یخچال و فریزر ال جی GR-X33FFQRL

6 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • ظرفیت: 642 لیتر
  • کمپرسور اینورتر خطی
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh

119.000.000 تومان

موجود در انبار

بروزرسانی قیمت: 1 آبان 1403

بانه آی تی با هدف جلب رضایت مشتریان، امکان پرداخت وجه کلیه سفارشات درب منزل خریدار را فراهم آورده است تا تجربه خریدی راحت و مطمئن را برای شما به ارمغان آورد.

در این روش، مشتری ابتدا بیعانه‌ای معادل 2 تا 5 درصد ارزش کالا پرداخت می‌کند. سپس محصول توسط پیک بانه آی‌تی به دست مشتری رسیده و پس از تست حضوری، مابقی مبلغ تسویه می‌شود.

بانه آی تی با بیش از یک دهه تجربه، تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت 150%، تضمین سلامت و 10 روز مهلت تست بفروش میرساند.

نماد اعتماد الکترونیکی، نماد ساماندهی و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از دیگر مجوزهای بانه آی‌تی در جهت جلب اعتماد مشتریان خود است.

دریافت خدمات پس از فروش از بانه آی تی به 3 شیوه‌ی مختلف امکان پذیر است:

  1. خرید بدون گارانتی: در این حالت خریدار کالای مورد نظر را در آدرس درخواستی خود تحویل گرفته و پس از تست سلامت و اصالت، تسویه حساب کامل را انجام می‌دهد. همچنین مشتری مهلت تست 10 روزه را در اختیار دارد تا در صورت وجود ایراد فنی کالای او تعویض شود. این روش مناسب کسانی است که دارای اطلاعات فنی، توانایی نصب و راه اندازی هستند و مایل به پرداخت هزینه برای دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی نیستند.
  2. خرید با گارانتی نقره‌ای: در این نوع گارانتی در کنار مزایای خرید بدون گارانتی از بانه آی تی تمام قطعات محصول (بجز پنل در تلویزیون) به مدت 18 ماه گارانتی می‌شوند و در صورتی که کالا خراب شود، شرکت گارانتی موظف به تعویض و تعمیر قطعات در زمان گارانتی است. هزینه گارانتی نقره ای 2% مبلغ فاکتور شما می باشد.
  3. خرید با گارانتی طلایی: مطمئن ترین روش برای دریافت خدمات پس از فروش تضمینی است. در این نوع گارانتی کالای مشتری به مدت یک سال در صورت ایجاد هر گونه ایردا فنی (جز شکستگی پنل در تلویزیون) بدون قید و شرط توسط بانه آی تی تعویض می‌شود. یعنی خریدار علاوه بر مزیت‌های خرید بدون گارانتی که پیشتر به آن‌ها اشاره شد از شرایط تعویض بدون قید و شرط نیز بهره مند است. هزینه گارانتی طلایی 5% مبلغ فاکتور شما می باشد. در این نوع گارانتی چنانچه ظرف مدت 30 روز کالای شما تعویض نشود بانه آی تی موظف است معادل 90 درصد مبلغ سفارش خریدار را عودت نماید.

معرفی امکانات

یخچال فریزر ال جی X33 با مدل نامبر کامل GR-X33FFQRL محصول 2024 این برند کره‌ای با آخرین امکانات وارد بازار شد تا به نگینی در آشپزخانه شما تبدیل شود. با ظرفیت 32 فوتی که این یخچال ساید بای ساید دارد می‌توان اقلام زیادی از مواد غذایی را داخل آن قرار داد و مدت‌ها از تهیه دوباره آن‌ها راحت شد. یخچال X33 بسیار مناسب برای خانواده‌های متوسط است و البته به دلیل ظاهر لوکسی که دارد، پیشنهادی عالی برای جهیزیه می‌باشد تا به گل سَرسبد وسایل شما تبدیل شود.

ویژگی های یخچال و فریزر اینستاویو ال جی GR-X33FFQRL

ال جی در تنوع محصولات همیشه زبان‌زد است و این را در یخچال‌هایش به وفور به نمایش گذاشته است. شما می‌توانید از این سبد پرتنوع هر مدل یخچال متناسب با سلیقه ومعیارهای خود انتخاب کنید که جدیدترین آن‌ها می‌توان به مدل GR-X33FFQRL اشاره کرد. البته ممکن است خیلی از افراد این محصول 2024 را با مدل X33 قدیمی که ظرفیت 34 فوت دارد اشتباه بگیرند؛ پس لطفاً زمان خرید یخچال ال جی به نام کامل آن روی لِیبل دستگاه توجه نمایید.

از مزایای یخچال 32 فوت ال جی X33 می‌توان از موتور Inverter Linear Compressor با مصرف کم و عمر طولانی آن نام برد که برای یخچال که جزء وسایلی است که همیشه روشن است بسیار مهم است. همچنین تعداد 5 درب و وجود درب اینستاویو از دیگر برکات این محصول خوش چهره ال جی است که ظاهر بسیار جذاب با کارایی بهتر و جادارتری برای آن فراهم کرده است. شما می‌توانید به واسطه برنامه LG ThniQ از راه دور کنترل دستگاه را برعهده بگیرید و در صورت هر گونه مشکل از همین طریق شروع به عیب‌یابی هوشمند نمایید.

فیلتر بهداشتی یخچال و فریزر ال جی مدل x33

ظاهری جادار و خوش استایل

طراحی بخش مهمی از هر وسیله‌ای است که برای فضای خانه و علی‌الخصوص آشپزخانه تهیه می‌کنیم؛ زیرا خواه یا ناخواه روزانه تایم زیادی از وقت خود را در این محیط صرف می‌کنیم که چه بسا زیبایی آن روی روحیه افراد تأثیر زیادی دارد. ال جی در طراحی حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است و شما هر مدلی انتخاب کنید، بازهم مجذوب آن می‌شوید. یخچال X33 ال جی 2024 با ظرفیت 642 لیتر یکی از همین مواردیست که همچون جواهری در آشپزخانه شما می‌درخشد.

یخچال X33 در دو رنگ سفید و پرفروش سیلور وارد خط تولید ال جی شده است که به راحتی با هر دکوراسیونی قابل ست شدن است؛ پس با خیال راحت باقی لوازم آشپزخانه را به دلخواه انتخاب کنید. بدنه تمام استیل کار شده است و در برابر رطوبت و ضربات احتمالی هنگام جا به‌ جایی مقاومت خوبی دارد، البته بازهم احتیاط کنید. وزن یخچال 148 کیلوگرم است و ابعاد آن با درب و دستگیره 914×1792×729 میلی‌متر است، لطفاً اگر قصد جایگیری یخچال در داخل کابینت‌ها را دارید قبل از خرید به ابعاد آن توجه کنید.

سرمایش عالی با کمپرسور اینورتر خطی ال جی GR-X33FFQRL

این یخچال ساید بای ساید X33 ال جی که اصطلاحاً ال جی به آن اینستاویو هم می‌گوید به صورت 5 درب 32 فوت طراحی شده است. به صورتی که طبقه بالا یخچال و پایین فریزر است و سه درب آن مربوط به بخش یخچال و دو درب در پایین برای فریزر طراحی شده است. درب‌های از وسط و به سمت طرفین باز می‌شوند. اما نکته جذاب ماجرا وجود درب کوچک مخصوص بار یخچال است که همان درب پنجم به حساب می‌آید و به صورت شیشه‌ای طراحی شده است و با زدن چند ضربه فضای داخلی این بخش قابل مشاهده است بدون آنکه درب را بازکنید. دستگیره‌ها در وسط و با طراحی داخلی از جنس استیل ساخته شده‌اند که کار با آن بسیار راحت است و خوبی آن نامحسوس بودن و حالت مخفی است که نمای بسیار مینیمالی را تداعی می‌کند.

آب سردکن با قابلیت UVnano

هم جهت با درب اینستاویو، در سمت دیگر یخچال آب‌سرد کن با صفحه نمایش LED لمسی مستقر شده است که قابلیت یخ‌ساز هم دارد و توانایی تولید یخ در سه حالت مختلف را داراست. چیزی که آب‌سردکن‌های جدید ال جی را خاص کرده است، وجود قابلیت UVnano در ورودی یخچال می‌باشد و با خروج آب به کمک اشعه UV اقدام به ضد عفونی کردن آب می‌نماید. در واقع آب‌سرد در یخچال ساید بای ساید ال جی X33 فاقد مخزن است و مستقیم به آب شهری متصل می‌شود.

یخچال و فریزر اینستاویو ال جی مدل x33

طراحی خارق‌العاده داخل یخچال X33 ال جی

نگاهی به فضای داخلی یخچال شما را شیفته خود می‌کند به صورتی که بدنه داخلی نیز تمام استیل کار شده است. همین امر سبب می‌شود تا سرمای داخل بیشتر ماندگار شود که ال جی از این طراحی به Metal Fresh یاد می‌کند. قفسه‌ها از جنس شیشه حرارت دیده هستند و در برابر ضربه مقاوم هستند و به راحتی وزن بالا را تحمل می‌کنند؛ لبه‌های این قفسه‌ها نیز فلزی کار شده است که از شکستن زودهنگام آ‌ن‌ها جلوگیری می‌کند و البته روی ظاهر فوق‌العاده هم بی‌تأثیر نیست.

قسمت یخچال دارای 2 قفسه است که بسیار عمقی و جادار هستند؛ یکی از قابلیت‌های جذاب در طراحی قفسه‌ها، امکان تا کردن قفسه سمت راست و قرار دادن راحت وسایلی با ابعاد بزرگ است و ال جی به این قفسه نام Flolding Shelf داده است. زیر قفسه‌ها دو کشو بزرگ برای میوه سبزیجاتFresh Balancer  مستقر هستند و می‌توان از طریق یک دکمه بالای کشوها رطوبت داخل آن‌ها را تنظیم کرد تا دیرتر خراب شوند. همچنین جلو این قسمت دو محفظه اضافی کوچک یا همان Extra Space برای قرار دادن مواد غذایی کوچک همچون وسایل صبحانه وجود دارند که فضای داخلی را مرتب‌تر جلو می‌دهند.

ماجراهای بخش داخلی یخچال فریزر ال جی X33 تمامی ندارد و 6 طبقه روی درب‌های یخچال هم برای نظم دهی به بطری و سایر وسایل شما طراحی شده است تا هر چه بیشتر جادار بودن آن را به رخ بکشند. بخش فریزر نیز 5 کشو در داخل و 6 طبقه روی درب‌های طرفین برای قرارگیری مواد غذایی یخ‌زده دارد و هر کدام عمق زیادی برای حجم بالاتر از این مواد را فراهم می‌کنند.

سیستم یخ‌ساز با توانایی تولید انواع یخ

شاید با خود فکر کنید در تصویر یخچال X33 ال جی بخش فریزر 6 کشو دارد، اما این طور نیست و کشو بالایی سمت راست محلی دیگر برای ساخت یخ‌های کروی شکل برای مهمانی‌های خاص شماست که محفظه Ice Basket داخل آن مستقر است. با این اوصاف یخچال ساید بای ساید پیش رو چند مدل یخ تولید می‌کند، یکی از طریق این محفظه که به صورت دستی برداشته می‌شوند و دیگری یخ‌های مکعبی و ریز که از بخش یخ‌ریز روی آبسردکن خارج می‌شوند.

موتوری پُرقدرت و کارامد

کمپرسور اینورتر خطی یا Inverter Linear Compressor در حال حاضر در یخچال‌های ال جی استفاده می‌شود و به واسطه کیفیت خوبی که دارند از عمر طولانی برخوردارند. اما این تنها قابلیت موتور اینورتر خطی نیست، بلکه مصرف کم موتورهای اینورتر را نمی‌توان نادیده گرفت و برای همیشه از قبوض برق بالا راحت می‌شوید. کارکرد این نوع موتورها به صورت حرکت رفت و برگشتی پیستون است و همین مسئله باعث کاهش اصطکاک بین قطعات و عمر طولانی دستگاه و موتور می‌شود.

موتورهای اینورتر خطی نویز بسیار پایینی دارند و ماندن طولانی مدت شما در فضای آشپزخانه به هیچ وجه با صدای یخچال خسته کننده نخواهد بود و مثل یخچال‌های قدیمی با این مسئله دست و پنجه نرم نمی‌کنید. از مهمترین بخش‌های موتور در یخچال ال جی X33 همان گاز R600a استفاده شده با قدرت خنک کنندگی بالاست. این گاز می‌تواند مواد غذایی را بسیار خنک نگه‌دارد و وجود آن برای محیط زیست هیچ‌گونه ضرری ندارد که به نظر نکته بسیار مهمی در دنیای امروز است.

کنترل یخچال با LG ThinQ

به صورت کاملاً حرفه‌ای یخچال هوشمند ال جی ایکس 33 را از راه دور و تنها از طریق گوشی کنترل کنید. فرقی ندارد گوشی شما از چه برندی باشد، تنها کافیست برنامه LG ThinQ که طراحی همچون خانه دارد را دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید. این برنامه اجازه کنترل یخچال از راه دور را فراهم می‌کند، به صورتی می‌توانید دما را با این روش تنظیم نمایید؛ البته خود دستگاه قابلیت Multi Digital Sensors برای بررسی دمای داخلی و تنظیم بهترین دما را دارد.

به کمک برنامه LG ThinQ می‌توان بدون آنکه به سرویس کار زنگ بزنید عیب‌یابی هوشمندانه Smart Diagnosis را انجام دهید و با راهنمایی از خود ال جی اقدام به رفع آن نمایید؛ با این کار در وقت و هزینه صرفه جویی می‌شود و مشکل در زمان سریع‌تری حل خواهد شد. ناگفته نماند برای به کارگیری و استفاده از این برنامه همه فن حریف، نیاز به اتصال WiFi دارید که هر دو دستگاه باید به یک شبکه متصل باشند. این یخچال هوشمند مجهز به سنسور هشدار باز ماندن درب است، به صورتی که اگر به این برنامه متصل باشید، هشدار برای گوشی شما هم فرستاده می‌شود تا اگر جایی هستید که صدا را نمی‌شنوید به سراغ آن بیایید.

سیستم تهویه یخچال ال جی X33

فضای داخلی یخچال Door In Door ال جی X33 به کمک قابلیت Multi Air Flow در سراسر آن یکنواخت است و به تمام نواحی حتی پخش‌هایی که کلی مواد غذایی روی هم قرار گرفته‌ است هوا به صورت یکدست می‌رسد و هیچ چیزی خراب نمی‌شود. در این راستا فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+ نیز به تهویه هوا و از بین بردن هر نوع میکروب و آلودگی در فضای داخلی یخچال کمک می‌کند و داخل یخچال برای همیشه با جذب آلودگی‌ها و پخش هوای تازه، عاری از هر نوع میکروب می‌باشد.

خنک کنندگی سریع با Door Cooling+

تکنولوژی که این روزها در یخچال‌های ال جی خیلی به چشم می‌آید، قابلیت Door Cooling+ برای خنک سازی سریع‌تر از حد معمول در یخچال است. به طوری که در یخچال ساید بای ساید ال جی X33 دریچه‌هایی کنار درب تعبیه شده است و همزمان با باز و بسته شدن درب و خروج هوای سرد، اقدام به خنک سازی فضای داخلی در سریع‌ترین زمان و برگرداندن آن به روال عادی می‌کند.

روشنایی با لامپ LED

فضای داخلی یخچال 2024 ساید بای ساید ال جی X33 به کمک لامپ LED بزرگی بالای آن روشن می‌شود و با توجه به نوردهی عالی، تمام فضا را به خوبی روشن می‌کند؛ این لامپ جدا از لامپی است که زمان ضربه زدن به درب اینستاویو با آن مواجه می‌شوید. قسمت فریزر نیز به صورت جداگانه دارای لامپ است و اگر درب این قسمت را تنها باز کنید می‌توانید از روشنایی لامپ آن بهره‌مند شوید.

جمع بندی

اگر قرار به یک جمع‌بندی در مورد خرید یخچال ساید بای ساید X33 ال جی باشد، باید گفت مزیت‌های آن به عنوان یخچال آنقدر زیاد است که ارزش خرید بالایی دارد. شاید تنها نقطه ضعفی که می‌توان برای این مدل در نظر گرفت قیمت یخچال فریزر ال جی X33 سال 2024 باشد که کمی بالا است، اما به نسبت ظرفیت و البته امکانات زیادی که دارد می‌توان گفت منصفانه می‌باشد و بسیار معقول است. این محصول تکنولوژی کشور کره با موتور و امکاناتی از این دیار است که تنها در چین مونتاژ می‌شود و از لحاظ کیفیت در سطح عالی برخوردار است.

پیشنهاد ما به شمایی که جمعیت زیادی در خانه دارید، این مدل می‌تواند باشد که از جدیدترین‌های بازار با تکنولوژی‌های به روز و طراحی شکیل است. فروشگاه بانه آی‌تی مفتخر است این محصول را در اسرع وقت درب منزل هر جای که باشید به شما تحویل دهد، تنها کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا خریدی لذت بخش را برای شما به ارمغان آورند.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

رنگ

سال معرفی

ویژگی‌های اصلی یخچال

نوع موتور

نمودار مصرف انرژی

ظرفیت و ابعاد

ظرفیت کل به لیتر

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

عمق

ویژگی‌های یخچال

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات درب یخچال

جهت باز شدن درب یخچال

ویژگی‌های فریزر

تعداد طبقات فریزر

تعداد طبقات درب فریزر

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

جهت باز شدن درب فریزر

سایر ویژگی‌ها

قابلیت تنظیم دما

صفحه کنترل دیجیتالی

اخطار باز ماندن درب

فیلتر تصفیه آب

یخ‌ریز

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “یخچال و فریزر ال جی GR-X33FFQRL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *