کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT

8 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • برد اینورتر: دارد
  • کلاس آب و هوایی: T3
  • کویل های مسی ضد زنگ
  • سرامیشی و گرمایشی
  • کمپرسور روتاری

120.000.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT

اصلی بخرید: در هنگام خرید به ابعاد و وزن کولر گازی گری 48000 ایستاده مدل GVH48AT توجه نمایید تا مانع از سوءاستفاده سودجویان شوید. برای خریدی مطمئن، قیمت پایین، امکان پرداخت در محل و گارانتی کافی نیست و ارزیابی ابعاد و وزن ضروری است. یونیت داخلی این کولر دارای وزن 58 کیلوگرم و کمپرسور (یونیت خارجی) دارای وزن 109 کیلوگرم می‌باشد.

کولر گازی ها بهترین عمکرد و کارایی را در زمینه تنظیم و تعادل سازی دما دارند و علاوه بر این تهیوه هوا را نیز به بهترین شیوه انجام می دهند. برندهای مختلفی در رده تولید سیستم های سرمایشی گرمایش و کولر گازی ها در رقابت هستند و یکی ازاین برندهای نامی که اعتماد اکثریت کاربران را در طی سال های اخیر جلب کرده است گری است.

این برند انواع مختلف کولر گازی ها را تولید کرده و یکی از بهترین کولر گازی ها برای فضاهای بزرگ با متراژ بالا کولر گازی های ایستاده هستند و گری توانسته بهترین نوع از این کولر ها را مانند کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT را تولید و برای فروش در اختیار کاربر قرار دهد.

کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT با طراحی ایستاده و دو فن خود هوای خنک و گرم را به بهترین شیوه تولید و در محیط منتشر می سازد و علاوه بر این موتور قدرتمند روتاری در این کولر گازی علاوه بر ایجاد رندمان بالا می تواند طول عمر بالایی را برای دستگاه ایجاد کند. یکی از مزایای این دستگاه وجود فناوری اینورتر است که مصرف دستگاه را تا حد بالایی کاهش داده و وجود کلاس آب و هوایی T3 کولر گازی را برای تمامی مناطق متناسب ساخته است.

کولر گازی 48000 برای چه فضا ومتراژی مناسب است؟

تناسب میان ظرفیت دمایی کولر گازی و متراژ دراختیار کاربر از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در غیر این صورت تنظیم و تعادل دما به خوبی صورت نمی گیرد و کولر گازی نمی تواند عملکرد مثبتی از خود نشان دهد؛ کولر گازی های 48000 برای متراژهای بسیار بالا مانند مجتمع های تجاری، مدارس، بیمارستان ها و سالن های آرایشی مناسب هستند زیرا متراژ 180 تا 300 متر را به خوبی پوشش می دهند و می تواند بهترین انتخاب برای فضاهای بزرگ باشد که جمعیت بالایی در آن رفت و آمد دارند.

کولر گازی گری 48000 مدل GVH48AT با وجود موتور روتاری و طراحی ایستاده و خاص خود بهترین انتخاب برای خرید و کاربرد در این مکان ها است و با وجود قدرت وکارایی بالایی که در عین مصرف کم دارد یقینا بهترین انتخاب برای کاربران سخت پسند خواهد بود.

طراحی متناسب با قدرت دستگاه در عین زیبایی

طراحی جزو نقاط حائز اهمیت درکولر گازی است زیرا که بر کارایی دستگاه مستیقما تاثیر می گذارد و برای کولر گازی هایی که از ظرفیت دمایی بالا برخوردار هستند طراحی اهمیت بیشتری نیز پیدا می کند و گری همواره بهترین طراحی ها را برای دستگاه های خود در نظر می گیرد و کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT نیز نقطه قوت خود را در زمینه طراحی دارد.

کولر گازی های ایستاده از دو قسمت پنل داخلی وپنل خارجی برخوردار هستند و طراحی هر دو به نسبت کولر های دیواری متفاوت است. پنل خارجی دستگاه، موتور آن محسوب می شود که در این دستگاه از فن هایی بیشتر برخوردار است تا خنک کنندگی بالایی را برای دستگاه ایجاد کند و علاوه بر این ابعاد دستگاه به شیوه ای است که باید خارج از محیط داخلی و در فضایی مناسب نصب و راه اندازی شود.

پنل داخلی کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT از طراحی ایستاده برخوردار است که با ظاهر یکدست سفید خود سازگاری کاملی با انواع دکوراسیون و فضاها دارد و خروجی های هوا در قسمت بالای دستگاه هوای خنک و گرم را در محیط منتشر می کنند و دستگاه با وجود ابعاد بالایی که دارد با طراحی خاص خود می تواند در هر قسمت از محیط قرار گیرد. در زیر خروجی هوا نمایشگر مربوط به تنظیمات و دمای کولر گازی قرار دارد و علاوه بر این در زیر نمایشگر کمه های مربوط به اعمال تغییرات بر روی کولر تعبیه شده است.

گری وزنی معادل 109 کیلوگرم برای پنل خارجی و 58 کیلوگرم را برای پنل داخلی در نظر گرفته است و از برترین مواد و متریال های ممکن برای ساخت هر دو پنل بهره برده تا دستگاه نهایت دوام و طول عمر را از خود نشان دهد و کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT در برابر شرایط آب و هایی مختلف با دوام و مستحکم است.

طراحی سه فاز

هنگامی که کولر گازی از ظرفیت دمایی بالایی برخوردار باشد از طراحی تک فاز خارج شده و سه فاز خواهد شد و کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT یک کولر گازی سه فاز است. این اتصال برق سه فاز دستگاه را تا حدی متفاوت ساخته است؛ به این صورت که کولر گازی های سه فاز از قدرت بسیار بالاتری برای تولید و پرتاب باد برخوردار هستند و علاوه بر این نصب این کولر ها پیچیده تر است.

کولر های ظرفیت بالا و سه فاز مصرف بیشتری دارند اما در این کولر به لطف وجود فناوری اینورتر دستگاه کم ترین مصرف ممکن را دارد. سه فاز بودن موتور در این کولر گازی نشان از سنگین بودن موتور و وجود فن های متعدد برای کارکرد بهتر دستگاه دارد در کل گری بهترین طراحی را برای کولر گازی ایستاده خود در نظر گرفته است.

کمپرسور روتاری

قلب یک کولر گازی کمپرسور آن است و گری همواره بهترین نوع از کمپرسورها را در کولرهای خود تعبیه می کند و کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT از کمپرسور روتاری برخوردار است که جزو بهترین و قدرتمندترین کمپرسورهای موجود است. کمپرسور روتاری از مزایای بالایی برخوردار است، این موتور قدرتمند تماما از متریال های صنعتی بادوام ساخته شده است تا دوام و طول عمر بالایی را برای دستگاه ایجاد کند و مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف آب هوایی داشته باشد.

کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT از کم ترین سر و صدای ممکن برخوردار است زیرا اصطکاک و حرکت اضافی در قطعات مکانیکی دستگاه به کم ترین میزان خود رسیده و این مورد سبب می شد دستگاه کم ترین نویز و صدای ممکن را داشته باشد. کمپرسور روتاری بیشترین کارکرد را با کم ترین مصرف ممکن دارد و این یعنی راندمان بالا و بالاترین دما ها را بدون ایجاد فشار مازاد بر موتور ایجاد می کند و در نتیجه کارایی عمملکرد دستگاه در نهایت میزان ممکن خود خواهد داد بود.

همه ی این مزایا به لطف وجود کمپرسور روتاری در کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT انجام می گیرد و با وجود این موتور قدرتمند با راندمان بالا دستگاه عملکردی مثبت و بی نقص را از خود نشان می دهد.

فناوری اینورتر

بیشتر کاربران همواره قصد خرید کولر گازی دارای فناوری اینورتر را دارند و این سخت گیری بی دلیل نیست؛ کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT از فناوری اینورتر برخوردار است که این قابلیت یک کیت کاربردی است که بر روی موتور دستگاه قرار دارد و در هنگام نوسانات برقی و خاموش و روشن شدن کولر، جریان مستقیم برق را به جریان متناوب تبدیل می کند و در نتیجه در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد و دستگاه هرگونه هدر رفتگی انرژی را از بین می برد.

کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT با ظرفیت بالای دمایی 48000 بی تی یو و وجود فناوری اینورتر بیشترین پرتاب باد را با وجود کم ترین مصرف دارد و در نتیجه این مصرف کم کاربر هیچ نگرانی بابت مصرف دستگاه خود ندارد و می تواند در طول روز دستگاه را طی ساعت های متمادی روشن نگه دارد.

کلاس آب و هوایی T3

کلاس آب و هوایی در کولر گازی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا که نان می دهد دستگاه برای چه منطقه آب و هوایی مناسب است و منعطف ترین کلاس آب و هوایی T3 است که کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT از آن برخوردار است. این کلاس آب وهوایی نشان می دهد کولر برای سه منطقه آب و هوایی گرم، خشک و مرطوب مناسب است و محدودیت نصب یا کارکرد در این دستگاه از بین رفته است.

گری طراحی و ساخت کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT را به شیوه ای انجام داده که در برابر هر گونه تغییر آب وهوایی و شرایط متنوع دمایی مقاوم است و می تواند در برابر رطوبت و گرمای زیاد نیز بهترین دوام را از خود نشان دهد. این دستگاه می تواند برای هر منطقه آب و هوایی بهترین کارایی ممکن را داشته باشد و با هر دما و آب و هوایی هم خوانی دارد.

سیستم کارکرد دو منظوره

کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT یک کولر گازی دو منظوره است یعنی دارای هر دو سیستم سرمایشی و گرماشی است و می تواند در هر چهار فصل کاربرد داشته باد. نکته مهم و کلیدی در این موضوع این است که این دو سیستم عملکردی کاملا مجزا از یکدیگر دارند یعنی کارکرد یکی تاثیری بر دیگری ندارد و عملکرد یک سیستم از قدرت مورد دیگر نمی کاهد.

پرتاب باد چهار جهته

دمپرهای خروجی هوا در کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT باد را در چهار جهت افقی، عمودی، بالا وپایین به جریان در می آورند و در نتیجه باد وهوای می تواند تمام محیط را در بر گیرد و کل فضای در اختیار کاربر با هوای خنک و یا گرم پوشش داده می شود و جزئی ترین قسمت های داخل فضا نیز از باد کولر برخوردار خواهند بود.

لوله واتصالات مسی

در کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT تمامی کویل ها و لوله های ارتباطی از جنس مس ضد زنگ ساخته شده اند و از هرگونه زنگ، رسوب و خوردگی در امان هستند و در نتیجه این دستگاه برای مناطقی که دارای رطوبت بالا هستند نیز مناسب است و می تواند بالاترین دوام ممکن را داشته باشد. این طراحی مستحکم سبب شده کاربر نگرانی بابت خرابی زودهنگام دستگاه خود نداشته باشد.

صدای کم

یکی از موارد قابل توجه در کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT صدای کم دستگاه است که در یونیت خارجی معادل 61 دسی بل و در یونیت داخلی برابر با 51 دسی بل است در نتیجه در هنگام کار، صدای کولر به هیچ عنوان مزاحم اسراحت کاربر نخواهد شد.

برخورداری از گاز مبرد R410

موتور کولر گازی هوا و گاز خنک کننده مبرد را با هم مکش کرده و در داخل موتور به چرخش در می آورد و های خنک را ایجاد کرده و در محیط منتشر می سازد. کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT از گاز مبرد R410 بدین منظور بهره برده است که علاوه بر خنک کنندگی بالایی که برای دستگاه ایجاد می کند کاملا سالم و ایمن است زیرا برای محیط زیست، طبیعت و انسان آسیبی ندارد و درصد احتراق و اتش سوزی در آن معادل صفر است.

فیلتر هوای آنتی باکتریال

کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT کار تهویه هوا را نیز انجام می دهد و از فیلترهای متعددی برخوردار است که فیلتراسیون هوا را انجام می دهند. هوای محیط شما به کمک این فیلتراسیون قدرتمند عاری از هرگونه باکتری، ذرات گرد و غبار، میکرو ارگانیزم ها و… خواهد شد و هوایی تمیز و سالم جهت تنفس برای تمامی افراد خصوصا سالمندان، نوزادان و افراد دارای بیماری های تنفسی مهیا خواهد شد.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

گری

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

مشخصات صدا

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اتصالات

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

گیرنده‌ها

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

طراحی

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اقلام همراه

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

نوع کولر

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

عملکرد

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی و آب

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ظرفیت و ابعاد

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های یخچال

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های فریزر

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر ویژگی‌ها

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

صفحه نمایش

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ارتباطات

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

گری

مدل

GVH48AT

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

48000

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

46063 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

,

52888 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

50 دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی

61 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی 48000 ایستاده گری مدل GVH48AT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *