کولر گازی 18000 کریر اینورتر مدل 38QHG018VS

9 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • اینورتر: دارد
  • ظرفیت: 18000Btu/h
  • نوع کمپرسور: روتاری
  • کلاس آب و هوایی: T3

38.500.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی 18000 کریر مدل 38QHG018VS

کولر گازی کریر 18000 اینورتر، یک دستگاه پیشرفته و کارآمد است که برای ایجاد یک محیط مطلوب در خانه یا محل کار شما طراحی شده است. این کولر گازی با جمع آوری فناوری های جدید و منحصربه فرد تجربه ای متفاوت از سرمایش و گرمایش را به شما ارائه می دهد. طراحی زیبای این کولر گازی در کنار طراحی مهندسی و قطعات با کیفیت، باعث می شود که شما از این کولر گازی خوش بر و روی به مدت طولانی استفاده کنید.

این کولر گازی از کمپرسور روتاری تروپیکال بهره برده است و با وجود ظرفیت 18000 BTU دستگاه، توانایی مطلوب سازی فضاهای متوسط تا بزرگ را در گرم ترین روز های سال را نیز دارد. علاوه بر این وجود فناوری های رادیات طلایی، برد اینورتر، فیلتراسیون دو لایه، گاز مصرفی R410a و… عملکرد کولر گازی را به حد اعلاء رسانده اند و شما با خیال راحت می توانید جهت خرید این کولر گازی بی نظیر اقدام کنید.

ظاهری لوکس، تجربه ای جدید

اگر خواستار کولر گازی هستید که علاوه بر خنک کردن محیط، به زیبایی دکوراسیون شما هم بیفزاید، کولر گازی 18000 کریر مدل 38QHG018VS بهترین گزینه برای شماست. این مدل با طراحی مینیمال و شیک خود به یک اثر هنری زیبا در منزل شما تبدیل می شود. پنل داخلی این کولر گازی با ابعاد مناسب و رنگ سفیده همراه با روکش براق، برای هر دکوراسیون و محیطی مناسب است. همچنین وجود نمایشگر LED شفاف نیز علاوه بر نمایش اطلاعات، به زیبایی طراحی دستگاه افزوده است.

یونیت خارجی کولر گازی 18000 کریر مدل 38QHG018VS علاوه بر ابعاد مناسب، ساختار مقاوم و محکمی داشته و به گونه ای طراحی شده که در برابر شرایط آب و هوایی محتلف مانند گرما، روطوبت و گرد و غبار مقاوم است. این بدنه مقاوم و مواد با کیفیت، تضمین کننده طول عمر بالای دستگاه است و سال های طولانی همراه شما خواهد بود.

موتور قدرتمند روتاری + گاز مصرفی R410a= بهترین عملکرد

موتور روتاری کولر گازی 18000 کریر مدل 38QHG018VS مانند یک جادوگر کوچک عمل می کند که در چند ثانیه کوتاه هوای گرم و نامطلوب محیط را با هوایی خنک و دلپذیر تغییر می دهد. این موتور کوچک و قدتمند با طراحی خاص پره های خود، گاز مبرد را به صورت چرخشی فشرده کرده و آن را به سمت کندانسور هدایت می کند. موتور روتاری این فرایند را با کمترین صدا و لرزش انجام داده و با مدیریت دقیق میزان انرژی، به مصرف انرژی پایین بسیار کمک می کند.

از این گذشته کریر بر خلاف مدل های قدیمی کولر گازی ها که از گاز R22 استفاده می کردند کولر گازی 18000 کریر مدل 38QHG018VS از مبرد R410a بهره گرفته است. این گاز ظرفیت دمایی بسیار بالایی دارد و به سرعت گرمای محیط را به خود جذب کرده و جریان هوای خنکی ایجاد می کند. علاوه بر این به دلیل فشار کاری بالا به سرعت داخل کولر گازی به چرخش در می آید. از دیگر مزیت های این گاز مبرد بی خطر بودن آن برای محیط زیست و سلامت انسان است، به گونه ای که کارشناسان آن را گاز محیط دوست می نامند.

ترکیب گاز مبرد R410a و کمپرسور بی نظیر روتاری در این مدل از کولر های کریر باعث می شود که شما شاهد بهترین کارایی و بازدهی در گرم ترین روز های سال ( دمای بالای 60 درجه سانتی گراد ) باشید. این دو در کنار هم سبب می شوند که سرمایش مطلوب، پایداری بالا، مصرف انرژی پایین و دوام بالا در شرایط سخت را داشته باشید.

افزایش طول عمر کولر گازی با رادیاتور مسی

کندانسور یا رادیاتور کولر گازی، در واقع یک مبدل حرارتی است که دمای مبرد را به محیط بیرون انتقال می دهد. نحوه کارکرد این قطعه به این صورت است که هنگامی که گاز مبرد گرم و پرفشار از کمپرسور به کندانسور می رسد با تماس با لوله های رادیاتور گرمای خود را از دست می دهد. با از دادن گرما، گاز مبرد به حالت مایع در آمده و مجدد به اپراتور ارسال می شود تا گرمای محیط را به خود جذب کند و به حالت گازی در آید. رادیاتور نیز دمای جذب شده را از طریق پره های خود به بیرون منتصل می کند و وجود فن در کنار رادیاتور به تسریع این عملکرد رادیات کمک می کند.

با توجه به عملکرد رادیاتور که توضیح دادیم، جنس رادیاتور و میزان رسانا بودن برای عملکرد برتر اهمیت بالایی دارد. از این رو کریر در این مدل از کولر گازی های خود از فلز مس برای رادیاتور بهره برده است. این فلز به دلیل رسانایی بالا، انتقال حرارت را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. علاوه بر این با وجود فناوری گلدفین در رادیاتور های مسی که موجب نامگذاری آن ها به عنوان رادیات طلایی شده است. از پره ها و لوله های رادیاتور در برابر عوامل بیرونی مانند گرد و غبار، رطوبت و آلودگی ها محافظت می کند و باعث عمر طولانی آن ها می شود.

اینورتر، فناوری هوشمند کولر گازی کریر اینورتر

در کولر گازی های معمولی کمپرسور مانند یک کلید روشن و خاموش عمل می کند، یعنی با تمام قدرت کار می کند تا دما را به میزان تنظیم شده برساند و پس از آن به صورت کامل خاموش می شود. این روشن و خاموش شدن مداوم باعث استحکاک بیشتر قطعات، نوسانات برق و افزایش مصرف برق می شود. اما در کولر گازی هایی که از برد اینورتر بهره گرفته اند، سرعت کمپرسور با توجه به دمای محیط کم و زیاد می شود تا دما را به صورت پیوسته ثابت نگه دارد.

اینورتر در واقع یک برد هوشمند است که در پنل خارجی نصب شده و جریان وروردی برق مستقیم ( DC ) را به جریان متناوب ( AC ) تبدیل می کند. این تغییر جریان برق به اینورتر این امکان را می دهد که با توجه به دمای محیط سرعت کمپرسور را تعیین کند. این امر سبب می شود که کولر گازی میزان دما را بهتر و دقیق تر تنظیم کند، کمپرسور عملکرد روان تر و بی صدا تری داشته باشد و کاهش میزان سرعت کمپرسور در هنگام رسیدن به دمای تنظیم شده باعث مصرف انرژی کمتر کولر گازی می شود.

سیستم فیلتراسیون دوگانه در این مدل

این سیستم فیلتراسیون، متشکل از دو لایه فیلتر با کارایی بالا است، که به صورت جدی و کار آمد آلودگی ها و ناخالصی های مضر موجود در هوا را به خود جذب کرده و جریان هوایی تمیز و عاری از آلودگی را به شما می بخشد. لایه اول این فیلتر، ذرات بزرگ گرد و غبار، گرده ی گیاهان، کرک و پرز و موی حیوانات را به خود جذب می کند.

لایه دوم نیز با ظرافت تمام ذرات کوچک تر مانند میکروب ها، باکتری ها و ویروس ها را به دام می اندازد. این سیستم دوگانه محیطی پاکیزه و بدون و عوامل آلرژی را برای تنفس شما و محیطی سالم و بدون آلودگی را برای پوست و موی شما ایجاد می کند.

I-Control: محافظی هوشمند برای کولر گازی شما

نوسانات برق یکی از دلایل اصلی خرابی کمپرسور کولر گازی ها است. قابلیت I-Control با استفاده از سنسور های داخلی، میزان ولتاژ برق ورودی را به طور مداوم پایش می کند و در صورت نوسانات برق، این سیستم به صورت خودکار میزان مصرف برق کولر گازی را تنظیم می کند تا کمپرسور و دیگر قطعات داخلی کولر گازی آسیب نبینند. این قابلیت به شما امکان می دهد که در هر شرایطی از کولر گازی خود استفاده کنید.

قابلیت High Power

High Power به معنای قدرت بالاست و منظور از آن در کولر گازی این است که کولر گازی با بالاترین قدرت موتور و دور فن شروع به کار کرده تا در کمترین زمان هوای محیط مطلوب شود. این قابلیت در هردو حالت سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده است و به شما امکان می دهد که در هر شرایط آب و هوایی، از حداکثر قدرت کولر گازی خود به بهترین شکل استفاده کنید. برای فعال سازی این قابلیت فقط کافیست دکمه High Power را بر روی کنترل فشار دهید و به مدت نیم ساعت از آن بهره ببرید.

قابلیت تمیز کردن خودکار

کولر گازی 18000 کریر اینورتر از قابلیت تمیز کردن خودکار یا Active Clean بهره می برد. این قابلیت پس هر بار استفاده از کولر گازی با ایجاد یک فرایند خشک کردن رطوبت اضافی تمامی قسمت ها را از بین برده و از تشکیل کپک و رشد باکتری جلوگیری می کند. نتیجه این فرایند، هوایی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی است که به صورت مستقیم وارد محیط زندگی شما می شود. همچنین این قابلیت از خوردگی و آسیب دیدن قطعات داخلی کولر گازی جلوگیری کرده و سبب طول عمر بیشتر آن می شود.

حالت خواب: آرامش در خواب عمیق

در هنگام خواب، بدن به دمای ثابتی نیاز دارد تا بتواند به خوبی استراحت کند. با فعال سازی حالت خواب کولر گازی به صورت خودکار دما را به میزان مشخصی ( معمولا 1 الی 2 درجه ) تغییر می دهد و سرعت فن را کاهش می دهد. این تغییرات به صورت تدریجی انجام شده و از نوسانات دمایی جلوگیری کرده، تا بدن شما به آرامی با تغییرات دمایی سازگار شود. علاوه بر این در حالت خواب با کاهش سرعت فن، سر و صدای کولر گازی کاهش پیدا کرده و به این صورت محیطی آرام و دلپذیری را برای خواب شما فراهم می کند.

قابلیت های هوشمند کولر گازی

کولر گازی های نسل جدید به قدری پیشرفته شده اند که به ارتقا کیفیت زندگی ما کمک بسزایی می کنند. در کولر گازی 18000 کریر مدل 38QHG018VS از قابلیت های پیشرفته Auto Restart و Timer بهره برده اند که به شما کمک می کنند بدون هیچ زحمتی از بهترین کیفیت دستگاه استفاده کنید.

قابلیت Auto Restart در کولر گازی برای زمان هایی که به صورت ناگهانی برق دستگاه قطع و وصل می شود کاربرد دارد. زیرا با وجود آن نیازی نیست که به صورت دستی کولر را دوباره تنظیم کنید چون دستگاه به صورت خودکار با همان تنظیمات قبلی شروع به کار می کند. قابلیت Timer نیز به شما امکان می دهد که زمان روشن و خاموش شدن دستگاه را به دلخواه تنظیم کنید و دستگاه دقیقا در زمان تعیین شده به صورت خودکار شروع به کار می کند.

در پایان

کولر گازی 18000 کریر مدل 38QHG018VS یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین مدل های کولر گازی در بازار است که با بهره گیری از جدید ترین فناوری های روز دنیا بهترین عملکرد و بازدهی را به شما تقدیم می کند. این کولر گازی از فناوری اینورتر برای کاهش مصرف انرژی بهره گرفته این در حالی است که وجود کمپرسور روتاری و رادیات طلایی، راندمان و بازدهی بالا را تضمین می کنند.

علاوه بر این کولر گازی نام برده برای شرایط آب و هوایی سخت (T3) گزینه بسیار مناسبی است و می توانید از آن برای محیط های 35 الی 55 متر استفاده کنید. این کولر گازی دارای عملکرد سرمایشی گرمایشی، پرتاب باد چهار جهته و قدرتمند، گاز مبرد R410a و فیلتر های تصفیه هوا است. همچنین از فناوری های پیشرفته و هوشمندی مانند حالت توربو، حالت خواب، حالت Active Clean و I-Control برخوردار است که هر کدام به صورت منحصر به فردی بر عملکرد کولر گازی تاثیر می گذارند.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

کریر

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

مشخصات صدا

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اتصالات

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

گیرنده‌ها

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

طراحی

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اقلام همراه

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

نوع کولر

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

عملکرد

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی و آب

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ظرفیت و ابعاد

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های یخچال

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های فریزر

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر ویژگی‌ها

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

صفحه نمایش

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ارتباطات

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

کریر

مدل

38QHG018VS

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی 18000 کریر اینورتر مدل 38QHG018VS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *