید.

حالت توربو

در یک روز سرد زمستانی یا یک روز گرم تابستانی کاربر تمایل دارد فضا را در اسرع زمان به دمای مورد نیاز خود برساند و در این موقعیت حالت توربو قابل استفاده خواهد بود؛ در کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO حالت توربو اوج کارکرد موتور را به اجرا در می آورد و حداکثر دما در حداقل زمان ایجاد می شود و در نتیجه می توان دمایی متعادل و متناسب را در کم ترین زمان ممکن در اختیار داشت. این حالت به کاربر کمک می کند محیطی دلچسب تر را در اختیار داشت باشد و متعادل ترین حالت موقعیت را تجربه کند.

حالت خواب

یکی از کارکردهای جالب در کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO حالت خواب است که تنظیمات کولر را برای ایجاد پرتاب بادی ملایم تر متناسب می سازد و در طول شب فضایی متعادل تر از نظر دمایی را ایجاد می کند و با حالت اتومات از پرتاب مستقیم باد جلوگیری می کند و در نتیجه در مصرف دستگاه نیز صرفه جویی به عمل می آید زیرا جهت دمپرهای دستگاه بر روی کاربر خواهد بود و از فشار مازاد جلوگیری خواهد شد. این شرایط دمایی و هوایی در طول شب خوابی آرام تر را با توجه به شرایط فیزیکی کاربر ایجاد می کند.

بررسی نهایی و ارزش خرید

کاربر برای خرید کولر گازی هزینه صرف خواهد کرد و این بودجه باید به شیوه ای مطمئن صرف شود و کولر باید نهایت کاربرد را داشته باشد. این دستگاه از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است و برای مناطق معتدل با شراط جوی مساعد، متناسب خواهد بود زیرا کارکردی دو منظوره دارد و علاوه بر این با وجود کمپرسور روتاری قدرت خوبی در ایجاد باد دارد. وجود فیلتراسیون و حالت های مختلف همچون خواب، تایمر، تنظیم فن و توربو کارکرد دستگاه را با توجه به شرایط جوی و محیطی متناسب می سازد.

با توجه به این کارکرد ها دستگاه قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارد و ظرفیت دمایی 24000 آن را برای محیط هایی تا حداکثر 80 متر مربع مناسب ساخته است. با توجه به طراحی و ویژگی های کولرگازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO خرید آن می تواند خریدی متناسب و مادام العمر باشد.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

اسکندی لوکس

رنگ

سفید

سال معرفی

عملکرد

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد و وزن

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

مصرف انرژی

رده مصرف انرژی

میزان مصرف برق

سایر مشخصات

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی 24000 اسکندی لوکس مدل SC E-PRO”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *