تلویزیون سامسونگ 85DU8500

8 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • سیستم عامل: تایزن
  • سایز نمایشگر: 85 اینچ
  • نوع نمایشگر: کریستال UHD
  • کیفیت تصویر: 4K
  • تاریخ عرضه: 2024

99.000.000 تومان

بروزرسانی قیمت: 1 آبان 1403

بانه آی تی با هدف جلب رضایت مشتریان، امکان پرداخت وجه کلیه سفارشات درب منزل خریدار را فراهم آورده است تا تجربه خریدی راحت و مطمئن را برای شما به ارمغان آورد.

در این روش، مشتری ابتدا بیعانه‌ای معادل 2 تا 5 درصد ارزش کالا پرداخت می‌کند. سپس محصول توسط پیک بانه آی‌تی به دست مشتری رسیده و پس از تست حضوری، مابقی مبلغ تسویه می‌شود.

بانه آی تی با بیش از یک دهه تجربه، تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت 150%، تضمین سلامت و 10 روز مهلت تست بفروش میرساند.

نماد اعتماد الکترونیکی، نماد ساماندهی و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از دیگر مجوزهای بانه آی‌تی در جهت جلب اعتماد مشتریان خود است.

دریافت خدمات پس از فروش از بانه آی تی به 3 شیوه‌ی مختلف امکان پذیر است:

  1. خرید بدون گارانتی: در این حالت خریدار کالای مورد نظر را در آدرس درخواستی خود تحویل گرفته و پس از تست سلامت و اصالت، تسویه حساب کامل را انجام می‌دهد. همچنین مشتری مهلت تست 10 روزه را در اختیار دارد تا در صورت وجود ایراد فنی کالای او تعویض شود. این روش مناسب کسانی است که دارای اطلاعات فنی، توانایی نصب و راه اندازی هستند و مایل به پرداخت هزینه برای دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی نیستند.
  2. خرید با گارانتی نقره‌ای: در این نوع گارانتی در کنار مزایای خرید بدون گارانتی از بانه آی تی تمام قطعات محصول (بجز پنل در تلویزیون) به مدت 18 ماه گارانتی می‌شوند و در صورتی که کالا خراب شود، شرکت گارانتی موظف به تعویض و تعمیر قطعات در زمان گارانتی است. هزینه گارانتی نقره ای 2% مبلغ فاکتور شما می باشد.
  3. خرید با گارانتی طلایی: مطمئن ترین روش برای دریافت خدمات پس از فروش تضمینی است. در این نوع گارانتی کالای مشتری به مدت یک سال در صورت ایجاد هر گونه ایردا فنی (جز شکستگی پنل در تلویزیون) بدون قید و شرط توسط بانه آی تی تعویض می‌شود. یعنی خریدار علاوه بر مزیت‌های خرید بدون گارانتی که پیشتر به آن‌ها اشاره شد از شرایط تعویض بدون قید و شرط نیز بهره مند است. هزینه گارانتی طلایی 5% مبلغ فاکتور شما می باشد. در این نوع گارانتی چنانچه ظرف مدت 30 روز کالای شما تعویض نشود بانه آی تی موظف است معادل 90 درصد مبلغ سفارش خریدار را عودت نماید.

معرفی امکانات

بررسی خرید تلویزیون سامسونگ 85 اینچ DU8500

تلویزیون 85DU8500 سامسونگ با بهره گیری از بهترین تکلونوژی های روز دنیا تولید شده است و یک پنجره جدید از کیفیت تصویر و صوت را به کاربر نشان می‌دهد. این محصول ساخت کشور کره جنوبی و مونتاژ کشور مصر است و از رقیب های سرسخت در سال 2024 به شمار می‌آید که قابلیت های ویژه‌ای را برای ارائه خدمات خود دارد. با توجه به کارایی و کیفیت، این تلویزیون سامسونگ می‌تواند یک محصول اقتصادی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه از برند معتبر کره جنوبی باشد که در بازه زمانی طولانی قابلیت استفاده روزمره را دارد.

پردازنده 4K Crystal در تلویزیون سامسونگ

یکی از اهداف همیشگی شرکت سامسونگ ارائه تصویر با بهترین کیفیت در محصولات خود می‌باشد، به همین دلیل در برخی از مدل های امسال از پردازنده کریستال 4K استفاده کرده است که در بهبود کیفیت تصویر نقش فوق العاده ای اجرا کرده است. با بهره گیری از این فناوری تمام تصاویری که در نمایشگر 85 اینچی تلویزیون پخش می‌شوند از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کنند و تصاویر بی کیفیت نیز به صورت هوشمند با استفاده از Crystal 4K تجزیه و تحلیل می‌شوند و با وضوح بالا و جزئیات بی نظیر قابلیت پخش را دارند.

تصاویر زنده و واقعی را ببینید

یکی دیگر از قابلیت هایی که در حیطه کیفیت تصویر این شاهکار 2024 سامسونگ توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند فناوری HDR10 است. به کار گرفتن این ویژگی در پخش باعث می‌شود که در هر دو حالت روشنایی و تاریکی تصویر، جزئیات به صورت کامل و به وضوح نشان داده شود و کنتراست تصاویر در بهترین وضعیت خود باشد. با استفاده از فناوری HDR در تلویزیون 85DU8500 نور و رنگ ها در تصویر خروجی شبیه به تصاویر واقعی و زنده می‌باشند و تجربه جدیدی از تماشای تلویزیون به کاربر داده می‌شود.

فناوری Motion Xcelerator: با بهره گیری از این قابلیت تصاویر پخش شده در نمایشگر تلویزیون سامسونگ نرم و روان هستند و بدون کاهش کیفیت می‌توانید تصاویر و فیلم های سریع با حرکت های تند را پخش کنید. همچنین فناوری Motion Xcelerator با از بین بردن نور در پس زمینه و آنالیز کردن جزئی و دقیق تصاویر، برای کاهش نویز و لرزش کاربرد دارد و همین امر موجب وضوح بیشتر می‌شود و از تار شدن تصویر جلوگیری می‌کند.

تقویت کننده کنتراست(Contrast Enhancement): از مهم ترین ویژگی های این تلوزیون DU8500 کنتراست مناسب است که در کنار کیفیت 4K و رزولوشن بالا برای افزایش کیفیت تصویر از تقویت کننده کنتراست نیز بهره می‌گیرد که به صورت دقیق و با جزئیات تمام، نقطه های روشن و تاریک تصویر را تفکیک می‌کند. در نهایت یک تصویر عمیق با دنیایی از رنگ های زنده به صورت واضح و با کیفیت بالا به نمایش گذاشته می‌شود و در مقایسه با مدل های پیشین کنتراست و وضوح تصویر در این مدل بیشتر می‌باشد.

ویژگی Micro Dimming: یکی از فناوری های شگفت انگیز در این تلویزیون سامسونگ استفاده از قابلیت Micro Dimming برای بهینه سازی رنگ ها می‌‌باشد. در این حالت کاربر می‌تواند در هر فریم رنگ سیاه را به صورت عمیق و رنگ های روشن را به صورت درخشان دریافت کند. با توجه به نور محیط، نور صفحه نمایش نیز به صورت هوشمند تنظیم می‌شود و تغییر می‌کند. بنابراین کنتراست، نور و رنگ ها در بهترین حالت برای نمایش قرار می‌گیرد و جزئیات نیز قابل مشاهده می‌باشند.

طراحی هوشمندانه و ساختار مقاوم

در بخش طراحی ظاهری نیز برند سامسونگ به صورت نوآورانه عمل کرده است و ضخامت این صفحه نمایشگر غول پیکر 85 اینچی تنها 257 میلی متر است که نسبت به بیشتر مدل های موجود در بازار شگفت انگیز می‌باشد. رنگ اصلی محصول سیاه و حاشیه های این نمایشگر تخت به رنگ خاکستری هستند که یک ظاهر لوکس و شیک را به این محصول می‌دهند. فریم اصلی باریک و ظریف تلویزیون 85DU8500 امکان نصب روی دیوار را دارد و کاملا روی دیوار فیکس می‌شود. حاشیه های باریک کنار تلویزیون بدون کم کردن عمق تصویر توجه مخاطب را کاملا به مرکز نمایشگر جلب می‌کند.

طراحی پنل پشتی سامسونگ 85DU8500 بسیار خلاقانه انجام گرفته است و برای ساخت آن از پلاستیک مقاوم استفاده شده، که طول عمر بالایی دارد و وزن محصول را کاهش می‌دهد. در پشت محصول فضای اختصاصی برای سیم و کابل‌ها در نظر گرفته شده است که کاملا آن‌ها را پنهان می‌کند. پایه این محصول در بخش میانی قرار گرفته است و از نوع مرکزی می باشد، این مدل از پایه ها تعادل و ثبات بهتری نسبت به سایر مدل پایه‌ها دارند و فضای کناری را برای سیم و کابل ها خالی می‌کنند.

قدرت صدا و توان صوتی تلویزیون 85DU8500

در بخش صوتی نیز سامسونگ با قابلیت های ویژه‌ای که به این دستگاه اضافه کرده است یک پکیج کامل را به کاربر در حیطه صدا ارائه می‌دهد، و با توان صوتی 20 وات و سیستم صوتی دو کاناله صدای مطلوب را در فضا به صورت یکدست پخش می‌‌‌کند. فناوری هوشمند Adaptive Sound با ترکیب سیستم صوتی دستگاه با هوش مصنوعی می‌تواند صدا و صوت را بر اساس محیط و محتوای پخش شده تنظیم کند و یک تجربه شنیداری فوق العاده را با صدای عمیق و زنده به ارمغان بیاورد.

قابلیت Object Tracking Sound: این فناوری با عملکرد هوشمند می‌تواند اشیا متحرک در صحنه را ردگیری کند و پخش صدا را دقیقا هماهنگ با تصاویر توزیع کند. قابلیت OTS با کاهش و افزایش صوتی در صحنه های مختلف باعث می‌شود که یک صدای سه بعدی در فضا پخش شود و مخاطب به صورت زنده تر تصاویر را دریافت کند. با استفاده از این قابلیت شخصیت‌ها صاحب صدا می‌شوند و اتفاقات رخ داده در صحنه با پخش صوتی مطابقت دارند.

فناوریAudio Pre-selection Descriptor : یکی از بهترین قابلیت های تلویزیون 4K سامسونگ DU8500 که به لحاظ صوتی بسیار مهم است و برای افرادی که اختلال بینایی دارند یا برای درک محتوای صوتی نیاز به کمک دارند یک نقش مهم را در دریافت صدا ایفا می‌کند. این فناوری با تکنولوژی ویژه یک نوع شرح صدا است که برای افراد با بینایی کم همیاری بی نظیری است و به درک بهتر محتوای صوتی کمک می‌کند و محتوای اصلی و حائز اهمیت برنامه های پخش را به بیننده انتقال می‌دهد.

نمایشگر 85 اینچی تلویزیون DU8500

تلویزیون 85DU8500 سامسونگ دارای یک صفحه نمایشگر 85 اینچی LED است که بهترین حالت نور و روشنایی را دارد و با همراهی فناوری رنگ کریستالی، طیف وسیعی از رنگ های زنده و واقعی را به شما هدیه می‌دهد. پنل VA کنتراست فوق العاده این محصول را نشان می‌دهد و رفرش ریت 60 هرتز کیفیت بالای تصویر را در حالت های مختلف نمایش نشان می‌‌دهد. تمامی این ویژگی ها موجب می‌شود که تلویزیون 65 اینچ دی یو 85000 یک محصول خانگی بی نظیر باشد که خدمات و امکانات فراوانی را برای کاربر فراهم می‌کند.

قابلیت های گیمینگ را دریافت کنید

تلویزیون 85 DU 8500 به صورت اختصاصی برای گیمینگ استفاده نمی‌شود اما با چند قابلیت ویژه امکان استفاده به صورت گیمینگ را نیز به کاربر می‌دهد. فناوری Motion Xcelerator که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم امکان پخش تصاویر به صورت صاف و روان بدون تاری و لرزش را فراهم می‌کند. با استفاده از قابلیت HGIG داده های صوتی و تصویری بهبود می‌یابند و در مبحث کاهش نویز و از بین بردن بلور تصویر و نمایش جزئیات این قابلیت به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند.

با استفاده از ویژگی ALLM حالت تاخیر ورودی خودکار فعال می‌شود و با تنظیم تاخیر ورودی در حالت مناسب گیمر می‌تواند بدون کاهش کیفیت تصویر یک بازی ایده آل را تجربه کند. با فعال کردن حالت Game Mode نیز می‌توانید سرعت دریافت تصویر و نرخ تازه سازی را افزایش دهید و بهترین حالت نور و رنگ در کنار جزئیات بازی دریافت کنید. همچنین امکان متصل کردن تجهیزات گیمینگ به این تلویزیون سامسونگ 2024 به صورت سیمی و بی سیم امکان پذیر است.

ریموت کنترل بدون باتری استفاده کنید

از بهترین قابلیت های این تلویزیون سامسونگ ریموت کنترل هوشمند با طراحی خلاقانه است. این ریموت کنترل برای استفاده نیاز به باتری ندارد و می‌توانید با استفاده از انرژی خورشیدی یا کابل USB-C آن را شارژ کنید و با طول عمر بالا و کاربری آسان از این محصول استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این ریموت می‌توان به طراحی ارگونومی و ساده آن شاره کرد که با دکمه های کم و کاربردی بهترین حالت استفاده را دارد و تنها با چند دکمه ساده می‌توانید تنظیمات لازم را اجرایی کنید.

علاوه بر طراحی شیک و مدرن، استفاده آسان این تلویزیون هوشمند 85DU8500 به صورت صوتی نیز قابل استفاده می‌باشد و تجربه شگفت انگیزی از به کارگیری کنترل تلویزیون به شما می‌دهد. داخل این ریموت کنترل یک میکروفون داخلی تعبیه شده است که امکان استفاده صوتی را به کاربران می‌دهد و می‌توانید به راحتی دستورهای مختلف را از طریق صدا خود با این ریموت اجرایی کنید و دیگر نیاز نیست که مدت زمان طولانی داخل منو پیچیده کانال ها برای پیدا کردن برنامه مورد نظرتان وقت صرف کنید.

از قابلیت های هوشمند غافل نشوید

این تلویزیون سامسونگ 2024 85DU8500 مانند بسیاری دیگر از محصولات سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن است که اتصال ساده و گسترده را به همراه دارد. با استفاده از Web Browser امکان دسترسی آسان به اینترنت و وب گردی فراهم می‌شود. با قابلیت های Mobile TV و Airplay2 می‌توانید همه گوشی های اندروید و ایفون را به این دستگاه متصل کنید و صفحه نمایش گوشی را روی نمایشگر 85 اینچی استفاده کنید. این محصول از دستیارهای صوتی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با دستورهای صوتی تلویزیون را کنترل کنید و به امکانات وسیع دسترسی داشته باشید.

قابلیت Multi View صفحه نمایش تلویزیون 85DU8500 را به دو بخش مجزا تقسیم می‌کند و می‌توانید به طور همزمان دو محتوا متنوع را دریافت کنید. ویژگی Sound Mirroring امکان پخش صدا گوشی از طریق بلندگوهای تلویزیون سامسونگ را می‌دهد. همچنین با قابلیت Smart Things Hub سایر وسیله های هوشمند خود را به تلویزیون DU8500 متصل کنید و کاربری آن‌ها را مدیریت کنید. سیستم عامل تایزن 8 و قابیلت های هوشمند این تلویزیون سامسونگ دسترسی گسترده و رابط کاربری سریع را با کیفیت بی نظیر در اختیار شما قرار می‌دهند.

اتصال گسترده برای استفاده آسان

پورت های اتصال این محصول جمع و جور و کاربردی هستند و با استفاده از چند درگاه شما توانایی بهره گیری از همه امکانات را به آسانی دارید. سه پورت HDMI 2.0 در پنل پشتی تلویزیون 85DU8500 قرار دارد که می‌توانید به کنسول های بازی و دستگاه های تصویری متصل کنید. دو پورت USB 2.0 هم برای استفاده ساده و سریع فراهم شده است. استفاده از بلوتوث 5.2 برای اتصال بی‌ سیم با سایر دستگاه های هوشمند و نمایش تصویر و صوت روی نمایشگر تلویزیون می‌باشد. شبکه WIFI5 برای دسترسی پرسرعت به اینترنت و استفاده وسیع از این قابلیت هوشمند می‌باشد.

قابلیت های بیشتر برای تلویزیون سامسونگ 2024

از فناوری های جزئی در این تلویزیون سامسونگ 85DU8500 می‌توان به Edge LED اشاره کرد که برای بهبود کیفیت تصویر بسیار موثر است و انرژی مصرفی را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد. با استفاده از حالت Film Maker تجربه سینمای خانگی برای شما به ارمغان می‌آید و می‌توانید فیلم ها را با عمق تصویر زیاد و جزئیات فوق العاده تماشا کنید. همچنین با فناوری ارتقای تصویر یا همان 4K Upscaling تصاویر بی کیفیت نیز با بهترین کیفیت نمایش داده می‌شوند و با شناسایی هوشمند تلویزیون، این تصاویر نیز با طیف رنگی مناسب و کیفیت بالا پخش می‌شوند.

از دیگر قابلیت‌ها فناوری Dynamic Crystal Color در تلویزیون سامسونگ DU8500 می‌باشد که با نمایش هزاران رنگ مختلف و سایه های نوری، تصاویر را زنده و واقعی می‌کند و با همیاری پنل VA رنگ های روشن و تیره تفکیک می‌شوند و در نهایت تصاویر در بهترین حالت با ظرافت و عمق متناسب نشان داده می‌شوند. همچنین این تلویزیون از منوی فارسی پشتیبانی می‌کند و دسترسی ساده را برای کاربران ایرانی فراهم می‌کند.

جمع بندی و تنیجه گیری

تلویزیون سامسونگ 85DU8500 یک دستگاه خانگی مناسب با کیفیت تصویر فوق العاده و توان صوتی قدرتمند است که می‌تواند تمام نیازهای کاربر از یک تلویزیون خانگی را برآورده کند. قیمت مناسب و قابلیت های متنوع ویژگی اصلی این محصول است که می‌تواند نسبت به سایر مدل‌ها برتری یابد. در زمینه ساختار بدنه نیز برند سامسونگ هوشمندانه عمل کرده است و یک تلویزیون بزرگ را با ضخامت 257 میلی متری تولید کرده است که با طراحی ظاهری مینیمال در همه دکوراسیون ها قابلیت استفاده را دارد و می‌توان به صورت نصب دیواری این محصول را بکار برد.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

سامسونگ

مدل کامل

رنگ

سال معرفی

2024

کشور سازنده

کشور مونتاژ کننده

مناسب برای

مشخصات نمایشگر

اندازه صفحه نمایش

85 اینچ

نوع نمایشگر

سطح نمایشگر

طراحی نمایشگر

تخت

قطر نمایشگر (سانتیمتر)

جنس پنل

نور پس زمینه

نوردهی موضعی (Local Dimming)

نقاط قابل کنترل بک‌لایت

حداکثر روشنایی در محتوای SDR (نیت)

متوسط روشنایی در محتوای SDR (نیت)

حداکثر روشنایی در محتوای HDR (نیت)

متوسط روشنایی در محتوای HDR (نیت)

حداکثر روشنایی در بازی‌های HDR (نیت)

متوسط روشنایی در بازی‌های HDR (نیت)

عمق رنگ (بیت)

جلوگیری از لرزش تصویر (Flicker-free)

کاهش دقت رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)

تغییر رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)

کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)

افزایش سیاهی در زاویه دید افقی (درجه)

تغییر گاما در زاویه دید افقی (درجه)

مشخصات تصویر

کیفیت تصویر

4K

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

وضوح تصویر

پردازشگر تصویر

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

قابلیت کاهش نویز

فرمت های HDR

نسبت کنتراست تصویر ثابت (Static Contrast)

نسبت کنتراست تصویر پویا (Dynamic Contrast)

حالت‌های تصویر

مشخصات صدا

حداکثر توان صدا (وات)

سیستم بلندگو

سیستم صوتی

اسپیکرها

فناوری‌های صوتی

قابلیت تقویت صدا

صدای فراگیر و سه‌بعدی

حالت‌های صدا

قابلیت‌های هوشمند

سیستم عامل

نسخه سیستم عامل

حافظه داخلی

حافظه داخلی در دسترس (گیگابایت)

قابلیت نصب برنامه

ریموت کنترل هوشمند

پخش آهنگ با بلوتوث

دستیار صوتی

جستجوی صوتی

دستورات صوتی

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

کروم کست

پشتیبانی از اپل Airplay

پشتیبانی از اپل HomeKit

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

پشتیبانی از DLNA

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

تله‌تکست

ویژگی‌های گیمینگ

مناسب برای کنسول‌های

تکنولوژی ALLM

پشتیبانی از VRR در وضوح تصویر

AMD FreeSync

Nvidia G-Sync

پشتیبانی از HGiG

حالت Game Mode

پشتیبانی از سرویس های گیمینگ ابری

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی‌ثانیه)

اتصالات

ورودی HDMI

تعداد ورودی HDMI

نسخه ورودی HDMI

کانال برگشتی صدای HDMI

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

قابلیت HDMI-CEC

ورودی USB

تعداد ورودی USB

نسخه ورودی USB

ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr)

تعداد ورودی کامپوننت

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

پورت ورودی کامپوزیت

اسلات CI

خروجی هدفون

ورودی آنتن (RF)

تعداد ورودی آنتن

نسخه بلوتوث

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

پورت LAN

قابلیت Wi-Fi دایرکت

قابلیت IR Blaster

گیرنده‌ها

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

طراحی

سبک طراحی

رنگ فریم اطراف نمایشگر

رنگ پایه

حالت‌های قابل تنظیم پایه

قابلیت نصب روی دیوار

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

ابعاد و وزن

ابعاد بدون پایه (میلی‌متر)

ابعاد با پایه (میلی‌متر)

ابعاد پایه (میلی‌متر)

ابعاد بسته بندی (میلی‌متر)

وزن بدون پایه (کیلوگرم)

وزن با پایه

وزن پایه (کیلوگرم)

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

مصرف انرژی

رده مصرف انرژی

برق مورد نیاز

حسگر اکو (Eco)

خاموش شدن خودکار

مصرف انرژی در حالت آماده بکار

مصرف انرژی

حداکثر توان مصرف

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

فرمت و کدک صوتی

فرمت و کدک تصویری

فرمت و کدک ویدیویی

فرمت و کدک زیرنویس

اقلام همراه

ریموت کنترل

باتری ریموت کنترل

پایه دیواری (براکت)

پایه رومیزی

ندارد

پیچ اتصال پایه

دارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

سایر مشخصات تلویزیون

سایر مشخصات تلویزیون

قابلیت‌ها سیستم صوتی

پخش آهنگ با بلوتوث

قابلیت اتصال به موبایل

ارتباطات

تعداد ورودی USB

نسخه ورودی USB

نسخه بلوتوث

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

ابعاد و وزن

ابعاد بسته بندی (میلی‌متر)

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلویزیون سامسونگ 85DU8500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *