کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K

6 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • نوع: اسپلیت دیواری
  • ظرفیت: 18000 BTU/h
  • پرتاب باد چهار جهته
  • عملکرد: سرمایش/گرمایش
  • کلاس آب و هوایی T3

30.500.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K

کولر گازی ال جی 18000 مدل IQA18K جزو مدل های برتر کولر گازی ال جی است که از ظرفیت دمایی 18000 BTU برخوردار است و با وجود کمپرسور روتاری قدرت بالایی در تولید و پرتاب باد دارد. کارکرد دو منظوره این کولر گازی ال جی آن را برای استفاده در چهار فصل سال متناسب ساخته است. طراحی کارآمد و در عین حال زیبا می تواند تکمیل کننده کارایی خوب دستگاه باشد.

کولر های گازی به عنوان کار آمدترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی وظیفه متعادل و تنظیم سازی دما را بر عهده دارند و جزو دستگاه های ضروری برای هر خانه و فضایی هستند. برندهای مختلفی بازار فروش کولر را در دست گرفته اند و یقینا یکی از برترین وقابل اعتمادترین برندهای موجود ال جی است که علاوه بر سایر لوازم خانگی کولرهای گازی منحصر بفردی را تولید و روانه بازار کرده است که از کیفیت و طراحی عالی برخوردار هستند.

کولر گازی 18000 برای چه فضا و متراژی مناسب است؟

در هنگام خرید کولر گازی به تطابق ظرفیت دمایی کولر و متراژ در اختیارتان توجه کنید زیرا تناسب میان این دو مورد سبب خو‌اهد شد کولر دما را بهتر تنظیم کند و هوایی مطبوع تر و متناسب تر را در اختیار داشته باشید.

کولر گازی 18000 برای فضای 20 تا 30 متر مناسب است و کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K با قدرت خود می تواند تا فضای 40 متر را به خوبی پوشش دهد. در نتیجه می توان گفت کولر گازی 18000 برای اتاق خواب، آشپزخانه یا یک پذیرایی کوچک 40 مترمناسب است و این فضاها را به خوبی پوشش می دهد.

طراحی کولر گازی 18000 الجی مدل IQA18K

ال جی همواره به این شناخته شده است که طراحی لوازم خانگی و کولرهای خود را به زیباترین شکل ممکن انجام می دهد و کارایی راهمراه با ظاهر زیبا ترکیب می کند. کولر گازی 18000 الجی مدل IQA18K از دو یونیت داخلی و خارجی برخوردار است و یونیت خارجی دستگاه موتور آن بوده که از بهترین متریال های صنعتی ممکن برخوردار است تا در برابر تغییرات دمایی و آب و هوایی مقاوم باشد. این یونیت ابعادی معادل 810x280x585 میلی متردارد.

یونیت داخلی کولر گازی ال جی IQA18K با ظاهر یکدست و رنگ صدفی خود سازگاری کاملی با انواع دکوراسیون و فضاها دارد و علاوه بر این خروجی ها و پره های مقاوم پرتاب بادی چهار جهته را ایجاد می کنند که هوا را در چهار جهت افقی، عموی،بالا و پایین منتشر می کند و این هوای چهار جهته کل فضا را در بر می گیرد. این پنل با ابعاد 915x315x236 ملی متر قابل نصب بر روی دیوار خانه و فضای در اختیار شما می باشد.

مقاومت و جنس عالی کولر گازی ال جی 18000 به علاوه زیبایی ظاهری پاسخگوی نیازهای کاربران در زمینه طراحی خواهد بود.

کمپرسور روتاری و قدرت بالای کولر

کمپرسور و ‌موتور قلب هر دستگاهی است و در کولر گازی بیشترین تاثیر را دارد زیرا که هوا و گاز مبرد را به داخل مکش کرده و با به گردش درآوردن آن باد خنک را در محیط منتشر می سازد. ال جی بهترین موتورها را برای کولر های خود تعبیه میکند و برای کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K خود نیز از کمپرسور روتاری بهره برده است که جزو برترین کمپرسورهای موجود است.

کمپرسور روتاری از برترین اتصالات و قطعات ممکن برخوردار است که طول عمر و دوام بالایی را برای دستگاه ایجاد می کند. درکمپرسور کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K هرگونه اصطکاک یا حرکات اضافی قطعات مکانیکی حذف شده در نتیجه کولر بدونه هرگونه نویز یا صدای اضافی کار می کند. کمپرسور روتاری از راندمان بالایی برخوردار است بدین صورت که حداکثر کارکرد را باحداقل مصرف ممکن دارد و مصرف دستگاه را تا حدی پایین می آورد. همه ی این مزایا می تواند نشان دهد کارایی کمپرسور روتاری در کولر گازی ال جی IQA18K در بالاترین میزان خود قرار دارد.

کلاس آب و هوایی T3

کلاس آب و هوایی در کولر گازی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با در دست داشتن کلاس آب و هوایی کولر گازی می توان فهمید این دستگاه برای چه مناطق آب و هوایی مناسب است و بالاترین کلاس آب و هوایی T3 است که کولر گازی IQA18K از آن برخوردار بوده و در نتیجه برای سه منطقه آب و هوایی گرم و مرطوب، خشک‌ و حاره ای و معتدل مناسب است.

ال جی قطعات و اتصالات ریز در دستگاه را به گونه ای ساخته که در این سه منطقه از دوام و طول عمر کافی برخوردار باشند و‌در نتیجه بدون نگرانی کولر گازی ال جی مدل IQA18K را برای هر منطقه و شهری خریداری کنید و از طول عمر و‌دوام بالای دستگاه مطمئن باشید.

کارکرد دو منظوره

یکی از موارد قابل توجه در کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K کارکرد دو منظوره آن است که کولر را برای استفاده چهار فصل مناسب ساخته است و این کولر از دو سیستم سرمایشی و گرمایشی برخوردار است که باد گرم و سرد را در هر دو فصل گرما و سرما به بهترین شیوه در محیط منتشر می سازد.

نکته مهم این است که این دو سیستم کاملا مجزا از یکدیگرند یعنی کارکرد یکی تاثیری بر دیگری ندارد و قدرت عملکرد هر کدام از مورد دیگر نمی کاهد و هر دو سیستم در کولر گازی ال جی IQA18K با بهترین قدرت ممکن عملکردی عالی از خود نشان میدهند.

برخورداری از گاز مبرد R410

موتور کولر گازی هوا و گاز مبرد خنک ‌کننده را با هم مکش کرده و به چرخش در می آورد و در ادامه باد و هوای خنک را در محیط منتشرمی سازد در نتیجه هر کولر گازی به گاز مبرد جهت خنک کنندگی نیاز دارد. ال جی در کولر گازی 18000 الجی مدل IQA18K خود ازگاز مبرد R410 بهره برده که برندهای معتبر در سیستم های خنک‌ کننده خود از این گاز بهره می برند.

گاز R410 بیشترین میزان خنک کنندگی را برای باد کولر ایجاد می کند و علاوه بر آن نشان داده ال جی برندی دوستدار طبیعت است زیرا این گاز هیچ خطری برای انسان، طبیعت و‌محیط زیست ندارد و در کنار این سلامت از ایمنی کامل نیز برخوردار است چون که درصد احتراق و آتش سوزی آن برابر صفر است و در نتیجه کولر گازی 18000 الجی مدل IQA18K خنک کنندگی را در نهایت ایمنی و سلامت ایجاد می کند.

کندانسور با پره های طلایی

یکی از مواردی که سبب دوام بیشتر دستگاه می شود وجود کندانسور با پره های طلایی Gold Fin است که باد را در جهات مختلف منتشر می سازد و به دلیل جنس به کار رفته در ساخت این پره ها می توان گفت دوام و طول عمر دستگاه در نهایت میزان ممکن خود است و خرابی دستگاه به کم ترین میزان ممکن خود می رسد.

قابلیت Fast Cooling و Fast Heating

یکی از قابلیت های کاربردی در کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K قابلیت خنک کنندگی و‌ گرم کنندگی سریع است که در اسرع زمان فضا را به دمای مد نظر کاربر می رساند. با فعال کردن این دو فناوری فضا در کم ترین زمان به دمایی که مد نظر دارید می رسد وبرای روزهای بیش از حد گرم و بیش از حد سرد بهترین کارایی را دارد. Fast Heating برای گرم کردن سریع و Fast Cooling برای سرد کردن سریع محیط کاربرد دارد.

فناوری Auto Restart

این فناوری برای مناطقی که کولر گازی به دلیل نوسانات برق ممکن است دچار قطع و وصلی یا چند بار خاموش شدن شود کاربرد دارد؛ اتو ریستارت در کولر گازی IQA18K ال جی به محض وصل شدن برق تنظیمات کولر را در همان حالت قبل از خاموشی نگه می دارد و در نتیجه حتی بدون حضور کاربر دما و هوای محیط به حالت قبل از خاموشی برمی گردد.

حالت خواب

از دیگر فناوری های کاربردی در کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K حالت Sleep یا خواب است که در طول خواب کاربر بهترین دما را تنظیم می کند و پرتاب باد را به شیوه ای قرار می دهد تا باد کولر باعث اذیت شدن کاربر نشود در نتیجه دما و هوایی متعادل را برای خوابی راحت آماده می سازد. در این حالت طرفه جویی در مصرف انرژی نیز ایجاد خواهد شد و کولر به نسبت روز دما را ملایم تر و با مصرف کم تری ایجاد می کند.

حالت Smart

یکی از جالب ترین فناوری های موجود در کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K حالت اسمارت یا هوشمند است که بهترین حالت از دما را ایجاد می کند؛ به این صورت که دمای کولر را طبق شرایط آب و هوایی و دمایی محیط تنظیم می کند و بهترین دما و هوا را در محیط منتشر می سازد. این شرایط سبب خواهد شد تنظیم و تعادل دما بهترین حالت خود را تجربه کند و کاربر می تواند به راحتی خود را به هوای ملایم و یکنواخت کولر بسپارد.

دارای تایمر 24 ساعته

یکی از ویژگی های کاربردی در اکثریت کولر گازی ها وجود تایمر است که در کولر گازی 18000 ال جی IQA18K تایمر 24 ساعته تعبیه شده است؛ از طریق این تایمر دستگاه در بازه های زمانی مختلف روشن و خاموش می شود و در نتیجه علاوه بر اینکه فضا کاملا با هوایی یکنواخت پوشش داده می شود، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد و می توان گفت به دستگاه کمک می کند تا طول عمر بالاتری داشته باشد. با تنظیم این تایمر دستگاه تا 24 ساعت به همان شیوه کارکرد خود را ادامه می دهد.

بررسی نهایی و ارزش خرید

هر کاربری برای خرید کولر گازی بودجه ای را صرف می کند و باید بودجه را صرف خرید دستگاه با ارزش کند و کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K همان چیزی است که ارزش خرید دارد. این کولر گازی بدون اینورتر با وجود موتور روتاری قدرتمند، کلاس آب و هوایی منعطف، طراحی کارآمد و فناوری های متنوع می تواند پاسخگوی اکثریت نیازهای کاربران باشد و با توجه به ظرفیت دمایی 18000 بی تی یو که دارد می تواند انتخابی عالی برای اتاق خواب کاربر باشد و با توجه به همه ی موارد ذکر شده کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K قیمتی متناسب دارد و می تواند انتخابی عالی و مادام العمر باشد.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

ال جی

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

مشخصات صدا

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

اتصالات

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

گیرنده‌ها

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

طراحی

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

اقلام همراه

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

نوع کولر

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

عملکرد

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی و آب

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ظرفیت و ابعاد

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های یخچال

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های فریزر

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

صفحه نمایش

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌ها

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ارتباطات

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

IQA18K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

17400 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

17300 بی تی یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

810x280x585 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

915x315x236 میلی‌متر

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی 18000 ال جی مدل IQA18K”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *