کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00

8 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • کمپرسور روتاری
  • کلاس آب و هوایی T1
  • ظرفیت: 24000 BTU/h
  • فیلتراسیون قدرتمند

24.500.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00

کولر گازی 24000 هایسنس جزو مدل هایی است که از کمپرسور روتاری برخوردار است که بهترین عملکرد ممکن برای ایجاد هوایی مطبوع را از خود نشان می دهد و با عملکرد دوگانه خود در هر چهار فصل قابل استفاده است. کولر گازی هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 دارای فیلتر تصفیه هوا است ‌و با وجود کلاس آب و هوایی T1 برای مناطق معتدل تا نیمه گرم مناسب است. وجود ظرفیت دمایی 24000 کولر را برای فضای متوسط تا تقریبا بزرگ مناسب ساخته است.

سیستم های سرمایشی و گرمایشی در هر چهار فصل لازمه حضور در هر فضا و خانه ای هستند زیرا محیط زندگی کاربر از نظر دمایی نیاز به تعادل دارد و هوا تنظیم شده و شرایط بهتری برای حضور کاربر ایجاد می کنند. برندهای مختلفی بر سر تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی در رقابت هستند و بازار فروش کولر را در دست گرفته اند و یکی از برترین و شناخته شده ترین برندها برند هایسنس است که توانسته اعتماد اکثریت کاربران را جلب کند و یکی از برترین تولیدات این برند کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 است.

کولر گازی 24000 هایسنس برای چه متراژ فضایی مناسب است؟

یکی از موارد حائز اهمیت در خرید کولر گازی مطابقت ظرفیت دمایی دستگاه با متراژ فضای در اختیار کاربر است؛ اگر این دو مورد درهماهنگی نباشند تنظیم و تعادل سازی دما به خوبی انجام نمی گیرد و موتور در عملکرد خود یا ناتوان می شود یا هوایی بیشتر از مقدارمتناسب ایجاد می کند.

کولرهای 24000 برای فضای معادل 50 تا 7 متر مناسب هستند و این فضا را به خوبی و به صورت تمام و کمال پوشش می دهد و کولرگازی هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 با وجود قدرت بالایی که در ایجاد پرتاب باد دارد تا ۸۰ متر را نیز ساپورت میکند و هوایی متعادل و متناسب را برای کاربر ایجاد می کند‌ می توان گفت این دستگاه برای یک هال با پذیرایی بزرگ و یا یک آپارتمان با متراژ ۷۰ تا ۸۰ متر مناسب است.

طراحی زیبا در حین کارآمدی

یکی از موارد حائز اهمیت در کولر گازی طراحی آن است زیرا که یک طراحی خوب باید دوام و ماندگاری دستگاه را تا سالیان متمادی تضمین کند. کولر گازی هایسنس AS-24HR4SBBTG00 مانند سایر کولر گازی ها از طراحی دو‌تکه با دو یونیت برخوردار است که یونیت خارجی در خارج از فضای خانه نصب می شود و هایسنس برای ساخت آن از برترین مواد و متریال های ممکن بهره برده تا دستگاه در برابر تغییرات دمایی و آب و هوایی مقاوم باشد. این پنل خارجی با ابعاد 860x650x310 میلی متر و وزن ۴۷ کیلوگرم موتوری سنگین وزن به شمار میرود که باید برای آن مکانی اختصاصی در خارج از محیط خانه در نظر گرفت.

یونیت داخلی کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 همانند موتور دستگاه از برترین کیفیت از نظر طراحی وکیفیت برخوردار است و این یونیت داخلی با ظاهر زیبای سفید صدفی خود قابلیت سازگاری با هر دکوراسیون و فضایی را دارد. این پنل با پرتاب باد قوی از طریق پره های با کیفیت داخلی هوایی چند جهته را در محیط منتشر می سازد. ابعاد این قسمت از کولر معادل231x315x1185 میلی متر و 14.5 کیلوگرم است که با توجه به یک کولر با ظرفیت دمایی 24000 ابعادی متناسب به شمار می رود.

هایسنس بهترین مواد و متریال ها را در ساخت کولر گازی AS-24HR4SBBTG00 به کار برده است و این دستگاه علاوه بر طاهر زیبا از دوام و طول عمر بالا و همچنین استقامت در برابر شرایط مختلف برخوردار است.

کمپرسور قدرتمند روتاری

قلب یک‌ کولر گازی موتور آن است و هایسنس بهترین کمپرسورها را برای کولر گازی های خود تعبیه می کند و کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 نیز از برترین موتور یعنی کمپرسور روتاری برخوردار است و این نوع از کمپرسور بیشترین توان را برای دستگاه ایجاد می کند. عملکرد این نوع کمپرسور به این صورت است که هوا و گاز مبرد را مکش کرده و به چرخش در می آورد و به پنل داخلی انتقال می دهد و این کمپرسور بیشترین قدرت را در تولید باد دارد و علاوه بر این از مزایای بیشتری برخوردار است.

یکی از مزایای کمپرسور روتاری در کولر گازی 24000 هایسنس طول عمر و دوام بالای آن است و با وجود آنکه حتی ریزترین قطعات در این‌ موتور از بادوام ترین متریال ها ساخته شده است و عملکرد دستگاه بدون هر گونه فشار مازاداست در نتیجه کمپرسور کولر و خود دستگاه از دوامی عالی برخوردار هستند.

مزیت دیگر این کمپرسور کارآمد سر و صدای کمی است که ایجاد می کند زیرا که هرگونه اصطکاک و حرکت اضافی قطعات مکانیکی دردستگاه حذف شده و در نتیجه دستگاه بدون هرگونه صدا‌ و نویز به خوبی کارکرد خود را ادامه داده و هوایی عالی و یکسان را در محیط منتشر می سازد.

فاکتور مهمی که در کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 وجود دارد این است که کمپرسور روتاری برای این کولر گازی مصرف کمی را ایجاد می کند و اگرچه این دستگاه اینورتر نیست اما مصرف دستگاه را تا حدی کم می کند زیرا که بیشترین قدرت باد را با کم ترین فشار بر روی موتور دستگاه ایجاد می کند و عملکرد دستگاه مصرف بی رویه ای ندارد. این کمپرسور قدرتمند نماد قدرت کولر کاربر در ایجاد هوای مطبوع و متعادل است.

رادیات طلایی، نماد اصالت کالا

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که از یک کولر گازی باید در نظر بگیرید اصطلاح رادیات طلایی است؛ کولرهای رادیات طلایی جزو برترین و بادوام ترین کولر های تولیدی هستند و هایسنس کولر گازی هایسنس 24000 را با اصطلاح رادیات طلایی به بازار عرضه کرده است. رادیات طلایی اصطلاحی است که به جنس قطعات، موتور و کویل های ارتباطی دستگاه اطلاق می شود و اگر جنس این موارد از آهن یا فلزهای دیگری باشد در برابر آب و هوا دوام چندانی ندارند و سبب خوردگی، زنگ و یا رسوب خواهند شد اما هایسنس برای این کولر طلایی خود از مس خالص برای ساخت تمامی قسمت های حساس دستگاه استاده کرده است.

مس به کار رفته در ساخت کویل های و موتور کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 دستگاه را در برابر شرایط آب و هوایی و خصوصا رطوبت مقاوم می سازد و مانع از ایجاد هرگونه زنگ و رسوب می شود و در نتیجه دوام و طول عمر دستگاه چند برابر خواهد شد و کولر از آسیب های جدی در اثر رسوب و زنگ در امان است.

کلاس آب و هوایی T1

کلاس آب و هوایی یک مورد بسیار حائز اهمیت در کولر گازی است زیرا نشان می دهد کولر گازی شما برای چه منطقه آب و هوایی مناسب است؛ کلاس آب و هوایی بر دو نوع است، T1 و T3 که کولرهای دارای کلاس آب و هوایی T3 برای سه منطقه آب وهوایی ایران مناسب هستند و کولرهایی منعطف تر به شمار می روند اما کولر گازی T1 برای یک منطقه آب هوایی مناسب است و کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 نیز یک کولر گازی T1 به شمار می رود که تا دمای 45 درجه را ساپورت می کند و برای آب و هوای متعدل تا نیمه گرم مناسب است.

کلاس آب و هوایی نشان می دهد ساخت دستگاه و قطعات آن به شیوه ای است که در برابر شرایط آب و هوایی و دمایی آن منطقه جغرافیایی خاص مقاوم است و می تواند دوام و استحکام خوبی داشته باشد. کولر گازی هایسنس 24000 اختصاصا برای مناطق معتدل که زیاد گرم نیستند مناسب است و می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

گاز مبرد R410

در موتور کولر گازی هوا همراه گاز مبرد خنک کننده به داخل کمپرسور کشیده خواهند شد و این گاز هوا را خنک ساخته و داخل محیط منتشر می سازد در نتیجه حضور یک گاز مبرد در هر کولر گازی ضروری است و هایسنس برای کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 از گاز مبرد R410 بهره برده است که اکثریت برندهای تولید کننده سیستم های سرمایشی از این نوع گاز بهره می برند زیرا که از مزایای عالی برخوردار است. این نوع گازمبرد حداکثر خنک کنندگی را برای کولر گازی ایجاد می کند و در نتیجه عملکرد این گاز هوایی خنک و تازه برای محیط کاربر ایجاد می شود.

برندهایی که از گاز مبرد R410 استفاده می کنند به برندهای دوستدار محیط زیست شناخه می شوند زیرا که این گازهیچگونه آسیب و زیانی را برای طبیعت، انسان و محیط زیست ندارد و گازی سالم برای انسان و جانداران به شمار می رود. کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 با وجود این نوع گاز از هرگونه خطر و احتمال آتش سوزی به دور است زیرا که احتمال احتراق در آن معادل صفر است و خنک کنندگی را در کمال امنیت و سالم بودن برای کاربر ایجاد می کند.

فیلتراسیون قدرتمند

کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 از فیلترهای متعددی جهت فیلتراسیون محیطی برخوردار است و با وجود این فیلتراسیون قدرتمند علاوه بر تنظیم و متعادل سازی دما هوایی سالم و تهویه شده را در محیط منتشر می سازد. فیلتراسیون در کولر گازی هایسنس هوا را عاری از هرگونه میکرو ارگانیزم، باکتری، گردو غبار و بوی نامطبوع می سازد در نتیجه فضای تهویه شده فضای مناسب افراد دارای بیماری های تنفسی، نوزادان و سالمندان است و کاربر را از شر خرید جداگانه دستگاه تهویه راحت می سازد.

کارکرد دو منظوره در کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00

یکی از موارد قابل توجه در کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 کارکرد دو منظوره، یعنی سرمایشی وگرمایشی دستگاه است که کولر برای استفاده در هر چهار فصل مناسب می سازد و این دو سیستم عملکردی جداگانه دارند یعنی کارکرد یکی تاثیری بر دیگری ندارد و عملکرد قدرتمند یکی تاثیری بر دیگری ندارد. با وجود این کارایی دو منظوره حضور این کولر گازی بدون اینورتر تکمیل کننده خانه شما خواهد بود و متعادل سازی دما در هر چهار فصل به بهترین شیوه انجام می گیرد.

صدایی کم برای آرامش خانه شما

کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 با وجود قدرت بالایی که در کارکرد دارد کم ترین صدای ممکن را ایجاد می کند و یکی از دلایل آن وجود کمپرسور روتاری و دلیل دیگر طراحی خاصی است که هایسنس برای آن در نظر گرفته است و صدای کولر را در کم ترین حالت معادل 32دسی بل و در بیشترین حالت معادل 45 دسی بل قرار می دهد و در نتیجه آرامش خانه کاربر به بهترین شیوه حفظ می شود.

حالت خواب

حالت خواب یا Sleep یکی از فناوری های کارآمد در کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00 است که دکمه مربوط به آن بر روی ریموت کنترل قرار گرفته است؛ این قابلیت در حین خواب کاربر هوایی مطبوع تر ومتعادل تر را ایجاد می کند و با ایجاد باد ملایم و تنظیم کارکرد دمایی آن بر طبق زمان، هوایی متعادل را برای خواب کاربر ایجاد می کند.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

هایسنس

رنگ

سفید

سال معرفی

مشخصات صدا

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اتصالات

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

گیرنده‌ها

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

طراحی

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اقلام همراه

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

نوع کولر

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

عملکرد

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی و آب

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ظرفیت و ابعاد

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های یخچال

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های فریزر

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر ویژگی‌ها

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

صفحه نمایش

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ارتباطات

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

هایسنس

مدل

AS-24HR4SBBTG00

رنگ

سفید

سال معرفی

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24500 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

2550 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

45 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی 24000 هایسنس مدل AS-24HR4SBBTG00”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *