یخچال فریزر ال جی اینستاویو مدل X946

6 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • گنجایش داخلی با 705 لیتر
  • تکنولوژی Door Cooling+
  • کمپرسور اینورتر خطی
  • آبریز و یخ‌ریز UV nano

128.000.000 تومان

موجود در انبار

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید یخچال فریزر ال جی اینستاویو مدل GMX946NS9F

یخچال فریزر GMX946NS9F ال جی یکی از بهترین یخچال های چهار درب این برند معتبر در سال 2024 است که در کشور کره ساخت و توسط چین مونتاژ می شود و کیفیت فوق العاده ای را دارد. این یخچال یک دستگاه هوشمند با قدرت سرمایش بالا است که توسط موتور اینورتر خطی تامین می شود. همچنین یخچال ال جی X946 دارای ظرفیت 705 لیتری است که توانایی جای گیری حجم بالایی از مواد غذایی را دارد. این یخچال با تکلونوژی های پیشترفته و سیستم تهویه مناسب انواع مواد غذایی حتی میوه و سبزیجات را برای مدت زمان نسبتا طولانی تازه و با طراوت نگه می دارد.

طراحی و ساخت مناسب با فضای داخلی خانه

یخچال فریزر ال جی اینستاویو مدل GMX946NS9F ال جی دارای ظاهر شیک و مدرن است و برای استفاده در محیط های داخلی مناسب است و می توان از این محصول در مکان های مختلف استفاده نمود. این یخچال ال جی دارای چهار درب است و از ظرفیت 705 لیتری بهره مند است، که دو درب بالای آن متعلق به یخچال معمولی است و ظرفیت 404 لیتری برای آنها در نظر گرفته شده است. دو درب پایینی برای بخش فریزر یخچال هستند که از ظرفیت 301 لیتری بهره مند می باشند. این محصول بدنه مقاوم و با دوامی دارد و قفسه های آن از جنس شیشه حرارت دیده شده هستند که مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما دارند.

این یخچال 2024 ال جی دارای دستگیره های Pocket handle است که استفاده از آن ها ساده است و ظاهر صاف به سطح یخچال می دهند که باعث بیشتر هماهنگی یخچال با فضای داخلی می شود و تمیزکاری سطح یخچال را آسان تر می کند. این محصول از قابلیت Insta View بهره مند است که با استفاده از آن می توانید از طریق یک پنجره شیشه ای شفاف بدون باز کردن درب یخچال داخل آن را ببنید و مواد غذایی را چک کنید. این پنجره شیشه ای در حالت معمولی مات ومشکی است و با زدن دو ضربه شفاف می شود و کاربران می توانند از آن استفاده نمایند.

یکی از قابلیت های ویژه ای که در یخچال فریزر بالا و پایین ال جی X946 به کار برده شده است قابلیت Door-In-Door می باشد که به درب کوچکی که روی درب اصلی یخچال نصب شده است گفته می شود.

این شکل طراحی به کاربران این امکان را می دهد که بدون باز کردن درب اصلی یخچال مواد غذایی را جابه جا نمایند و مواد مورد نیاز را خارج کنند. علاوه بر نحوه استفاده آسان ویژگی Door-In-Door موجب می شود که در هنگام خارج کردن مواد غذایی سرمای داخل یخچال به صورت محدودتر خارج شود و در کاهش مصرف انرژی نقش دارد.

در بخش داخلی یخچال ال جی دارای کمپرسور اینورتر خطی قرار گرفته است که مصرف انرژی پایینی دارد و با استفاده از گاز R600a کار می کند که سازگار با محیط زیست می باشد و نسبت به سایر گازها احتمال اشتعال آن کمتر می باشد. صدای کم 40 دسی بل و نویز پایین از دیگر ویژگی های یخچال فریزر X946 ال جی می باشد که سکوت و آرامش را به کاربر هدیه می دهد. برند ال جی 10 سال کارکرد این یخچال را تظمین می کند و می توانید با خیال آسوده این یخچال فریزر فوق العاده را تهیه نمایید و از کارایی فوق العاده آن استفاده کنید.

تکلونوژی های خنک کننده برای تقویت کارایی یخچال

همانطور که گفتیم یخچال فریزر ال جی اینستاویو مدل GMX946NS9F دارای سرمایش با قدرت مناسب است که مواد غذایی را با دمای خنک و یکنواخت به بهترین شکل ذخیره می کند و تازگی آن ها را حفظ می نماید، در همین راستا ویژگی های خنک کننده بیشتری برای این یخچال 2024 ال جی طراحی شده است. اولین قابلیت Metal Fresh است که به صفحه های فلزی نصب شده داخل یخچال گفته می شود و توانایی حفظ سرما و ثابت نگه داستن دمای یخچال را بر عهده دارند و با اینکار مواد غذایی برای مدت زمان بیشتری تازه می مانند.

یکی دیگر از قابلیت های سرمایشی یخچال X946 ال جی Door Cooling است که با استفاده از آن مواد غذایی داخل درب یخچال مانند سایر ماده های غذایی خنک هستند و در مدت زمان کوتاه سرمای داخل یخچال به آن ها نیز انتقال پیدا می کند و سرما به صورت یکسان به درب و قفسه ها عرضه می شود. این محصول از قابلیت Liner Cooling نیز بهره مند است که در ثابت نگه داشتن دما نقش مهمی دارد و می تواند درجه خنکی یخچال را در هر حالتی با نوسان 5 درجه حفظ نماید و در هنگام قطعی برق مانع گرم شدن کامل مواد غذایی تا 24 ساعت می شود.

روی نمایشگر یخچال دکمه Express Freeze قرار دارد که با استفاده از آن می توانید مواد غذایی داخل فریزر را در مدت زمان کوتاه به صورت کامل منجمد نمایید و در مواقع ضروری از این قابلیت برای کاهش دما یخچال استفاده نمایید و پس از انجام عملیات انجماد به صورت خودکار این حالت غیر فعال می شود. از سوی دیگر با بکار گیری فناوری No Frost در یخچال 4 درب GMX946 ال جی برفک درست نمی شود و زمان تمیزکاری یخچال بسیار کوتاه می باشد و کاربران می توانند بدون نگرانی از یخ زدگی مواد غذایی را در تمام فضای یخچال قرار دهند.

قفسه بندی مرتب با جای گیری حجم بالا مواد غذایی

یخچال فریزر ال جی اینستاویو مدل GMX946NS9F در قسمت یخچال دارای سه طبقه شیشه ای با فریم فلزی است که می توانید آن ها را در چند ارتفاع مختلف تنظیم نمایید

هر درب یخچال شامل سه طبقه است که برای قرار دادن مواد غذایی بسته بندی شده فوق العاده است و می توانید تمامی بطری ها را نیز داخل آن قرار دهید. همچنین در بخش یخچال دو کشو بزرگ قرار گرفته است که می توانید انواع میوه و سبزیجات را داخل آن ها قرار دهید.

در سمت راست درب یخچال طبقه با نام Folding Shelf یا قفسه تاشو قرار گرفته است که می توانید آن را جمع کنید و فضای مناسب را برای بطری های بلند خالی کنید و به سادگی مواد غذایی را داخل درب یخچال جای دهید. دو کشو یخچال نیز با نام Big Fresh Zone شناخته می شوند که به صورت اختصاصی برای نگه داری میوه و سبزیجات طراحی شده اند و فضای کافی را به کاربران می دهند.

این یخچال 4 درب ال جی در قسمت فریزر دارای 5 کشو جادار برای قرار گیری مواد غذایی است و می توانید با دمای مناسب انواع گوشت ها و سبزیجات را فریز کنید و در بازه زمانی طولانی از آن ها استفاده کنید. در قسمت 2 درب فریزر 6 طبقه با سایز متوسط طراحی شده است که قابلیت جای گیری مواد غذایی مختلف را دارند و مانند فضای کشوها می توانند با دمای مطلوب مواد را منجمد کنند. همچنین این محصول در بخش فریزر یک کشو مخصوص برای جمع آوری یخ دارد.

یخچال فریزر ال جی اینستاویو مدل GMX946NS9F به عنوان یخچال با قابلیت Large Capacity شناخته می شود که نشان دهنده ظرفیت زیاد یخچال برای قرارگیری مواد غذایی است، یعنی تمام فضای داخلی یخچال قابل استفاده است و می توانید از حداکثر آن استفاده نمایید. همچنین این یخچال به تکلونوژی Bio Shield مجهز است که به لاستیک ضد باکتری و میکروب دور یخچال گفته می شود. این لاستیک عمر طولانی دارد و فضایی بین درب و بدنه برای ورود و خروج هوا باقی نمی گذارد و مانع خروج سرما و ورود باکتری و بوی بد به یخچال می شود.

سیستم تهویه هوای بهداشتی در یخچال ال جی

یخچال GMX946NS9F ال جی از تکلونوژی Multi Air Flow استفاده می کند که یک سیستم تهویه فوق العاده برای تازه سازی هوای داخل یخچال می باشد. این فناوری با استفاده از دریچه هایی که در بدنه یخچال طراحی شده اند کار می کند و جریان هوای خنک را به صورت یکدست در یخچال پخش می کند و دمای مناسب را ایجاد می کند و از سرما و گرما بیش از حد در یخچال ال جی جلوگیری می کند. در این حالت با باز کردن درب یخچال هوای تازه و خنک با بوی مطبوع در فضا پخش می شود و مواد داخل یخچال بوی بدی نمی گیرند.

همچنین این یخچال فریزر ال جی دارای فیلتر Pure N Fresh است که یک فناوری تهویه هوا محسوب می شود و با استفاده از آن میکروب و باکتری های داخل یخچال از بین می روند. با بکار گیری یک فن اختصاصی هوای داخل یخچال مدام در گردش است و بوی بد و باکتری ها از یخچال خارج می شوند و هوای تازه و خنک با بوی مطبوع جایگزین آن ها است. در این حالت مواد غذایی کمتر کپک می زنند و طراوت آن ها بیشتر حفظ می شود. این فیلتر باکتری و ویروس ها را به خود جذب می کند به همین دلیل باید در دوره های زمانی مشخص تعویض شود تا کارایی لازم را داشته باشد.

یخ ساز و آب ریز بی نظیر با طراحی هوشمندانه

یخچال فریزر ال جی اینستاویو مدل GMX946NS9F دارای سیستم آب ریز روان و سریع است که می توانید آن را به سادگی به آب شهری متصل نمایید و فیلترهای تصفیه را مستقیما بر روی جریان آب نصب کنید. این فیلترها برای مدت زمان مشخص قابل استفاده هستند و تعویض آن ها کار راحتی است. تکلونوژی UVnano که برای این یخچال ال جی طراحی شده است با استفاده از نور فرابنفش LED می تواند باکتری ها و میکروب های سیستم آب ریز را تا 99 درصد از بین ببرد. این فناوری می تواند به صورت خودکار و ساعتی کار کند و یا با استفاده از تنظیمات دستی عمل کند.

همچنین این محصول دارای حالت Self Care است که با استفاده از آن سیستم آب ریز دستگاه به صورت خودکار تخلیه می شود و آب گیری دوباره با استفاده از آب تازه انجام می شود. از سوی دیگر یخ ساز اتوماتیک این یخچال فریزر ال جی به سه شیوه مختلف مکعب، خرد و کروی یخ را به صورت خودکار برای کاربران آماده می کند. این یخ ساز اتوماتیک از نوع SpacePlus Ice System است که کمترین فضا را در یخچال می گیرد و نحوه استفاده از آن بسیار آسان است.

یخچال فریزر ال جی اینستاویو مدل GMX946NS9F از قابلیت Craft Ice Maker برخوردار است که مانند یخ ساز دوم یخچال فریزر عمل می کند و به صورت جداگانه یخ های کروی را آماده می کند. یخ های کروی نسبت به یخ های معمولی دیرتر ذوب می شوند و پس از آماده سازی به قسمت Ice Basket منتقل می شوند که کشو اختصاصی در فریزر یخچال برای قرار گیری یخ های کروی و ذخیره آن ها می باشد.

یخچال ال جی 2024 با قابلیت استفاده هوشمند

یخچال فریزر ال جی اینستاویو GMX946NS9F دارای یک صفحه نمایش سگمنتی لمسی است که با استفاده از آن می توانید وضعیت یخچال را برای کنترل دما، فیلتر آب، پیام خطا و اتصال به وای فای چک کنید. این یخچال فریزر ال جی 2024 یک محصول هوشمند شناخته می شود زیرا با اتصال به وای فای و با استفاده از برنامه ThinQ LG که برای همه گوشی های هوشمند قابل دسترسی است می توانید آن را کنترل نمایید و از وضعیت یخچال با خبر شوید.

یخچال فریزر ال جی اینستاویو مدل GMX946NS9F دارای قابلیت سیستم عیب یاب هوشمند (Smart Diagnosis) است که به صورت خودکار عمل می کند و در صورت ایجاد مشکل پیام هشدار را روی نمایشگر سگمنتی یخچال ظاهر می کند و با استفاده از این ویژگی می توانید از خسارت های سنگین جلوگیری نمایید و بدون دردسر یخچال را تعمیر کنید. همچنین این یخچال 4 درب ال جی قابلیت Door Alarm را بکار می گیرد که در صورت باز بودن درب یخچال به مدت طولانی هشدار صوتی پخش می کند و مانع هدر رفتن انرژی و کاهش دمای یخچال می شود.

خلاصه و جمع بندی یخچال فریزر اینستاویو ال جی

یخچال X946 ال جی 2024 یک محصول هوشمند با قابلیت های فراوان است که فضای داخلی مرتب را با قفسه بندی منظم به کاربران ارائه می دهد. این محصول با دارا بودن نشان (T) قابلیت سازگاری با مناطق گرمسیر را نیز دارد و بهترین کارایی را در این موقعیت دارد. علاوه بر ظرفیت بالا و ساخت بی نظیر توجه داشته باشید که این یخچال ال جی مصرف انرژی پایینی دارد و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

ال جی

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

مشخصات صدا

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

اتصالات

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

گیرنده‌ها

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

طراحی

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

اقلام همراه

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

نوع کولر

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

عملکرد

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

مصرف انرژی و آب

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ظرفیت و ابعاد

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ویژگی‌های یخچال

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ویژگی‌های فریزر

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

سایر ویژگی‌ها

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

صفحه نمایش

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

قابلیت‌ها

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ارتباطات

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

GMX946NS9F

رنگ

نقره‌ای

سال معرفی

2024

نوع یخچال

یخچال و فریزر بالا پایین

تعداد درب

5 درب

نوع موتور

اینورتر خطی

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت کل به لیتر

705 لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

ارتفاع

عمق

پهنا

وزن

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

6 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست و چپ

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

دارد

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

دارد

یخ‌ریز

دارد

قفل کودک

دارد

میزان صدا

40 دسی‌بل

سایر مشخصات

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “یخچال فریزر ال جی اینستاویو مدل X946”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *