کولر گازی گری ایستاده 60000 اینورتر

6 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • نوع: کولر گازی ایستاده
  • دارای فناوری اینورتر
  • فیلتراسیون قدرتمند
  • کلاس آب و هوایی T3
  • موتور سنگین

135.000.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP

کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP تولید سال 2022 است و با وجود فناوری اینورتر و ظرفیت دمایی بالای معادل 60000 بی تی یو دستگاهی قدرمند و در عین حال کم مصرف است. این کولر گازی دارای کارکرد دو منظوره است و علاوه بر این با وجود فیلتراسیون قدرتمندی که دارد فضای داخلی خانه شما را با هوایی تمیز و پاک پر می کند. کلاس آب و هوایی T3 و امکانات گسترده دستگاه آن را برای حضور در هر فضا و شرایط آب و هوایی متناسب ساخته است.

کولرهای گازی امروزه جزو ضرورات حضور در هر فضا و مکانی هستند و انواع مختلف این سیستم ها تولید و در بازار برای فروش در دسترس کاربران قرار دارند. برند گری برندی معروف و شناخته شده است که تولیدات خود را هر ساله با برترین فناوری ها عرضه و روانه بازار می کند و و مدل های مختلف کولر این برند توانسته اند به خوبی امتحان خود را پس دهند و اعتماد بیشتر کاربران را به خود جلب کنند.

یکی از پر طرفدارترین کولر گازی های گری کولر هایی با طراحی ایستاده است که برای فضاهای بزرگ با متراژ بالا کاربرد دارد و می تواند برای استفاده در فضاهای که جمعیت بالا در آن رفت و آمد دارند بهترین انتخاب باشد. کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP جزو برترین کولر گازی های ایستاده از برند گری می باشد.

طراحی ایستاده برای کولر هایی با ظرفیت دمایی بالا

امروزه کولر گازی ها در دو مدل دیواری و ایستاده تولید و برای فروش در اختیار کاربر قرار خواهند گرفت و گری نیز از این قافله عقب نمانده و کولر گازی های خود را که از ظرفیت دمایی بالا برخوردار هستند را از حالت نصب پنلی خارج کرده و به ایستاده تبدیل کرده است.

اگر فضای مد نظر شما از متراژ بالایی برخوردار باشد قطعا دو عدد کولر گازی دیواری نیاز دارید تا کفاف پوشش فضا را بدهد اما با وجود یک کولر گازی ایستاده می توان این زیر بنا را به خوبی پوشش داد پس کولر گازی های ایستاده در این مورد به کمک کاربران آمده اند. طراحی ایستاده برای فضاهایی همچون ادارات، بیمارستان ها، مجتمع عای تجاری، مدارس، مساجد، تالارها و… بسیار مناسب هستند. کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP نیز با ظرفیت دمایی 60000 BTU از طراحی ایستاده برخوردار است؛

این دستگاه از موتوری بزرگ با دو فن برای مکش کامل هوا وگازمبرد ساخته شده است که گری از اوج توان خود برای ایجاد دوام و استحکام عالی در این موتور بهره برده است. نصب موتور در خارج از محیط انجام می گیرد و با وجود وزن 115 کیلوگرم باید فضایی مناسب برا برای آن در نظر گرفت. پنل داخلی با طراحی شیک ایستاده در داخل محیط و محل مد نظر شما قرار می گیرد و خروجی های هوا در قسمت بالایی دستگاه هوای خنک یا گرم را در محیط منتشر می کنند و گری سعی کرده طراحی دستگاه علاوه بر زیبایی از کارایی کامل برخوردار باشد.

در پایین خروجی های هوا در یونیت داخلی کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP نمایشگر دستگاه قرار دارد که درجه دما و تنظیمات دستگاه را به کاربر نشان می دهد. یونیت داخلی وزنی معادل 66 کیلو گرم دارد و برای حضور در مکان های بسیار بزرگ متناسب است. این کولر گازی که از ظرفیت دمایی فوق العاده بالا برخوردار است، طراحی متناسب با این قدرت و ظرفیت بالا را نیز دارد.

متراژ متناسب ظرفیت دمایی 60000

یقینا بالاترین ظرفیت دمایی که از یک کولر گازی به گوشتان خورده معادل 60000 است و گری برترین نوع این کولر گازی سرمایشی و گرمایشی یعنی کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP را تولید کرده است. تطابق دمایی میان قدرت دستگاه و متراژ در اختیار شما از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا که تنظیم دما و تعادل هوا را به بهترین شکل انجام می دهد.

کولر گازی 60000 برای متراژ 300 تا 500 مناسب است و برای مکان هایی که جمعیت بالایی در آن رفت و آمد می کنند مناسب است مانند تالارها، مساجد، مدارس، مجتمع های تجاری و… این ظرفیت دمایی بالا نهایت انتظار کاربر از یک کولر گازی کارآمد را برآورده می سازد و می تواند جزئی ترین قسمت از مکان مد نظر کاربر را به خوبی پوشش دهد.

رادیات طلایی در کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP

یکی از نمادهای اصالت در هر کولر گازی قطعا رادیات طلایی بودن آن است. رادیات طلایی اصلاحی است که بر طبق جنس رادیات و کویل های ارتباطی موجود در کولر گازی گفته می شود. اگر جنس رادیات و قطعات حساس در کولر گازی ازفلزهایی همچون آهن یا استیل باشد در کم ترین زمان موجب زنگ زدگی، خوردگی و رسوب می شود اما کولر گازی های رادیات طلایی تماما از مس خالص ساخته شده اند که از هرگونه زنگ، خوردگی، رسوب و آسیب در امان هستند.

کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP نیز جزو کولر گازی های رادیات طلایی است که رادیات دستگاه، کویل های ارتباطی و تمامی قطعات حساس دستگاه از مس خالص ساخته شده اند و در نتیجه دوام و استحکام دستگاه در برابر شرایط متغیر آب و هوایی خصوصا رطوبت و گرما در حداکثر میزان ممکن خود قرار دارد. در نتیجه این کولر گازی و هر کولر گازی دیگر که تحت عنوان رادیات طلایی شناخته شد جزو بادوام ترین و مادام العمر ترین کولر گازی ها هستند و انتخابی عالی به شمار می روند.

کلاس آب و هویی T3 و موتور سنگین

کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP جزو کولر گازی های موتور سنگین است که بهترین کارایی را دارد؛ کولر گازی های موتور سنگین به راحتی تحمل فشار و دمای بالا را دارند و بدون هرگونه فشار مازاد می توانند دمای متناسب را برای فضای مد نظر شما ایجاد کنند. این موتور سنگین مختص کلاس آب و هوایی T3 است زیرا که این کلاس، بالاترین کلاس آب و هوایی است که کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP نیز از آن برخوردار است و دستگاه را برای حضور در هر شرایط آب و هوایی متناسب می سازد.

کلاس آب و هوایی T3 در کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP نشان می دهد دستگاه برای مناطقی با سه منطقه آب و هوایی خشک، مرطوب و معتدل مناسب است و طراحی موتور سنگین و سایر قسمت های دستگاه به صورتی است که در این مناطق سخت ترین شرایط جوی و دمایی را تحمل می کند و کولری منعطف است که هیچ گونه محدودیتی برای خرید و نصب آن وجود ندارد. با وجود این کلاس بالا و موتور قدرتمند دستگاه بالاترین دما و فشار را بدون نگرانی تحمل می کند و برای مناطق گرم و مرطوب بهترین انتخاب می باشد.

فناوری اینورتر برای حدقل میزان مصرف

اگرچه کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP از قدرت بالایی در تولید و پرتاب باد برخوردار است اما کم ترین میزان مصرف ممکن را نیز دارد زیرا که گری برای این کولر گازی فناوری اینورتر را تعبیه کرده است. این فناوری از یک کیت کاربردی برخوردار است که بر روی موتور دستگاه نصب میشود و در هنگام افت جریان برق به دلیل تغییر دما و یا قطع و وصلی برق، جریان برق در دستگاه از مستقیم به متناوب تبدیل خوهد شد و در نتیجه کولر گازی روشن و خاموش شدن مداوم را تجربه نخواهد کرد و از اتلاف انرژی جلوگیری می شود و برق در کم ترین میزان مصرف خود خواهد بود.

کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP با وجود فناوری اینورتر می تواند به صورت مداوم فضای داخلی در اختیار شما را خنک کند و علاوه بر قدرت بالا در تولید و پرتاب باد مصرفی کم را موجب خواهد شد و این جزو همان نکات حائز اهمیت است که کاربر را ترغیب به خرید کولر گازی می سازد.

فیلتراسیون قدرتمند برای ایجاد هوایی پاک ومطبوع

وظیفه کولر گازی علاوه بر تنظیم و تعادل دما، تهویه هوا نیزمی باشد که گری برای کولر گازی اینورتر ایستاده 60000 گری خود فیلترهای متعددی را در نظر گرفته که عمل فیلتراسیون را در این دستگاه به خوبی انجام می دهند. فیلتراسیون قدرتمند در این کولر گازی هوای داخلی محیط را عاری از هرگونه آلاینده، میکرو ارگانیزم ها، باکتری ها و بوهای نامطبوع می سازد و با ایجاد هوایی مطبوع و تهویه شده بهترین فضای ممکن را بری افراد داری بیماری های تنفسی و نوزادان و کهنسالان می سازد.

به لطف این فیلتراسیون عالی کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP دستگاه برای مکان های دارای جمعیت و رفت و آمد زیاد بسیار مناسب است زیرا که به طور مداوم هوا را تمیز و تصفیه می سازد و کاربر را از شر خرید جداگانه دستگاه تهویه هوا راحت می سازد.

گاز مبرد R410

عملکرد کولر گازی به این صورت است که هوا و گاز مبرد را به صورت همزمان به داخل موتور می کشد و با فشرده سازی و چرخش این دو با هم هوایی خنک را تولید و به داخل محیط منتشر می کند و در نتیجه برای کارکرد بهتر دستگاه حضور یک گاز مبرد قدرتمند الزامی است. کولر گازی ایستاده 60000 گری GVH60AP از گاز مبرد R410 برخوردار است که جزو بهترین گازهای مبرد موجود است که برندهای معتبر تولید کننده سیستم های سرمایشی از این گاز به منظور خنک کنندگی بهره می برند.

این گاز مبرد نهایت خنک کنندگی را برای کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل GVH60AP ایجاد می کند و علاوه بر آن هیچگونه آسیبی برای محیط زیست، طبیعت و انسان ها ندارد و در نتیجه گازی ایمن و سالم به شمار می رود و علاوه بر این درصد احتمال احتراق و آتش سوزی در این گاز معادل صفر است در نتیجه امنیت دستگاه و کاربر را نیز تضمین می کند و این خنک کنندگی عالی به همراه ایمنی و آسایش کامل برای کاربر ایجاد می شود.

کارکرد دو منظوره سرمایشی و گرمایشی

گری به شما این اطمینان را می دهد که کولر گازی 60000 گری مدل GVH60AP یک سیستم سرمایشی و گرمایی چهار فصل است که برای تمامی روزهای سال کاربرد دارد زیرا که هر دو سیستم سرمایشی و گرمایشی در این کولر گازی قابل استفاده است و در روزهای سرد سال نیز می توانید از گرمای مطبوع دستگاه نهایت لذت را ببرید. نکته مهم در رابطه با این دو سیستم عدم دخالت یکی بر دیگری است به این صورت که هر دو سیستم به صورت قدرتمند عملکرد جداگانه خود را دارند و کارکرد یکی بر دیگری تاثیری ندارد و در نتیجه می توان از باد چهار جهته و همه جانبه دستگاه نهایت لذت و استفاده را برد.

کولر گازی 60000 گری مدل GVH60AP یک دستگاه کاربردی است که با کمک اتصال وای فای به تلفن همراه کاربر متصل می شود و کاربر می تواند در هر زمان و فاصله ای دستگاه را کنترل کند و همه امکانات متعدد در این دستگاه آن را به کولری کارآمد و همه چیز تمام تبدیل کرده است.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

گری

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

مشخصات صدا

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اتصالات

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

گیرنده‌ها

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

طراحی

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

اقلام همراه

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

نوع کولر

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

عملکرد

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی و آب

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ظرفیت و ابعاد

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های یخچال

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های فریزر

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر ویژگی‌ها

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

صفحه نمایش

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

مصرف انرژی

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ارتباطات

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

ابعاد و وزن

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سایر مشخصات

سازنده

گری

مدل

GVH60AP

رنگ

سفید

سال معرفی

2021

نوع کولر

ایستاده

ظرفیت کل

60000 بی تی یو

اینورتر

دارد

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

R410A

تعداد پنل

1 عدد

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

58006 بی تی یو / ساعت

ظرفیت گرمایش

60053 بی تی یو / ساعت

میزان صدا پنل داخلی

56 دسی بل

میزان صدا یونیت خارجی

65 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

115 کیلو گرم

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

66 کیلو گرم

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

تک فاز

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

T3

فیلتر تصفیه‌ی هوا

دارد

وای-فای

ریموت کنترل

دارد

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی گری ایستاده 60000 اینورتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *