کولر گازی 18000 گری مدل GWH18QD-K3NNB8B

9 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • عملکرد: سرمایشی و گرمایشی
  • ظرفیت کلی: 18000BTU/h
  • کلاس آب و هوایی: T1
  • کمپرسور: روتاری

34.000.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی 18000 گری مدل GWH18QD-K3NNB8B

کولر گازی 18000 گری مدل GWH18QD-K3NNB8B که با اسم Lomo (لومو) نیز شناخته می شود، با طراحی زیبا و عملکرد قدرتمند انتخابی مناسب برای خنک کردن فضا های متوسط تا بزرگ (35 الی 55 متر) به حساب می آید. ساخت و مونتاژ این مدل در کشور چین انجام شده و دارای کارکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی می باشد. کمپرسور روتاری به کار رفته در این کولر گازی دارای راندمان بالا، مصرف انرژی پایین و صدا و لرزش پایین است.

گاز مبرد R410a، فیلتر های تصفیه هوا، پرتاب باد چهار جهته و… از جمله مزیت های به کار رفته در این کولر گازی هستند. ناگفته نماند که این مدل برای مناطق معتدل و کوهستانی یا به اصطلاح کلاس آب و هوایی T1 طراحی شده است. علاوه بر این کولر گازی نامبرده از امکانات جدید نظیر حالت خواب، تایمر، توربو و بسیاری از موارد دیگر بهره می برد.

رنگ سفید خالص و زیبا

پنل داخلی کولر گازی گری GWH18QD-K3NNB8B با طراحی مینمال و خطوط صاف خود، به راحتی با هر نوع دکوراسیون در هر سبکی هماهنگ می شود. رنگ سفید خالص این پنل، حس پاکیزگی و تمیزی را محیط بخشیده و جلوه ای امروزی و لوکس را به آن می بخشد. بدنه این پنل از پلاستیک درجه و با کیفیت ساخته شده و علاوه بر زیبایی، مقاومت بالایی در برابر خط و خش، رطوبت، گرد و غبار و ضربه دارد و عمر طولانی دستگاه را تضمین می کند.

نمایشگر سگمنتی تعبیه شده بر روی پنل، اطلاعات لازم مانند میزان دمای تنظیم شده، دمای محیط و حالت عملکرد کولر گازی را به شما نمایش می دهد. این نمایشگر با طراحی ساده و خوانا به شما امکان می دهد تا به راحتی تنظیمات مختلف کولر گازی را کنترل کنید. علاوه بر این به زیبایی و مدرن بودن کولر گازی افزدوه است.

پنل خارجی نیز در این مدل کولر گازی گری هماهنگ با پنل داخلی طراحی شده و زیبایی بصری دستگاه را چند برابر کرده است. این پنل از مواد باکیفیت و مقاوم در برابر شرایط جوی ساخته شده است. وجود لایه ضد زنگ بر روی پنل خارجی، از زنگ زدگی و خوردگی آن در هنگام بارش باران، گرد و غبار و دیگر عوامل محیطی جلوگیری می کند. علاوه بر این در پنل خارجی لرزه گیر تعبیه شده است، که باعث کاهش لرزش و سر صدای کولر گازی در هنگام کار می شود.

کمپرسور روتاری: انتخابی هوشمندانه برای کولر گازی

در کولر گازی ها از انواع مختلف کمپرسور ها مانند پیستونی، اسکرال و روتاری استفاده می شود. هر کدام از این کمپرسور ها کاربرد ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. کمپرسور پیستونی قدیمی ترین مدل کمپرسور هاست و معمولا در کولر گازی ها قدیمی استفاده می شود. کمپرسور اسکرال نیز عملکرد روانی داشته و دارای ساختار پیچیده ای است و اغلب در ظرفیت های بالا و مصارف صنعتی از آن استفاده می کنند.

در این میان کمپرسور روتاری به دلیل مزایای فراوانی که دارد، به یکی از محبوب ترین انواع کمپرسور ها تبدیل شده است. گری نیز در این کولر گازی لوموی خود از آن بهره برده است. ساختار این کمپرسور از یک محفظه و یک روتور ( قطعه دوار ) تشکیل شده و با حرکت چرخشی این روتور مکش، فشرده سازی و هدایت گاز مبرد را به بهترین شکل انجام می دهد. در واقع این کمپرسور دارای وزن سبک، ابعاد کوچک، راندمان بالا، مصرف انرژی پایین و لرزش و صدای بسیار کمی است. همچنین طراحی ساده این کمپرسور سبب شده که طول عمر بیشتری داشته و نیاز به تعمیرات کمتری داشته باشد.

گاز مبرد R410a، همگام با محیط زیست

در طول سال ها، انواع متفاوتی از گاز های مبرد در کولر گازی ها استفاده شده است. برخی از این گاز ها به دلیل آسیب زدن به لایه و اوزون و غیر استاندارد بودن از رده خارج شده اند، اما امروز جاگزین تمامی گاز های قدیمی گاز مصرفی R410a است.

نقش این مبرد در عملکرد کولر گازی 18000 گری مدل GWH18QD-K3NNB8B به این صورت است که ابتدا با فشار پایین و با حالت مایع وارد اوپرارتور می شود، در آنجا با جذب گرمای محیط به حالت گازی تبدیل شده و توسط کمپرسور مکش می شود. در کمپرسور این گاز بر اثر فشار زیاد، دما و فشار آن به شدت افزایش یافته و به سمت کندانسور هدایت می شود. در کندانسور با برخورد به پره ها و لوله های آن دمای خود را از دست داده و مجدد به حالت مایع بر می گردد و با عبور از شیر انبساط فشار آن نیز کاهش پیدا می کند. پس از آن دوباره وارد اوپراتور شده و چرخه قبلی دوباره تکرار می شود.

گاز مصرفی R410a عملکرد دمایی بالایی دارد و به تسریع مطلوب سازی دمای محیط کمک بسیاری می کند. از این گذشته به سلامت انسان، محیط زیست و لایه اوزون هیچ آسیبی وارد نمی کند و در واقع بی ضرر است. گاز R41a غیر قابل اشتعال بوده و کامل ایمن است.

منظور از کلاس آب و هوایی T1 در کولر گازی 18000 گری چیست؟

کولر گازی ها بر اساس شرایط آب و هوایی مختلف که در آن نصب و استفاده می شوند به سه کلاس T2 ،T1 و T3 تقسیم بندی می شوند. منظور از کلاس آب و هوایی T1 شرایط آب و هوایی معتدل و مرطوب، T2 مناطق سرد سیری و T3 مناطق گرمسیری و خشک است. این کولر گازی 18000 گری از کلاس آب و هوایی T1 بهره می برد و برای مناطق کوهستانی و معتدل و تا حدودی شرجی گزینه بسیار ایده آلی است و می تواند بهترین بازدهی و عملکرد را ارائه دهد.

ظرفیت 18000 برای چه فضایی مناسب است؟

هنگام خرید کولر گازی یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ظرفیت آن است. ظرفیت کولر گازی با واحد BTU/h اندازه گیری می شود، وقتی کولر گازی دارای ظرفیت 18000 است به معنای آن است که قادر به جذب 18000 واحد حرارتی از محیط و تغییر دمای آن از حالت گرمایشی به سرمایشی و برعکس در یک ساعت است. به طور کلی کولر گازی با ظرفیت 18000 BTU/h برای فضا هایی با متراژ 35 الی 55 متر مناسب است. البته عوامل دیگری نیز مانند عایق بندی ساختمان، جهت قرار گیری ساختمان، تعداد پنجره و درب فضا، تعداد افرادی که حضور دارند و… در تغییر این اعداد مؤثر هستند.

محافظت از سلامت شما با فیلتر های تصفیه هوای کولر گازی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که هوای که تنفس می کنیم چقد تمیز است؟ با وجود آلودگی های محیطی و ذرات مختلف موجود در هوا، جریان هوای سالم در خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همان طور که می دانید وظیفه اصلی کولر گازی ها مطلوب سازی هوای محیط است، اما برخی از مدل های کولر گازی مانند کولر گازی 18000 گری مدل GWH18QD-K3NNB8B، به فیلتر های پیشرفته تصفیه هوا مجهز شده اند و هوایی تمیز و پاکیزه را به شما می بخشند.

یکی از مهم ترین و بهترین فیلتر های تصفیه هوا، فیلتر HEPA است. این فیلتر قادر است که 99.97 درصد از ذرات معلق در هوا را با اندازه 0.3 میکرون و حتی کوچک تر را جذب کند. این ذرات شامل گرد و غبار، پرز و موی حیوانات، گرده گیان و آلاینده هایی مانند باکتری ها، میکروب ها و… می شود. با وجود این فیلتر شما می توانید در محیطی سالم و بدون آلاینده و عوامل آلرژی زا زندگی کنید و نفس بکشید.

برای حفاظت از فیلتر ها و کارایی آن ها، بهتر است هرچند وقت یکبار آن ها را تمیز کرده، یا در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید. به این صورت شما همیشه هوای تمیز و سالم را در خانه خود با کمترین هزینه خواهید داشت.

رطوبت گیری خودکار هوا

کولر گازی گری GWH18QD-K3NNB8B مدل لومو از یک سیستم رطوبت گیری یا Dry برای جذب رطوبت اضافه موجود در هوا بهره برده است. با فعال سازی این قابلیت کولر گازی به صورت خودکار رطوبت اضافی موجود در هوا که موجب بوهای نامطبوع، مشکلات تنفسی و خرابی وسایل می شود را جذب کرده و آن را به شکل قطرات آب از طریق لوله تخلیه از دستگاه خارج می کند. حذف رطوبت اضافی موجب هوایی مطبوع تر و شاداب تر در محیط می شود.

از این گذشته کولر گازی لومو از فناوری Self-Clean Mode برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن فضای داخلی کولر گازی پس هر بار استفاده بهره برده است. این فناوری سبب می شود که آلودگی، گرد و غبار و میکروب ها در داخل کولر گاز باقی نمانند، درنتیجه کولر گازی در حین کار هوای تمیز و بدون آلودگی را وارد محیط می کنید. علاوه بر این جلوگیری از تجمع این آلودگی ها منجر به طول عمر طولانی کولر گازی می شود.

قابلیت تایمر در کولر گازی گری

یکی از ویژگی های بسیار کاربردی در کولر گازی های مدرن قابلیت تایمر است، که به شما امکان می دهد زمان خاموش و روشن شدن دستگاه را به صورت دلخواه تنظیم کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید دمای خانه خود را در طول شبانه روز با تنظیم دقیق کولر گازی تعیین و از آسایش و راحتی بیشتر برخوردار شوید.

حالت توربو و نحوه عملکرد آن در کولر گازی

حالت توربو در کولر گازی گری 18000 یک ویژگی قدرتمند است که به شما امکان می دهد در کمترین زمان ممکن دمای محیط را به سطح مطلوب برسانید. در هنگام فعال سازی این حالت، کولر گازی با حداکثر توان موتور و فن خود شروع به کار کرده و جریان هوا را با سرعت بالا وارد محیط می کند. به این صورت هوای محیط در مدت زمانی کمی به سطح دلخواه شما رسیده و فضای لذت بخشی را برای نشستن یا استراحت کردن شما مهیا می سازد.

محیطی آرام برای خواب شما

حالت خواب یکی دیگر از فناوری های منحصر به فرد کار گرفته در این کولر گازی برند گری است، که با فعال سازی آن دستگاه به صورت خودکار دمای اتاق را به میزان مشخصی در هر ساعت تغییر می دهد. برای مثال اگر شما کولر گازی را روی 25 درجه تنظیم کنید در چند ساعت اول کولر گازی به صورت تدریجی آن را افزایش می دهد. پس از آن دما را برای چند ساعت ثابت نگه می دارد و در نهایت کولر گازی را خاموش می کند.

در آخر

کولر گازی کولر گازی گری 18000 GWH18QD-K3NNB8B با طراحی زیبا و عملکرد بی نظیر دو گانه خود ( سرمایشی و گرمایشی )، شما را از شر گرمای طاقت فرسای تابستان و سرمای جانسوز زمستان نجات می دهد. این دستگاه با برخورداری از ظرفیت 18000 بی تی یو و کلاس آب و هوایی T1 برای مکان هایی با متراژ 35 الی 55 متر گزینه ایده آلی به حساب می آید. ناگفته نماند وجود کمپرسور روتاری، گاز مبرد R410a، پرتاب باد چهار جهته و فیلتر های قدرتمند تصفیه هوا از جمله نقاط عطف این کولر گازی به حساب می آیند.

علاوه بر این گری در این مدل از کولر گازی های خود از فناوری های نوین مانند حالت توربو، تایمر، خواب، Self-Clean Mode و بسیاری از موارد دیگر برای کارکرد بهتر و آسان تر دستگاه بهره برده است. اگر به دنبال یک کولر گازی باکیفیت بالا، قطعات بادوام، طراحی زیبا و بازدهی بالا هستید این مدل گزینه ایده آل و پیشنهادی ما برای شما است.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

گری

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

مشخصات صدا

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

اتصالات

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

گیرنده‌ها

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

طراحی

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

اقلام همراه

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

نوع کولر

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

عملکرد

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی و آب

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ظرفیت و ابعاد

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های یخچال

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های فریزر

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

صفحه نمایش

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌ها

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ارتباطات

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

گری

مدل

GWH18QD-K3NNB8B

رنگ

سفید

سال معرفی

2020

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

18000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T1

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی 18000 گری مدل GWH18QD-K3NNB8B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *