کولر گازی 12000 کریر مدل 38QHA012VSL

8 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ظرفیت: 12000Btu/h
  • نوع کمپرسور: تروپیکال
  • برچسب آب و هوایی: T3
  • سیستم تصفیه هوا: دارد

27.000.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی 12000 کریر مدل 38QHA012VSL

کولرگازی 38QHA012VSL از برند کریر یک دستگاه سرمایش و گرمایش عرضه شده در سال 2022 می باشد که ساخت و مونتاژ آن توسط کشور چین انجام می شود و دارای یکی از بهترین کیفیت های موجود در بازار است. این محصول برای مناطق معتدل T1 و اقلیم های گرمسیر T3مناسب است و با پشتیبانی محدوده دمای بین 16 تا 32 درجه سانتی گراد می تواند جریان هوای مطلوب را در محیط های داخلی ایجاد نماید. کاربران می توانند از اسپلیت 12000 کریر QHA012 در فضای داخلی با مساحت های کوچک و متوسط استفاده نمایند و هوا گرم و سرد متناسب را در خانه و محیط کار خود دریافت نمایند. همچنین این محصول از فناوری های ویژه برخوردار است که از نهایت قدرت دستگاه استفاده می کنند.

طراحی مینیمال و ساختار بدنه بادوام بدون زنگ زدگی

این کولر گازی 12000 کریر دارای طراحی ظاهری شیک و ساده به رنگ سفید است که به آسانی با محیط داخلی هماهنگ می شود و با توجه به ابعاد و اندازه این محصول، قابلیت استفاده از آن در فضاهای مختلف امکان پذیر می باشد. علاوه بر ظاهر مناسب کولر گازی 38QHA012VSL دارای ساختار مقاوم و بادوام است و با بکار بردن لوله و رادیاتور مسی در این محصول هیچ اثری از زنگ زدگی و خوردگی نمی باشد و در صورت ایجاد مشکل به دلیل جنس مسی تعمیر آن ساده تر می شود.

اسپلیت سرمایش و گرمایش کریر از لوله مسی 5 متری بهره مند است که فاصله مناسب را بین یونیت داخلی و خارجی ایجاد می نماید و به دلیل قطر مناسب انتقال گاز از طریق این لوله جریان متناسبی دارد. همچنین کولرگازی QHA012 در یونیت خارجی دارای کمپرسور T3 تروپیکال است که طول عمر بالایی دارد و صدای آن کم می باشد و برای مناطق گرمسیر تا دمای حداکثر 55 درجه مناسب می باشد و کارایی فوق العاده را ارائه می دهد. به صورت کلی این اسپیلت کریر برای منطقه های T1 معتدل و T3 گرمسیر مناسب است و می تواند دمای بین 16 تا 32 درجه سانتی گراد را به صورت یک جریان ثابت برای کاربر ایجاد نماید.

در یونیت داخلی اسپلیت QHA012VSL دارای نمایشگر سیگمنتی است که دما و تنظیمات متنوع کولر را به کاربران نشان می دهد و با چند چراغ LED می توان به سادگی و بدون ریموت کنترل نیز از نحوه کار کولر گازی مطلع شد. صدای کولر گازی 12000 کریر مدل 38QHA012VSL در یونیت خارجی 57 دسی بل و در یونیت داخلی بین 34 تا 25 دسی بل است و با عملکرد این اسپیلت 12000 تغییر می کند. این محصول دارای ریموت کنترل کاربردی است که عملکرد های کولر گازی با دکمه های اختصاصی روی آن قرار دارند و امکان استفاده آسان را به مخاطب می دهند. از دیگر مزایا این محصول می توان به IP24 اشاره نمود که از یونیت خارجی در مقابل گرد و غبار و پاشش قطرات آب محافظت می نماید.

کولر گازی سرد و گرم را با هم داشته باشید

اسپلیت QHA012 کریر دارای دو حالت سرد و گرم است و می توان در فصول مختلف سال از این کولر گازی استفاده نمود. برای استفاده از حالت سرد (Cool) تنها لازم است که دکمه مربوطه را فشار دهید و با توجه به نیاز خود دمای کولر را تنطیم نمایید و جریان هوا خنک و تازه را دریافت کنید. از سوی دیگر در فصل های سرد با روشن کردن حالت گرما (Heat) می توان که جریان هوای گرم و یکنواخت را با دمای مورد نظر دریافت نمود.

علاوه بر دو حالت ساده سرمایش و گرمایش که این دستگاه ارائه می دهد کولرگازی 12000 کریر دارای عملکرد Fast Cool می باشد که با استفاده از آن در مدت زمان کوتاه محیط داخلی خنک می شود و پس از ایجاد هوای مناسب کولر به حالت عادی برمی گردد. همچنین با قابلیت Heat Cool دمای محیط در مدت زمان کوتاه بیشتر می شود و جریان هوای گرم در فضا پخش می شود و می توان از این دو قابلیت در مواقع لزوم برای ایجاد گرما و سرما سریع استفاده نمود.

جریان هوای مطبوع در هر جهتی که شما بخواهید

کولر گازی 12000 کریر مدل 38QHA012VSL می تواند باد را تا فاصله 6 متری پرتاب نماید و نقاط مختلف محیط را به صورت یکدست پوشش می دهد، همچنین این محصول برای ارائه جریان هوا جهت های مختلفی را دارد و می تواند با بهره جویی از فناوری های متنوع جهت پرتاب باد را با مبلمان داخلی و نطرات کاربران هماهنگ نماید. این کولرگازی دارای قابلیت Two Direction Airflow است که امکان پخش هوا از دو جهت بالا و پایین را فراهم می سازد و با ایجاد جریان هوا از دو جهت در مدت زمان کوتاه و به شیوه یکنواخت هوای خنک یا گرم را در محیط به گردش در می آورد.

کولر گازی 12000 کریر مدل 38QHA012VSL دارای قابلیت Swing است که با بکارگیری آن کاربران می توانند جهت جریان هوا را مشخص نماید و گردش پره های اسپلیت را تنظیم نماید. در این حالت هوا می تواند از جهت های متنوع به صورت ثابت یا چرخشی پخش شود. علاوه بر تنظیمات زاویه پخش باد با بهره گیری از قابلیت Fix در این کولر گازی 12000 کریر کاربران می توانند که دریچه باد را هدایت نمایند و آن را در حالت دلخواه ثابت کنند و برای مدت زمان مشخصی هوا را از یک زاویه ثابت دریافت نمایند. این محصول از قابلیت Anti cold Air Function نیز بهره مند است که در هنگام استفاده از اسپلیت در حالت گرمایش مانع وزش باد سرد می شود و کاربران می توانند به صورت کامل جریان هوای گرم را دریافت کنند.

استفاده از کولرگازی کریر با تنظیمات شخصی

دکمه My Mode در کولرگازی 38QHA012VSL یک فناوری برای ایجاد تنظیمات شخصی بر روی عملکرد اسپلیت می باشد که با بهره گیری از آن کاربران می توانند حالت های مختلف را برای گردش هوا ذخیره سازی نمایند. این قابلیت حالت های Mode ، دما و سرعت فن را شامل می شود که پس از ایجاد تنظیمات لازم می توانید با فشردن 3 ثانیه ای دکمه My Mode فعالیت را شروع کنید. در کنار این قابلیت کولر گازی 12000 کریر مدل 38QHA012VSL دارای قابلیت Mode است که با استفاده از آن می توانید 4 حالت مختلف را برای کارکرد اسپلیت تنظیم نمایید و عملکرد های آماده را همچون Fan ، Auto ، Dry و… را دریافت کنید. این محصول از دکمه Eco Sleep نیز بهره مند است که یک قابلیت با تنطیم هوشمند دما و پرتاب باد است و از آن برای ایجاد سرمایش و گرمایش مناسب در حالت خواب استفاده می شود.

مصرف بهینه انرژی و سازگاری با محیط زیست

کولرگازی اینورتر 12000 کریر دارای قابلیت Eco است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی کولرگازی می باشد. با فعال سازی این قابلیت کمپرسور و فن دستگاه در حالت بهینه قرار می گیرند و دستگاه با کمترین میزان مصرف انرژی عملکرد سرمایش و گرمایش را به انجام می ساند و هوای مناسب را در فضای داخلی به جریان درمی آورد. همچنین کولرگازی 38QHA012 با استفاده از گاز مبرد R410A با ظرفیت 850 گرم کار می کند که یک گاز ترکیبی بدون کلر می باشد که با محیط زیست سازگاری دارد و با استفاده آن مصرف انرژی نیز کاهش می یابد.

همچنین این کولرگازی کریر از قابلیت Timmer بهره مند است که در صرفه جویی هزینه ها و انرژی نقش مهمی ایفا می کند. کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت مدت زمان مشخصی را برای کارکرد کولرگازی تنظیم نمایند و در صورت حضور نداشتن در خانه مصرف انرژی را کاهش دهند. این قابلیت برای استفاده در طول شب نیز بسیار مناسب است و می توان برای فاصله زمانی معین کولر را روشن بگذارید و پس از آن دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. با بهره جویی از این فناوری می توانید قبل از ورود به خانه محیط را گرم و یا سرد کنید و جریان هوای مطبوع را دریافت نمایید.

اسپلیت با قابلیت های هماهنگ با محیط داخلی

یکی از حالت های قابل وجه در اسپلیت 38QHA012 قابلیت Sleep است که با بکار گیری آن می توانید یک دوره مشخص برای کار کولرگازی تنظیم نمایید و این قابلیت در هر دو حالت سرمایش و گرمایش استفاده می شود و می توان از آن برای زمان خواب استفاده نمود. با فعال کردن حالت Sleep دستگاه برای فاصله زمانی چند ساعته شروع به کار می کند که در این زمان در طی دو ساعت اول دمای کولر یک درجه تغییر می کند و پس از آن به مدت 5 ساعت با دمای ثابت کار می کند و اسپلیت خاموش می شود. این قابلیت در کاهش مصرف انرژی نقش قابل توجهی دارد و حالت ملایم و نرمی با جریان هوای یکنواخت ایجاد می کند.

روی ریموت کنترل این کولرگازی 12000 کریر دکمه Follow-Me قرار دارد که از عملکردهای بی نظیر در این محصول می باشد. با استفاده از قابلیت Follow-Me اسپلیت به صورت هوشمند دمای محیط را تشخیص می دهد و حالت مطلوب را گرما و سرمای اتاق در نظر می گیرد. این قابلیت عملیات گردش هوا را به صورت کلی انجام می دهد و محیط را کاملا یکسان تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل برای استفاده در فضاهای بزرگ نیز کاربرد دارد. از دیگر ویژگی ها می توان سوپر سایلنت (Silent) را نام برد که یک قابلیت کاهنده نویز می باشد و میزان صدای کولرگازی را نیز کاهش می دهد. این فناوری از اذیت شدن کاربر جلوگیری می کند و امکان استفاده از کولر گازی 12000 کریر مدل 38QHA012VSL را با کمترین سطح صدا به کاربران می دهد و آرامش لازم را فراهم می سازد.

فناوری های ویژه برای دریافت بهترین کارکرد

اسپلیت 38QHA012 دارای ویژگی Turbo است که کارکرد سریع دستگاه را نشان می دهد و از دو حالت Turbo heating و Turbo Cooling استفاده می نماید که می توانند در مدت زمان کوتاه فضای داخلی را گرم کنند و بهترین حالت جریان هوا را به کاربران بدهند. توجه داشته باشید که عملکرد Turbo برای استفاده کوتاه مدت مناسب می باشد و می توان در مواقع ضروری آن را بکار گرفت. این محصول از قابلیت Auto Restart استفاده می کند که یک ویژگی خودکار است و در صورت قطعی برق کولر گازی با وصل شدن برق دوباره روشن می شود و عملکرد خود را ادامه می دهد.( خاموش کردن این قابلیت امکان پذیر است)

همچنین با استفاده از قابلیت High Power در کولر گازی 12000 کریر مدل 38QHA012VSL امکان بهره جویی از تمام قدرت دستگاه برای مخاطب فراهم می شود و می توان با این فناوری عملکرد کامل را از اسپلیت دریافت نمود. این قابلیت برای هر دو حالت سرمایش و گرمایش کاربرد دارد و در این حالت فن دستگاه به شکل سریع کار می کند و از نهایت انرژی خود استفاده می نماید و از این ویژگی می توانید در مواقع ضروری استفاده نمایید. با بهره گیری از قابلیت Beep در این کولر گازی کریر می توانید صدای دکمه های ریموت کنترل را روشن و خاموش کنید.

تکلونوژی های جدید برای افزایش طول عمر اسپلیت

در این کولرگازی کریر قابلیت Automatic Defrost تعبیه شده است که به صورت خودکار می تواند عمل برفک زدایی را برای دستگاه انجام دهد. در بخش یونیت خارجی و در فصل های سرد سال در صورت یخ زدن دستگاه عمل دیفراست انجام می شود. در این حالت با استفاده از گاز داغ کار یخ زدایی انجام می شود و عملکرد دستگاه دوباره به حالت معمولی برمی گردد و می توانید کارایی مطلوب را دریافت نمایید. همچنین اسپلیت 38QHA12VSL دارای دکمه LED روی ریموت کنترل بهره مند است که با استفاده از آن می توانید نمایشگر سیگمنتی پنل داخلی را خاموش و روشن نمایید و از وضعیت دستگاه و حالت های مختلف آن مطلع شوید.

جمع بندی کولر گازی 38QHA12VSL

کولرگازی 38QHA012VSL کریر یک اسپلیت 12000 است که کارکرد و کارایی مطلوب را دارد و با استفاده از آن می توان بهترین حالت سرمایش و گرمایش را در فاصله دمایی 16 تا 32 درجه سانتی گراد دریافت کرد. همچنین این محصول مصرف انرژی بهینه ای دارد و در صورت استفاده درست می توان که برای مدت طولانی از آن بدون مشکل استفاده نمود. فناوری های ویژه برای این کولرگازی کریر طراحی شده اند که با بهره جویی از آن می توان حالت های متنوع را برای استفاده بهینه دریافت کرد.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

کریر

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

مشخصات صدا

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اتصالات

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

گیرنده‌ها

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

طراحی

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اقلام همراه

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

نوع کولر

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

عملکرد

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی و آب

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ظرفیت و ابعاد

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های یخچال

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های فریزر

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر ویژگی‌ها

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

صفحه نمایش

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ارتباطات

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

کریر

مدل

38QHA012VSL

رنگ

سفید

سال معرفی

2022

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

نوع کمپرسور

تروپیکال

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

57 دسی‌بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی 12000 کریر مدل 38QHA012VSL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *