کولرگازی 12000 ال جی IQA12K

9 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • نوع: اسپلیت دیواری
  • ظرفیت: 12000 BTU/h
  • پرتاب باد چهار جهته
  • عملکرد: سرمایش/گرمایش

22.000.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی 12000 ال جی IQA12K

کولر گازی 12000 ال جی IQA12K در سال 2021 توسط شرکت ال جی معرفی و عرضه شده است. این محصول ساخت کشور کره و مونتاژ چین می باشد و با مناطق گرمسیر (T3) سازگاری دارد و می تواند در دمای هوا بالا هم بهترین کارایی را ارائه دهد. اسپلیت IQA12 ال جی از عملکردهای متنوع بهره مند است و قابلیت ارائه چندین کارکرد را دارد. این محصول یک دستگاه با دو قابلیت سرمایش و گرمایش است و می توانید در فصل های سرد سال نیز از آن استفاده نمایید و فضای داخلی را به سادگی با درجه هوا مطلوب هماهنگ کنید.

این کولر گازی ال جی دارای یونیت خارجی (کمپرسور) مقاوم و مناسب با منطقه گرمسیری است و امکان کارکرد این دستگاه در مناطق گرم تا حداکثر دمای 54 درجه می باشد و توانایی ایجاد هوای خنک و مطبوع را نیز در محیط های داخلی مختلف دارد. حداکثر طول اتصال لوله برای اتصال یونیت داخلی و یونیت خارجی 15 متر است که امکان استفاده از کولر گازی را در فضاهای مختلف ایجاد می کند. این محصول با سنسورهای هوشمند و اسکن اتوماتیک می تواند دما مناسب و جریان هوا مطلوب را برای همه (بزرگسالان و کودکان) فراهم سازد.

طراحی و ساختار مقاوم کولرگازی ال جی

کولر گازی 12000 ال جی IQA12K دارای ظاهری ساده و شیک است با رنگ سفید است که می توان آن را به آسانی با محیط داخلی هماهنگ کرد. در کنار این ظاهر زیبا این محصول از ساختار ویژه ای نیز برخوردار است و با بدنه مقاوم و طول عمر بالا کیفیت بینظیر برند ال جی را نشان می دهد.

از ویژگی های ساختار این محصول استفاده از لوله های مسی می باشد که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم اند و به بهترین شکل گاز موجود در لوله های اسپلیت را به جریان در می آورند. از سوی دیگر قطر مناسب لوله ها با جلوگیری از افت فشار، عبور گاز را ساده و روان می کنند و موجب کاهش میزان مصرف انرژی کولر می شوند.

کولرگازی IQA12K LG برای مصرف انرژی خود از گاز مبرد استفاده می کند که یک گاز ترکیبی است و با محیط زیست سازگاری دارد و از بهترین گازهای مصرفی برای کولرهای گازی می باشد. در بخش یونیت خارجی این کولر گازی 12000 ال جی دارای کمپرسور روتاری با چرخش تیغه 360 درجه است که فشار مناسب و جریان مطلوب را به دستگاه می دهد و کارایی بهینه را ایجاد می نماید. در بخش دیگر دارای کندانسور با پره Gold Fin یا همان پره طلایی می باشد که در مقابل زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم است و دوام بالایی دارد. این کولر گازی ال جی از گاز R410A با ظرفیت 750 گرم بهره مند است.

قابلیت های تنظیم سرمایش و گرمایش

همانطور که گفتیم کولر گازی ال جی IQA12K مناسب با اقلیم های گرمسیر (T3) است و می تواند در این مناطق نیز به خوبی عمل کند، البته که این محصول برای هر دو حالت سرمایش و گرمایش قابل استفاده می باشد و عملکردهای گوناگونی دارد. در حالت سرما که Cooling نام دارد محیط های داخلی با اندازه کوچک تا متوسط به خوبی پوشش داده می شوند و هوای خنک در آن ها جریان پیدا می کند. ت

وجه داشته باشید که دمای کلی این کولر گازی ال جی 16 تا 30 درجه سانتی گراد است و در حالت گرما یا Heating نیز عملکرد دستگاه عالی می باشد و می تواند دمای فضای داخلی را به 30 درجه برساند و گرمای ملایم را با جریان مناسب ایجاد نماید.

علاوه بر حالت های گرما و سرما این اسپلیت 12000 ال جی قابلیت Dry Mode یا Drying را دارد که یک سیستم رطوبت گیری می باشد و توانایی از بین بردن رطوبت اضافی هوا را دارد. با فعال کردن حالت خشک میزان گردش فن کولر به صورت خودکار تنطیم می شود و پس از فراهم کردن حالت مطلوب برای هوا و از بین بردن رطوبت موجود کمپرسور به صورت خودکار قطع می شود. قابلیت نصب تا ارتفاع 5 متری از دیگر ویژگی ها و مزایای این کولر گازی IQA12K ال جی می باشد که نحوه و جهت پخش جریان هوا را بهبود می دهد.

علاوه بر این حالت قابلیت Fan Mode نیز در کولرگازی ال جی IQA12K وجود دارد که برای تازه سازی هوای داخلی از آن استفاده می نمایند و در صورتی که امکان گردش هوای طبیعی وجود نداشته باشد می توانید از این حالت بهره جویی کنید. نحوه فعالیت این قابلیت مطابق با نامش است و مانند یک فن عمل می کند و با گردش هوا حالت تازه و مطبوعی را در فضا فراهم می کند. این حالت سرما و گرما هوا را تغییر نمی دهد و تنها مانند پره های پنکه جریان هوا را به چرخش در می آورد.

عملکردهای متنوع کولرگازی IQA12K

عملکرد SUPER: این قابلیت دو زیر مجموعه با نام های Fast Cooling و Fast Heating دارد که حالت های سرما و گرما اسپلیت 12000 ال جی را در سریع ترین زمان به انجام می رسانند. در حالت (سرمایش سریع) کولرگازی با بکارگیری سرعت بالا دمای محیط را در مدت زمان کوتاه چند درجه خنک تر می کند و پس از نیم ساعت دستگاه به حالت کارکرد معمولی خود برمی گردد. در حالت (گرمایش سریع) نیز کولر گازی IQA12K LG هوای محیط را سریعا گرم می کند و تا چندین درجه دما را افزایش می دهد و پس از ایجاد گرمایش مناسب به حالت عادی باز می گردد.

عملکرد SMART: در کولرگازی ال جی IQA12 قابلیت SMART یک ویژگی هوشمند است که به صورت اتوماتیک وضعیت کلی محیط داخلی را اسکن می کند و با توجه به آن عملکرد اسپلیت را تنظیم می نماید و حالت بهینه سازی شده را برای کارکرد آن فراهم می سازد. این قابلیت هوشمند می تواند تا حدودی در مصرف انرژی و کاهش آن نقش داشته باشد و کارایی کولرگازی ال جی را بهبود ببخشد. علاوه بر آن هوای خروجی کولرگازی یکدست است و مناسب با معیارهایی همچون اندازه فضا، افراد حاضر در محیط و… می باشد.

عملکرد SLEEP: این قابلیت یک ویژگی قابل توجه در کولرگازی 12000 ال جی IQA12 می باشد که تقریبا هوشمند عمل می کند و موقعیت مناسب از دمای هوا را در طول مدت زمان مشخص به کاربران می دهد. با فعال کردن حالت Sleep در کولرگازی ال جی، دستگاه در طی دو ساعت اول دما را تا دو درجه تغییر می دهد و پس از آن به مدت چندین ساعت دمای مناسب را ثابت نگه می دارد و در نهایت پس از ایجاد دمای مطلوب به صورت خودکار خاموش می شود.

این قابلیت در هر دو حالت گرما و سرما کولرگازی قابل استفاده است و برای کاهش مصرف انرژی دستگاه در طول شب بسیار مناسب می باشد و هوای یکنواخت را در مدت زمان طولانی به کاربران می دهد.

میزان مصرف انرژی اسپلیت 12000 ال جی IQA12K

کولرگازی ال جی IQA12K در مصرف انرژی به صورت بهینه عمل می کند و می توانید از این محصول در زمان های مختلف استفاده کنید. برای حالت گرمایش این دستگاه توان 1070 را بکار می گیرد و در حالت سرمایش اسپلیت از توان 1210 واتی استفاده می کند که برای دستگاهی با ظرفیت موجود مناسب است و توانایی ارائه تمامی عملکردها را در بهترین حالت دارد. این محصول صدای کمی دارد و در هنگام استفاده بدون سروصدا و اذیت شدن کاربر می تواند در طول روز و شب کار کند و هوای مطبوع را در فضا به جریان درآورد.

ریموت کنترل کاربردی و کنترل از راه دور

اسپلیت 12000 ال جی IQA12K دارای ریموت کنترل با کاربری ساده است که امکان استفاده از آن برای افراد در سنین مختلف وجود دارد و دکمه های روی ریموت با نام های مناسب طراحی شده اند که با یک ترجمه ساده می توان از حالت های متنوع کولرگازی بهره مند شد. این ریموت کنترل دارای یک نمایشگر کوچک است که با استفاده از آن اجرای تنظیمات و روشن و خاموش بودن آن ها به نمایش گذاشته می شود.

همچنین دارای نمایشگر سیگمنتی است که می توانید تنظیمات مختلف را که روی کولرگازی اجرا می کنید، مشاهده نمایید و از وضعیت دستگاه باخبر شوید. از طرف دیگر چند LED برای این محصول طراحی شده است که با توجه به آن ها می توانید از نحوه کار دستگاه مطلع شوید.

ویژگی های بیشتر در کولرگازی سرد و گرم ال جی

قابلیت Auto Restart: این قابلیت در کولرگازی IQA12K ال جی نقش مهمی دارد و پس از قطع برق و بازگشت آن به صورت خودکار دوباره کولرگازی را در همان تنظیمات تعیین شده روشن می نماید و کار کولرگازی ادامه پیدا می کند. این قابلیت دو پوینت مثبت برای دستگاه دارد، از آسیب به اسپیلت جلوگیری می کند و یک ویژگی با کارکرد هوشمند است که تنظیمات کاربر را با جزئیات دنبال می کند.

قابلیت Timmer: همانطور که از نام این قابلیت پیداست برای تعیین زمان در کارکرد کولر گازی ال جی می باشد و بکار گیری آن کاربران می توانند نحوه کار دستگاه را در بازه های زمانی مشخص تنظیم نمایید و بدون دردسر پس از اتمام زمان تعیین شده اسپلیت خاموش می شود. تایمر این کولر گازی 12000 ال جی در چرخه زمانی 24 ساعته قابل تنظیم است و می توانید در طول روز و شب دمای یکنواخت و مناسب را با توجه به فصول مختلف در محیط داخلی دریافت نمایید.

قابلیت Dimmer: یکی دیگر از قابلیت های این محصول ویژگی Dimmer است که با فشردن آن روی ریموت کنترل تمام اطلاعات موجود روی نمایشگر پنل داخلی و کنترل خاموش می شوند. برای غیر فعال کردن این حالت تنها نیاز است که دکمه ی دیگری را روی کنترل فشار دهید و اطلاعات دوباره ظاهر می شوند. (این ویژگی برای افراد حساس به نور در هنگام تاریگی بسیار مناسب است.)

قابلیت D-Sensing: از دیگر دکمه های روی ریموت کنترل کولر گازی IQA12K ال جی Dual Sensing یا به اختصار D-Sensing می باشد که با استفاده از آن می توانید دو سنسور موجود در کولر گازی را فعال نمایید. این دو سنسور هوشمند در ریموت کنترل و پنل داخلی دستگاه قرار گرفته اند که برای تشخیص دقیق تر دمای اتاق استفاده می شوند و با کارایی آن ها کولر گازی می تواند هوای بهتری را در فضا به گردش در بیاورد.

قابلیت Swing: دو دکمه روی ریموت کنترل اسپلیت با نام Swing قرار گرفته اند که دارای فلش های نشانگر مختلف هستند، در واقع این قابلیت نوع چرخیدن پره های کولر گازی IQA12K را تعیین می کند. این کولرگازی ال جی توانایی گردش هوا را در چهار جهت راست، چپ، بالا و پایین را دارد و کاربران می توانند با توجه به نحوه نصب کولر و مبلمان داخلی خانه نوع چرخش پره ها را با دو حالت راست-چپ و بالا-پایین تعیین نماید و بهترین حالت جریان هوا را دریافت کنند.

در فصل های مختلف با توجه به میزان درجه هوا و راحتی کاربر می توان که این قابلیت را تغییر داد و استفاده بهینه ای از کولر گازی ال جی 12000 داشت.

قابلیت IPX4: کولر گازی IQA12K ال جی قابلیت ضد آب با مقاومت درجه 4 دارد و دارای گواهی IPX4 می باشد، که این محصول را در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم می کند و در صورت برخورد قطرات آب با یونیت خارجی مشکلی برای کولر گازی ایجاد نمی شود. این ویژگی تنها برای مقدار آب کم مناسب می باشد و در برابر باران های شدید و آب زیاد حالت ضد آب مقاومت ندارد.

جمع بندی کولرگازی 2021 ال جی IQA12K

کولر گازی IQA12K ال جی یک دستگاه سرمایش و گرمایش خانگی است که امکان تنظیم دمای محیط های داخلی را در بهترین وضعیت دارد و کاربران مختلف با تنظیمات شخصی سازی شده با توجه به نیاز خود می توانند از این محصول استفاده نمایند. همچنین این اسپلیت ال جی دارای توان 12000 است که در هر حالتی عملکرد مناسب را دارد و جریان هوای بهبود یافته را ایجاد می کند.

در زمینه مصرف انرژی مناسب است و با قابلیت های کاهنده مصرف انرژی ارزش خرید این کولر گازی ال جی را بیشتر می شود. از کیفیت بالا و ساختار مقاوم برند معتبر ال جی غافل نشوید که می تواند در طول زمان طولانی همچنان کارایی و کارکرد فوق العاده را حفظ کند.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

ال جی

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

مشخصات صدا

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اتصالات

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

گیرنده‌ها

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

طراحی

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اقلام همراه

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

نوع کولر

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

عملکرد

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی و آب

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ظرفیت و ابعاد

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های یخچال

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های فریزر

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر ویژگی‌ها

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

صفحه نمایش

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ارتباطات

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

ال جی

مدل

IQA12K

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

اسپلیت دیواری

ظرفیت کل

12000 بی تی یو

اینورتر

ندارد

نوع کمپرسور

روتاری

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

12000 بی تی یو/ساعت

ظرفیت گرمایش

12280 بی‌تی‌یو/ساعت

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

780x540x260 میلی‌متر

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

SKU LG-12000-IQA12K دسته بندی ها ,

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولرگازی 12000 ال جی IQA12K”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *