کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4

9 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • دارای رادیات طلایی
  • کلاس آب و هوایی T3
  • گاز مبرد R410
  • موتور تروپیکال

61.000.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4

کولر گازی ال جی 18000 مدل ARTU19T4 از کولرهای دوال اینورتر الجی است که مصرف دستگاه را کم و راندمان آن را تا حد زیادی بالا می برد و با وجود موتور سنگین تروپیکال دستگاه در کمال کم صدا بودن می تواند قدرت بالایی در پرتاب باد را ایجاد کند. کلاس آب و‌هوایی T3 دستگاه را برای حضور در هر شرایط آب و‌هوایی متناسب می سازد و کارکرد دو‌منظوره سرمایشی و گرمایشی می تواند این کولر را به دستگاهی متناسب هر چهار فصل سال تبدیل کند.

کولر گازی ها به عنوان تکمیل کننده سایر سیستم های سرمایشی و گرمایشی در خانه کاربر می تواند از کاربرد زیادی برخوردار باشد ودر این صنف برندهای مختلفی در رقابت هستند که دست اول فروش بازار را به خود اختصاص دهند و یکی از این برندها که همواره جزو پر طرفدارترین و قابل اعتمادترین برندهای بازار بوده الجی است که کولرهای این شرکت کره ای می توانند هر خانه و فضای را به خوبی پوشش دهند و یکی از بهترین کولر گازی های این برند کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 است که هر آنچه ‌کاربر از یک‌ کولرکارآمد انتظار دارد را در خود جای داده است.

کولر گازی 18000 برای چه متراژی مناسب است؟

متراژ در اختیار خود را اندازه بگیرید و بررسی کنید که ظرفیت دمایی کولر گازی با این میزان متراژ هم خوانی داشته باشد؛ با در نظرگرفتن این نکته تنظیم و متعادل سازی دما به بهترین شیوه انجام می گیرد و فضا با باد منتشر شده از دستگاه به‌ خوبی پوشش داده میشود.

کولر گازی 18000 برای فضای 20 تا 40 متر مناسب و این ظرفیت دمایی 18000 BTU تنها از پس این مقدار فضا برخواهد آمد‌ و کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 با قدرت بالایی که در تولید و پرتاب باد دارد می تواند تا 50  متر را نیز پوشش دهد یعنی این کولر گازی برای اتاق خواب یا یک پذیرایی 50 متری مناسب است.

طراحی زیبا و در عین حال کارآمد

ال جی برندی توانمند در زمینه طراحی تولیدات خود است و طراحی کولر گازی های خود را به شیوه ای انجام می دهد که در عین کارآمدی، تکمیل کننده هر خانه و دکوراسیونی باشند. کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 از دو یونیت برخوردار است که یکی داخلی و دیگری خارجی است و یونیت خارجی موتور دستگاه می باشد که از بهترین متریال های صنعتی ساخته شده است که به دستگاه دوام و‌طول عمر بالایی می بخشد و این یونیت با ابعاد 870x650x330 میلی مترو‌ وزن 43 کیلوگرم باید در فضایی مناسب در خارج از خانه قرارگیرد.

یونیت داخلی زیبایی چشم ‌نوازی دارد و با ظاهر یکدست خود فضایی مینیمال و مدرن به خانه کاربر می بخشد و این یونیت ازدمپرهای چهار جهته در خروجی های هوا برخوردار است که باد را در چهار جهت عمودی، افقی، بالا و پایین به گردش در می آورد و میتواند کل فضا را با باد خنک یا گرم پوشش دهد. وزن و ابعاد پنل معادل 998x3345x212 میلی مترو 12.2کیلوگرم است و می تواند بر روی هر دیواری در خانه شما قرارگیرد.

ریموت کنترل دستگاه با وجود دکمه های کنترلی زیادی که دارد تنظیم کولر را راحت تر ساخته و این طراحی کارآمد و زیبا در کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 راضی کننده هر کاربر سخت پسندی است.

موتور قدرتمند تروپیکال در کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4

کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 به عنوان کولری موتور سنگین در بازار شناخته می شود کولر های موتور سنگین از دوام،طول عمر و‌ کارکرد بالایی برخوردار هستند و چند برابر کولر های موتور سبک کارایی دارند. الجی برای این کولر قدرتمند موتور تروپیکال را در نظر گرفته است، کار‌موتور یا کمپرسور این است که هوا و گاز مبرد خنک کننده را به چرخش درآورده و در مرحله بعد باد خنک را ازطریق پنل به داخل منتشر می سازد.

کمپرسور تروپیکال در کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 راندمان دستگاه را بالا می برد یعنی کارکرد دستگاه را قوی تر ساخته و از مصرف آن می کاهد و علاوه بر این حرکات قطعات مکانیکی دستگاه کاهش پیدا کرده و علاوه بر آن هرگونه اصطکاک نامناسب ازبین رفته و طبیعتا دستگاه از هرگونه نویز و سر و صدا مبری است. این مزایا کمک کرده موتور دستگاه بهترین عملکرد و متعاقبا کولرگازیی بالاترین کارایی ممکن را از خود نشان دهد.

فناوری دووال اینورتر

هر کاربری برای خرید به دنبال کولری است که از فناوری اینورتر برخوردار باشد و کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 علاوه بر اینورتر فناوری اینورتر دوگانه یا DUAL Inverter دارد که تکمیل کننده سایر موارد فنی منحصر بفرد در کولر گازی است. با وجوداین قابلیت مصرف دستگاه تا حد بسیار زیادی پایین می آید و‌می توان دستگاه را در ساعت های طولانی روشن نگه داشت و علاوه بر این سرمایشی قوی و بی نظیر را برای دستگاه ایجاد می کند و هرگونه سر و صدا را از بین می برد. در نتیجه کارکرد اینورتر دوگانه طول عمر دستگاه نیز چند برابر می شود.

کلاس آب و هوایی T3

کلاس آب و هوایی در یک کولر گازی نشان می دهد دستگاه برای چه منطقه آب و هوایی مناسب است ‌و این کولر گازی اینورتر از منعطف ترین کلاس یعنی T3 برخوردار است که کولر را برای استفاده در سه منطقه جغرافیایی گرم، مرطوب، خشک و‌معتدل مناسب می سازد.

این کلاس آب و‌ هوایی و‌تطابق آن نشان می دهد ال جی قطعات دستگاه را به نحوی طراحی کرده که در برابر تغییرات دمایی و شرایط مختلف آب و هوایی مناسب و بادوام باشد در نتیجه بدون نگرانی این کولر گازی کارآمد را برای هر شهر و منطقه ای خریداری کنید.

رادیات طلایی و‌ نمادی برای اصالت کالا

ویژگی رادیات طلایی خیال کاربر را بابت خرید دستگاه راحت می کند زیرا که فقط کولرهای اصلی از رادیات طلایی برخوردار هستند واین اصطلاح به جنس رادیات و‌ کویل های ارتباطی دستگاه اطلاق می شود. جنس موتور کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 ازمس خالص است و هیچگونه زنگ، رسوب ‌و خوردگی ندارد و این مس خالص اصطلاح رادیات طلایی را به وجود آورده زیرا که هر فلز یا نافلز دیگری در کم ترین زمان دچار زنگ و آسیب می شود.

کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 با‌وجود این ویژگی متناسب ترین کولر برای مناطق مرطوب و شرجی است و بیشترین دوام واستقامت را در این مناطق از خود نشان می دهد.

گاز مبرد R410

همانطور که اشاره شد موتور دستگاه هوا و گاز مبرد را با هم مکش کرده و به چرخش در می آورد و در نتیجه هر کولر گازی به گاز مبردخنک کننده نیاز دارد و الجی مانند سایر شرکت های تولید کننده سیستم های سرمایشی از گاز مبرد قدرتمند R410 بهره برده که علاوه بر خنک کنندگی بالا از مزایای دیگری نیز برخوردار است.

کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 با وجود گاز R410 خنک کنندگی را در نهایت ایمنی و سلامت ایجاد می کند زیرا که این گاز هیچگونه آسیبی برای محیط زیست، طبیعت و انسان ندارد و علاوه بر آن درصد احتراق در این نوع گاز برابر صفر است و گازی ایمن به شمار می رود.

ARTU19T4، کولری هوشمند

الجی برای کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 خود امکاناتی هوشمند را تعبیه کرده که کارایی دستگاه را چند برابر می سازد ویکی از این موارد سیستم Smart Diagnosis یا عیب یابی هوشمند است که کاربر را از مشکل و عیب احتمالی دستگاه مطلع میسازد و راه حل احتمالی را نیز به ایشان ارائه می دهد.

برنامه LG ThinQ نیز توسط این کولر گازی هوشمند ال جی ساپورت می شود و می توان از طریق این فناوری و گوشی هوشمند تنظیمات کولر گازی را در اختیار گرفت. به کمک این موارد تنظیم دستگاه راحت تر انجام گرفته و ‌می توان هوایی متعادل تر را در اختیار گرفت زیرا که برنامه ها و جزییات مربوط به تغییرات دمایی از طریق تلفن همراه کاربر در اختیار وی قرار می گیرد.

قابلیت هایی منحصر بفرد برای تصفیه هوا

در کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 فناوری منحصر بفردی تحت عنوان Plasmaster™Ionizer تعبیه شده است که بیشترین نقش را در تصفیه و تهویه هوا بر عهده دارد و با یونیزه کردن هوا و آزاد کردن یون های تهویه کننده هوا را عاری از هرگونه باکتری، بوی نامطبوع و میکرو ارگانیزم های آزاد در محیط می سازد. در نتیجه عملکرد این فناوری ۹۹ درصد باکتری ها از بین خواهند رفت و محیطی سالم و بهداشتی در اختیار کاربر قرار می گیرد.

علاوه بر این با وجود فناوری Auto Clean باکتری، قارچ‌ و هرگونه مواد آلاینده دیگر که بر روی مبدل حرارتی کولر گازی قرار دارند تمیزخواهند شد و از بین می روند و این تمیز کننده خودکار مانع از انتشار هرگونه باکتری یا آلودگی می شود.

فناوری Ampere Control

این فناوری تحت عنوان کننرل کننده آمپر شناخته می شود که کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 از آن برخوردار است؛ این فناوری در زمان هایی که جریان ولتاژ برق ناپایدار است و این ناپایداری به دلایلی مانند مشکل در کنتور برق، قطعی و وصلی برق و… ممکن است ایجاد شده باشد، به کمک کولر آمده و با کنترل آمپر و جریان برق مانع از آسیب به دستگاه می شود و در نتیجه سلامت وطول عمر دستگاه را افزایش می دهد.

قابلیت Jet Mode

یکی از قابلیت های منحصر بفرد در کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 وجود فناوری جت مود است که برای زمان هاییکه کاربر حداکثر دما در حداقل زمان را می خواهد کاربرد دارد و Jet Cool، Jet Heat و Jet Dry جزو مواردی هستند که کاربر را به خواسته خود می رسانند. Jet Cool هوای خنک را در کم ترین زمان ایجاد می کند، Jet Heat فضا را در کم ترین زمان گرم می کند و Jet Dry رفع رطوبت محیط را در حداقل زمان انجام می دهند و برای روزهای بسیار گرم یا سرد که کاربر به دنبال این است فضا را در زمانی کم با دمای متعادل در اختیار داشته باشد، کاربرد دارد.

قابلیت Auto Restart

از قابلیت های کاربردی در کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4 می تواند او ریستارت باشد و هنگامی که کولر به دلایل مختلف خاموش می شود این قابلیت به کمک آمده و بعد از روشن شدن کولر تنظیمات دستگاه را به حالت اولیه قبل از خاموش شدن درخواهد آورد و در نتیجه تعادل دما همچنان به رویه خود ادامه پیدا می کند و در نتیجه کاربر می تواند فضا را با هوایی یکنواخت دوباره تجربه کند.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

ال جی

رنگ

دودی

سال معرفی

مشخصات صدا

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

اتصالات

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

گیرنده‌ها

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

طراحی

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

اقلام همراه

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

نوع کولر

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

عملکرد

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی و آب

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ظرفیت و ابعاد

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های یخچال

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های فریزر

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

صفحه نمایش

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌ها

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ارتباطات

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

ARTU19T4

رنگ

دودی

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

18000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

20500 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

870x650x330 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

998x345x212 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی 18000 ال جی مدل ARTU19T4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *