کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS

7 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • اینورتر: دارد
  • ظرفیت: 24000Btu/h
  • نوع کمپرسور: تروپیکال
  • برچسب آب و هوایی: T3

47.000.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS

کولر گازی کریر 24000 مدل 38QHG024VS با ظرفیت دمای 24000 BTU برای فضاهای نسبتا بزرگ و متوسط عالی است و علاوه بر این با وجود فناوری اینورتر مصرف کمی را برای دستگاه ایجاد می کند. موتور تروپیکال کلاس آب وهوایی T3 کولر را برای استفاده در مناطق متنوع آب و هوایی متناسب ساخته و علاوه بر این با وجود رادیات طلایی بودن کولر، از هرگونه آسیب به دور بوده و در برابر رطوبت و گرما دوام بالایی را دارد. این کولر گازی با سیستم دو منظوره سرمایش و گرمایش خود برای هر چهار فصل سال مناسب است.

گولر گازی جزو سیستم های ضروری در هر خانه و فضایی است و این سیستم ها با ایجاد تعادل دما، تنظیم هوای پخش شده و تهویه هوای داخل محیط فضایی بهتر را جهت گذران وقت برای کاربر ایجاد می کنند و در بازار فروش کولر گازی برندهای متنوع و نامداری در رقابت هستند و یکی از برندهایی که طی چند سال اخیر خوب از پس این رقابت برآمده و توانسته نامی پر اعتماد و قدرتمند را ایجاد کند برند کریر است که مقاضیان خرید کولر های این برند همواره در صف اول خرید هستند. یکی از برترین تولیدات برند کریر کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS است که جزو مدل های کم مصرف اینورتر دار به شمار می رود.

کولر گازی 24000 و متراژ متناسب آن

برای کارکرد بهتر در یک کولر گازی بهتر است ظرفیت دمایی دستگاه و متراژ مد نظرتان را تطبیق دهید زیرا که رعایت این مورد سبب خواهد شد تنظیم و متعادل سازی دما و همچنین تهویه هوا به بهترین شیوه انجام یگیرد. کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS جزوکولر گازی های قدرتمند 24000 است که این ظرفیت دمایی برای متراژ 50 تا 70 تر مناسب است؛ یعنی یک پذیرایی بزرگ و یا یک واحد آپارتمانی تا 80 متر را به خوبی پوشش می دهد.

کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS با قدرت بالایی که در پرتاب باد دارد سبب خواهد شد جزئی ترین قسمت از خانه شما با باد دستگاه اشغال شود و دما و هوایی متعادل و متناسب را برای متراژ فضای ذکر شده ایجاد می کند.

طراحی کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS

طراحی جزو موارد مورد اهمیت در یک کولر گازی است زیرا علاوه بر تکمیل دکوراسیون خانه کاربر بر کارکرد و کارایی دستگاه تاثیر زیادی دارد و کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS با طراحی دو تکه خود می تواند پاسخگوی نیازهای کاربران در زمینه طراحی باشد.

یونیت خارجی کولر گازی 24000 کریر  موتور دستگاه به شمار می رود که با ابعاد 410x810x946 میلی متر و وزن 55.1 کیلوگرم باید در جایی اختصاصی خارج از خانه نصب شود و کریر بهترین مواد و متریال های ممکن را در ساخت موتور این دستگاه به کار برده است تا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف بتواند دوام و استقامت خوبی داشته باشد.

یونیت داخلی دستگاه با رنگ صدفی خود تکمیل کننده هر خانه و دکوراسیونی است و از یک نمایشگر از نوع سگمنتی برای نمایش دما برخوردار است و علاوه بر آن خروجی های هوا، هوا را به صورت همه جانبه در فضا منتشر می کنند و علاوه بر این پنل داخلی کولر گازی 24000 مدل 38QHG024VS با ابعاد 1082x234x337 میلی متر و وزن 13.4 کیلوگرم می تواند بر روی هر دیواری در فضای متوسط تا نسبتا بزرگ نصب شود. همراه این کولر قدرتمند 5 متر لوله و کابل مسی برای نصب راحت تر در اختیار خریدار قرار می گیرد.

موتور تروپیکال برای نهایت کارایی در کولر گازی

موتر یک دستگاه و خصوصا کولر گازی قلب آن است زیرا تمام قدرت و توان باد ان از این موتور نشات میگیرد و قدرت کولرهای کریر که زبانزد همه است قطعا بی دلیل نیست و کریر برای کولر گازی های خو برترین کمپرسورها را به کارمی گیرد و کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS از موتور قدرتمند تروپیکال برخوردار است که مزایای بسیاری دارد. موتور در کولر گازی هوا و گاز مبرد را به داخل مکش کرده و با به چرخش درآوردن این ترکیب هوای خنک را در داخل خانه منتشر می سازد.

موتور تروپیکال از قدرت بالایی برخوردار است و می تواند باد و هوای خنک را با بیشترین قدرت تولید و منتشر سازد و این موتور با وجود قطعات مستحکم و کارآمدی که دارد طول عمر بالایی را برای دستگاه ایجاد می کند. کولر گازی 24000 کریر 38QHG024VS با وجود این کمپرسور تروپیکال از هرگونه نویز، لرزش وسر و صدا در امان است زیرا که حرکات اضافی و اصطکاک نا متناسب در چرخه کارکرد موتور از بین رفته است.

یکی دیگر از مزایای بالای کمپرسور تروپیکال در کولر گازی 24000 کریر راندمان بالای آن است؛ این کمپرسور نهایت قدرت باد را بدون ایجاد هرگونه فشار وکارکرد مازاد در موتور ایجاد می کند و سبب خواهد شد مصرف کولر نیز کم شود و در نتیجه راندمان دستگاه در بالاترین میزان ممکن قرار دارد. کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS با وجود این کمپرسور قدرتمند از دوام، طول عمر، راندمان بالا، و مصرف کم برخوردار است.

فناوری اینورتر

همه خریداران کولر گازی تمایل به خرید کولری دارند که از فناوری اینورتر برخوردار باشد زیرا وجود این فناوری کم ترین میزان مصرف را برای دستگاه ایجاد می کند و کریر برای کولر گازی 24000 مدل 38QHG024VS خود از فناوری اینورتر برای پایین آوردن مصرف آن بهره برده است. فناوری اینورتر به وجود کیت اینورتر در دستگاه اطلاق می شود که جریان برق را کنترل کرده و از هدر رفتن انرژی و برق وارده به موتور دستگاه جلوگیری می کند. در نتیجه عملکرد این فناوری دستگاه کم ترین میزان مصرف ممکن را دارد و کاربر می توند در هر ساعت از شبانه روز دستگاه را روشن بگذارد.

جریان برق در هنگام قطعی و وصلی برق یا تغییر تنظیمات دستگاه ممکن است دچار نوسان و هدر رفتگی شود که وظیفه اینورتر این است که مصرف برق و انرژی دستگاه را به حداقل میزان ممکن خود برساند در نتیجه کولر گازی اینورتر با با وجود این فناوری کارآمد از مصرف بالا و آسیب در امان خواهد بود.

رادیات طلایی، نمادی برای اصالت کالا

وجود ویژگی رادیات طلایی مهر تاییدی بر خرید کولر گازی انتخابی است زیرا که اصطلاح رادیات طلایی نماد اصالت کالاست. کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS جزو کولر های رادیات طلایی است این یعنی این که در ساخت قطعات حساس، موتور و کویل های ارتباطی دستگاه از هیچ فلز نامرغوب و نافلزی که موجب رسوب، خوردگی یا زنگ شود استفاده نشده و جنس تمامی موارد ذکر شده از مس خالص است.

مس فلزی بادوام است که موجب خلق اصطلاح رادیات طلایی در کولر گازی شده است و قطعات حساس این کولر گازی اینورتر دار از هرگونه رسوب، زنگ و خوردگی به دور هستند و این مورد خیال کاربر را بابت خرید دستگاه برای مناطق گرم و مرطوب راحت کرده است زیرا در برابر مرطوب ترین و شرجی ترین محیط ها نیز از دوام و استحکام عالی برخوردار است و کولر گازی کریر 38QHG024VS می تواند تا سالیان متمادی بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهد.

کلاس آب و هوایی T3

یکی از مواردی که لازم است در هنگام خرید کولر گازی به آن دقت کنید کلاس آب و هوایی دستگاه است زیرا نشان می دهد کولر مد نظر شما برای چه منطقه جغرافیایی مناسب است.

کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS جزومنعطف ترین کولر گازی های تولیدی است زیرا از کلاس آب و هوایی T3 برخوردار است که بالاترین کلاسی است که یک کولر گازی می تواند ان را داشته باشد.

این ویژگی نشان می دهد کولر گازی شما برای حضور و استفاده در سه منطقه آب وهوایی گرم و مرطوب، خشک و حاره ای و متعدل متناسب است و دماهای بالایی را ساپورت می کند و در نتیجه خیالتان بابت خرید خارجی کولر گازی مدل 38QHG024VS راحت باشد زیرا کریر قطعات و طراحی دستگاه را به شیوه ای انجام داده تا با تمامی آب و هوا وتغییرات دمایی سازگاری کامل را داشته باشد و کولری متناسب هر شهر و منطقه ای باشد.

سیستم دو منظوره

کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS قطعا کولری چهار فصل است چرا که از سیستم عملکرد دو منظوره برخوردار است یعنی سیستم سرمایش و گرمایش. نکته حائز اهمیت این است که کارایی این دو سیستم کاملا مجزا از یکدیگرند و کارکرد یکی تاثیری بر دیگری ندارد و قدرت موتور را کاهش نمی دهد. این عملکرد دو منظوره پرتاب باد قوی سرد و گرم را منجر می شود در نتیجه در هر چهار فصل سال فضایی متناسب با وضعیت آب و هوایی را برای کاربر ایجاد می کند.

گاز مبرد R410

موتور کولر گازی هوا و گاز مبرد را با هم به چرخش در می آرد و هوای خنک تولید می کند در نتیجه وجود گاز مبرد از ملزومات است و کریر مانند تمامی تولید کننده های معتبر سیستم های سرمایشی و گرمایشی از گاز مبرد R410 بهره برده است. این گاز قدرت خنک کنندگی بالایی دارد و می تواند هوایی معتدل و سر را در تابستان به کاربر هدیه دهد و مزایای دیگری نیز دارد. کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS با وجود این گاز نشان داده برند کریر برندی دوستدار طبیعت است زیار که این گاز مبرد هیچگونه آسیبی به محیط زیست، انسان و طبیعت وارد نمی کند.

گاز مبرد R410 به گازی ایمن و مطمئن شناخته شده است زیرا که درصد احتراق و آتش سوزی در آن در کم ترین حالت قرار دارد و در نتیجه هوای خنک را در سالم ترین و ایمن ترین شرایط برای کاربر ایجاد می کند.

فیلتراسیون برای ایجاد هوایی پاک و تمیز

یکی از ویژگی های منحصر بفرد در کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS وجود قابلیت Active Clean است که به صورت خودکار ذرات گرد و غبار و باکتری موجود بر روی دستگاه را حذف کرده و از بین می برد در نتیجه هوایی پاک و عاری از هرگونه آلاینده در محیط منتشر خواهد شد و علاوه بر این با وجود Dual Filter یا فیلتر دولایه فیلتراسیون قدرتمندی در محیط خانه انجام میگیرد به این صورت که هرگونه میکرو ارگانیزم نامطبوع و اضافی در محیط داخلی از بین می رود و در نتیجه هوای داخلی محیط عاری از هر چیزی خواهد بود که برای افراد خصوصا نوزادان، سالمندان و افراد دارای بیماری های تنفسی مضر باشد.

قابلیت کاربردی I-Control

یکی از برترین فناوری های به کار گرفته شده در کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS آی کنترل است که به کنترل کننده آمپر شناخته می شود و زمان هایی که به دلیل مشکل کنتور، قطع و وصلی برق و… تغییر ولتاژ برق ایجاد می شود در این حالت آمپر دستگاه به صورت خودکار تنظیم می شود و در نتیجه این نوسانات برق به دستگاه آسیبی نمی زند و این قابلیت نیز جزو مواردی است که سبب طول عمر دستگاه می شود.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

کریر

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

مشخصات صدا

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اتصالات

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

گیرنده‌ها

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

طراحی

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اقلام همراه

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

نوع کولر

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

عملکرد

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی و آب

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ظرفیت و ابعاد

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های یخچال

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های فریزر

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر ویژگی‌ها

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

صفحه نمایش

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ارتباطات

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

کریر

مدل

38QHG024VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

24000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

24000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

25000 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

946x410x810 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

55.1 کیلوگرم

ابعاد پنل داخلی

1082x234x337 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

13.5 کیلوگرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی 24000 کریر مدل 38QHG024VS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *