کولر گازی 36000 جنرال گلد ایستاده

6 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • نوع: کولر گازی ایستاده
  • کلاس آب و هوایی: T3
  • پرتاب باد 4 جهته
  • گاز مبرد R410a

58.000.000 تومان

[review_video_shortcode]
[unbox_video_shortcode]

معرفی امکانات

بررسی قیمت و خرید کولر گازی ایستاده جنرال گلد 36000

کولر گازی ایستاده جنرال گلد 36000 با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و قطعات با کفیت و درجه یک به عنوان یکی از پر قدرت ترین و پر فروش ترین کولرهای گازی ایستاده موجود در بازار شناخته می شود. این کولر گازی با عملکرد دو گانه سرمایشی/گرمایشی و کارایی بی نظیر، می تواند نیاز های سرمایشی و گرمایشی فضا های بزرگ مانند فروشگاه، سالن پذیرایی، سالن کنفرانس، لابی هتل ها و… در تمام طول سال بر طرف کند. قطعات اصلی این کولر گازی در چین ساخته شده و سپس برای مونتاژ نهایی به تایلند ارسال می شوند. همچنین کلاس آب و هوایی در این کولر گازی T3 یا تروپیکال است، در اصطلاح تروپیکال به معنای مناطق گرمسیری و مرطوب است. در این کولر گازی از موتور روتاری، رادیات طلایی و گاز مبرد R410 بود برده اند، که همه این موارد باعث شده کولر گازی 36000 جنرال گلد فضاهای با متراژ 150 متر و حتی بیشتر را به خوبی پوشش دهد.

طراحی مدرن و ساده

رنگ سفید برای بدنه کولر گازی ایستاده جنرال گلد 36000 انتخابی هوشمندانه است، چون رنگ سفید به دلیل خنثی بودن با اکثر دکوراسیون ها ست می شود و حس مدرن بودن و تازگی به فضا می بخشد. طراحی کلی دستگاه با ترندهای روز دنیا همخوانی داشته و از خطوط ساده تشکیل شده است که ظاهری ساده و شیک به آن بخشیده است.

در کولر گازی 36000 جنرال گلد ایستاده از یک پنل لمسی زرد و طلایی رنگ استفاده شده که به جذابیت ظاهری کولر گازی افروده است. جدا از این اطلاعات کامل در مورد کولر را به صورت واضح و خوانا در اختیار کابر قرار می دهد. همچنین استفاده از پنل لمسی به جای دکمه های فیزیکی علاوه بر راحتی کار با دستگاه، به مدرن تر بودن ظاهر دستگاه کمک زیادی کرده است.

استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب در بدنه دستگاه، خصوصا یونیت خارجی باعث شده است که این کولر گازی مقاومت بالایی در هر شرایط سخت آب و هوایی داشته باشد. همچنین بدنه هر دو یونیت کاملا ضد خش بوده و آن ها در برابر خط و خش های احتمالی محفوظ می کند.

یونیت خارجی کولر گازی ایستاده جنرال گلد 36000 که نقش مهمی هم در عملکرد کولر گازی ایفا می کند طراحی جمع و جور و زیبایی دارد. علاوه بر آن مقاومت بالایی در برابر حرارت، گرد و غبار و رطوبت دارد و به شما این اطمینان را می دهد که تحت هر شرایط آب و هوایی، مطلوب ترین هوا را دریافت خواهید کرد.

موتور قدرتمند روتاری

موتور یا کمپرسور، یکی از مهم ترین اجزای کولر گازی است که وظیفه فشرده سازی گاز مبرد و ایجاد چرخه دمایی را بر عهده دارد. از انواع کمپرسور پرکاربرد در کولر گازی ها اسکرال، پیستونی و روتاری هستند و در کولر گازی 36000 جنرال گلد ایستاده از کمپرسور روتاری تروپیکال بهره برده اند. روتاری نوعی کمپرسور دوار است که با استفاده از روتور چرخشی گاز مبرد را به داخل محفظه مکش می کند و پس از فشرده سازی، آن را به سمت لوله ها خروجی متصل به کندانسور هدایت می کند.

کمپرسور روتاری نسبت به دیگر کمپرسور ها مزیت های زیادی دارد. این کمپرسور برای تولید مقدار مشخصی دما، انرژی کمتری مصرف می کند. به دلیل قطعات کم این کمپرسور صدای کمی را در حین کار ایجاد می کند. علاوه بر این کمپرسور های روتاری ابعاد و وزن کم تری نسبت به دیگر کمپرسور ها دارند و در نتیجه حمل و نصب آسان تری دارند. بیشتر کمپرسور های روتاری به دلیل ساختار خاص و مواد با کیفیت به کار رفته در ساخت آن ها طول عمر طولانی دارند.

کمپرسور روتاری ترویپکال به کار رفته در کولر گازی ایستاده جنرال گلد 36000 به دلیل طراحی خاص و ویژگی های منحصر به فرد برای مناطق گرمسیری و حاره ای بسیار مناسب است و عملکرد چشم گیری و ایده آلی را ارائه می دهد. این کمپرسور به گونه ای طراحی شده است که در دماها بسیار بالا دچار افت کیفیت و اختلال در عملکرد نشود و فعالیت خود را ادامه دهند. این کمپرسور ها از روغن های مخصوصی استفاده می کنند که ویسکوزیته آن ها در دماهای بالا تغییر نمی کند و باعث می شود که عملکرد کمپرسور در تمامی شرایط سخت حفظ شود.

رادیات طلایی و گلدفین

رادیات طلایی و پوشش گلدفین به صورت یکپارچه با هم کار می کنند تا کیفیت و کارایی بهتری را ارائه دهند. رادیاتور به عنوان یک مبدل حرارتی عمل می کند و معمولا جنس آن ها مس یا آلومینیومی است. نجوه عملکرد این قطعه به این صورت است که گاز مبرد داغ، از کمپرسور به سمت رادیاتور هدایت می شود و هنگامی که با آن تماس پیدا می کند گرمای خود را به رادیاتور منتقل می کند. رادیاتور نیز این گرما را به هوای محیط بیرون انتقال می دهد و به این صورت گاز مبرد خنک شده و مجدد به مایع تبدیل می شود.

رادیاتور به دلیل قرار گیری در پنل خارجی در معرض گرد و غبار، باد و باران و … قرار دارد و احتمال اینکه سریع تر از بقیه اجزا خراب شود زیاد است. اما پوشش طلایی در رادیاتور ها مانند یک محافظ عمل می کند. به این صورت که از آن در برابر خوردگی، زنگ زدگی و جمع شدن ذرات گرد و غبار بر روی آن محافظت می کند و باعث می شود که طول عمر بیشتری داشته باشد. علاوه بر این پوشش گلدفین باعث افزایش راندمان کولر گازی نیز می شود، چون با افزایش سطح تماس رادیاتور، انتقال حرارت بهینه شده و کولر گازی جنرال گلد ایستاده 36000 می تواند با مصرف انرژی کمتر سرمایشی بیشتری تولید کند.

گاز مبرد R410a دوست دار محیط زیست

گاز مبرد R410a یکی از رایج ترین گاز های مبردی است که در کولر گازی نسل جدید مورد استفاده قرار می گیرد. این گاز جایگزین مناسبی برای گاز های قدیمی تر مانند گاز مبرد R22 است که ضرر های زیادی برای انسان و محیط زیست دارد. کولر گازی 36000 ایستاده جنرال گلد از گاز مبرد R410a بهره می برد، این گاز راندمان کولر گازی را به میزان قابل توجهی بهبود می دهد. چون قدرت انتقال حرارت بالایی داشته و فشرده سازی راحت تری دارد. علاوه بر این گاز R410a به محیط زیست، لایه اوزون و سلامت انسان هیچ آسیب وارد نمی کند.

پاکیزگی هوا با فیلتر های تصفیه هوا

در طراحی کولر گازی های نسل جدید از فیلتر های تصفیه هوا مانند فیلتر ضد باکتری و فیلتر گرد و غبار بهره می برند. این فیلتر ها مانند سد دفاعی در برابر آلودگی ها عمل کرده و نقش مهمی در پاکیزگی هوای محیط ایفا می کنند. فیلتر های ضد باکتری با استفاده از مواد خاص آنتی باکتریالی، باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها را از بین برده و از رشد و انتشار آن ها در محیط جلوگیری می کند.

فیلتر گرد و غبار ذرات بزرگ و کوچک گرد و غبار، دود، گرده گیاهان و دیگر آلودگی و ذرات موجود در هوا را به خود جذب می کند. این فیلتر از ورود این ذرات به محیط جلوگیری کرده و مانع ایجاد حساسیت و آلرژی ها می شود. علاوه بر آن از تجمع آن آلودگی ها بر روی قطعات نیز جلوگیری کرده و اجازه تمی دهد که قطعات آسیب ببینید.

برای کارایی و طول عمر فیلتر های کولر گازی لازم است آن ها را به صورت منظم، تعویض یا تمیز کنید. فیلتر های کثیف باعث کاهش راندمان کولر گازی، افزایش مصرف انرژی و حتی بوهای نامطبوع می شود.

پوشش دهی مناسب فضا با پرتاب باد چهار جهته

پرتاب باد چهار جهته یکی از ویژگی های کاربردی در کولر گازی 36000 ایستاده جنرال گلد مدل GG-MS36000 است، زیرا با وجود آن از هوای مطلوب به صورت یکنواخت و دلپذیر در اتاق بهره مند می شوید. این قابلیت از ایجاد نقاط سرد یا گرم در اتاق جلوگیری کرده و هوای تمامی فضا را به صورت یکسان مطبوع نگه می دارد. پرتاب باد چهار جهته به کولر گازی این امکان را می دهد که هوا را به سمت پایین، بالا، راست و چپ پرتاب کند.

همچنین می توانید جهت باد را به صورت دلخواه تنظیم کنید و آن را به هر سمت که دوست دارید تنظیم کنید. این قابلیت برای روزهای گرم تابستانی اهمیت زیادی دارد چون شما می توانید پرتاب باد را مستقیم به سمت خود تنظیم کرده و از حداکثر میزان هوا لذت ببرید.

سرمایش و گرمایشی فوری با قابلیت توربو

حالت توربو در کولر گازی ایستاده جنرال گلد 36000 همانند یک شتاب دهنده قدرتمند عمل کرده و به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان ممکن دمای محیط اطراف خود را به سطح دلخواه برسانید. این قابلیت به ویژه در زمانی که نیاز فوری به سرمایش یا گرمایش سریع دارید بسیار کاربردی است.

هنگامی که حالت توربو را فعال می کنید کولر گازی 36000 جنرال گلد ایستاده با حداکثر توان موتور و فن خود شروع به کار می کند. این روند به مدت نیم ساعت ادامه خواهد داشت و پس از آن عملکرد کولر گازی به حالت عادی که از قبل تنظیم کرده اید بر می گردد.

رطوبت گیری قدرتمند محیط

در این کولر گازی از حالت Dry یا خشک کن بهره برده اند. در این حالت کولر گازی به گونه ای کار می کند که رطوبت اضافی هوا را جذب کرده و آن را به صورت قطرات آب از خروجی مخصوص خارج می کند. این کار باعث می شود که رطوبت اضافی که باعث حالت شرجی در اتاق می شود و بسیار اذیت کننده است از بین برود، همچنین از رشد باکتری ها و میکروب ها جلوگیری می کند و در نتیجه باعث محیطی تمیز و دلپذیر می شود.

قابلیت تایمر در کولر گازی 36000 ایستاده جنرال گلد

حالت تایمر در کولر گازی به شما این امکان را می دهد که زمان خاموش و روشن شدن دقیق دستگاه را برنامه ریزی کنید. با تنظیم تایمر، کولر گازی در زمان مشخص شروع به کار کرده و محیط مطبوع می کند و در زمان تعیین شده نیز به صورت خودکار کاملا خاموش می شود.

Sleep: خوابی آرام و آسوده

طراحی قابلیت Sleep به این صورت است که محیط را کاملا برای خوابی آرام و بدون مزاحمت شما آماده می کند. هنگامی که حالت خواب را فعال می کنید. کولر گازی ایستاده جنرال گلد با توان 36000 به صورت تدریجی میزان دمای هوای خروجی را افزایش می دهد. این افزایش دما به صورت آرام صورت گرفته و از تغییر ناگهانی هوا و بد خواب شدن شما جلوگیری می کند. در این حالت علاوه بر این اینکه کیفیت خواب شما بهبود می یابد در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

سخن پایانی

در بالا به بررسی کامل و جامع کولر گازی 36000 جنرال گلد ایستاده پرداختیم. این کولر گازی با ظرفیت بالا، فناوری های پیشرفته و طراحی منحصر به فرد خود مناسب فضا های بزرگ و محیط هایی است که به سرمایش/گرمایش قدرتمند و یکنواخت نیاز دارند. بهره گرفتن از موتور قدرتمند روتاری تروپیکال، رادیات طلایی و فناوری گلدفین، فیلتر های قوی تصفیه هوا و… این کولر گازی را به یک گزینه مناسب برای محیط هایی با شرایط آب و هوایی سخت و گرمسیری تبدیل کرده و تضمین می کند که بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد. قابل ذکر است که این کولر گازی در کنار ویژگی های خوب دیگر، مصرق انرژی پایین و صدای کمی نیز دارد.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

رنگ

سال معرفی

مشخصات صدا

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌های هوشمند

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های گیمینگ

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

اتصالات

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

گیرنده‌ها

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

طراحی

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

اقلام همراه

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات تلویزیون

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

نوع کولر

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

عملکرد

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی لباسشویی

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی و آب

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی یخچال

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ظرفیت و ابعاد

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های یخچال

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های فریزر

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ویژگی‌های اصلی ظرفشویی

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

صفحه نمایش

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌ها

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

مصرف انرژی

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

قابلیت‌ها سیستم صوتی

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ارتباطات

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

ابعاد و وزن

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سایر مشخصات

سازنده

مدل

رنگ

سال معرفی

نوع کولر

ظرفیت کل

اینورتر

نوع کمپرسور

تعداد کمپرسور

نوع گاز (مبرد)

تعداد پنل

کارایی

بازدهی سرمایش EER

بازدهی گرمایش COP

ظرفیت سرمایش

ظرفیت گرمایش

میزان صدا پنل داخلی

میزان صدا یونیت خارجی

ابعاد یونیت خارجی

وزن یونیت خارجی

ابعاد پنل داخلی

وزن پنل داخلی

قطر لوله رفت

قطر لوله برگشت

رده مصرف انرژی

نوع برق مصرفی

میزان مصرف برق

کلاس آب و هوایی

فیلتر تصفیه‌ی هوا

وای-فای

ریموت کنترل

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی 36000 جنرال گلد ایستاده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *