تلویزیون توشیبا 85M550

6 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • سیستم عامل: VIDAA
  • سایز نمایشگر: 85 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • تاریخ عرضه: 2022

113.000.000 تومان

بروزرسانی قیمت: 1 آبان 1403

بانه آی تی با هدف جلب رضایت مشتریان، امکان پرداخت وجه کلیه سفارشات درب منزل خریدار را فراهم آورده است تا تجربه خریدی راحت و مطمئن را برای شما به ارمغان آورد.

در این روش، مشتری ابتدا بیعانه‌ای معادل 2 تا 5 درصد ارزش کالا پرداخت می‌کند. سپس محصول توسط پیک بانه آی‌تی به دست مشتری رسیده و پس از تست حضوری، مابقی مبلغ تسویه می‌شود.

بانه آی تی با بیش از یک دهه تجربه، تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت 150%، تضمین سلامت و 10 روز مهلت تست بفروش میرساند.

نماد اعتماد الکترونیکی، نماد ساماندهی و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از دیگر مجوزهای بانه آی‌تی در جهت جلب اعتماد مشتریان خود است.

دریافت خدمات پس از فروش از بانه آی تی به 3 شیوه‌ی مختلف امکان پذیر است:

  1. خرید بدون گارانتی: در این حالت خریدار کالای مورد نظر را در آدرس درخواستی خود تحویل گرفته و پس از تست سلامت و اصالت، تسویه حساب کامل را انجام می‌دهد. همچنین مشتری مهلت تست 10 روزه را در اختیار دارد تا در صورت وجود ایراد فنی کالای او تعویض شود. این روش مناسب کسانی است که دارای اطلاعات فنی، توانایی نصب و راه اندازی هستند و مایل به پرداخت هزینه برای دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی نیستند.
  2. خرید با گارانتی نقره‌ای: در این نوع گارانتی در کنار مزایای خرید بدون گارانتی از بانه آی تی تمام قطعات محصول (بجز پنل در تلویزیون) به مدت 18 ماه گارانتی می‌شوند و در صورتی که کالا خراب شود، شرکت گارانتی موظف به تعویض و تعمیر قطعات در زمان گارانتی است. هزینه گارانتی نقره ای 2% مبلغ فاکتور شما می باشد.
  3. خرید با گارانتی طلایی: مطمئن ترین روش برای دریافت خدمات پس از فروش تضمینی است. در این نوع گارانتی کالای مشتری به مدت یک سال در صورت ایجاد هر گونه ایردا فنی (جز شکستگی پنل در تلویزیون) بدون قید و شرط توسط بانه آی تی تعویض می‌شود. یعنی خریدار علاوه بر مزیت‌های خرید بدون گارانتی که پیشتر به آن‌ها اشاره شد از شرایط تعویض بدون قید و شرط نیز بهره مند است. هزینه گارانتی طلایی 5% مبلغ فاکتور شما می باشد. در این نوع گارانتی چنانچه ظرف مدت 30 روز کالای شما تعویض نشود بانه آی تی موظف است معادل 90 درصد مبلغ سفارش خریدار را عودت نماید.

معرفی امکانات

تلویزیون توشیببا مدل 85M550

تلویزیون توشیبا 85M550 محصولی میان‌رده اقتصادی، تولید سال 2022 که امکاناتی در حد اعلاء دارد. اگر به تلویزیون سایز بزرگ احتیاج دارید، حتماً سری به تلویزیون 85M550 بزنید که شگفت‌زده می‌شوید؛ کیفیت تصویر 4K با وضوح بالا و زاویه دید 178 درجه بهترین چیزی است که برای تماشای فیلم از هر جهت نیاز دارید. با ما همراه شوید تا این محصول ژاپنی را که در چین با همکاری شرکت هایسنس مونتاژ می‌شود از هر جهت بررسی کنیم و ارزش خرید آن را بسنجیم.

ظاهری شیک همان چیزی است که می‌توان در تلویزیون 85 اینچ توشیبا M550 دید و از آن در بالابردن سبک دکوراسیون خود با نمای جذاب‌تر استفاده کرد. تمام این وجنات در کنار هم اعم از تصویر خارق‌العاده از یک LED با طراحی قابل قبول یک بخش ماجراست و هوشمند بودن آن به واسطه سیستم عامل VIDAA 6.0 طرف دیگر آن است که ساعت‌ها سرگرمی را برای کابرانش به ارمغان می‌آورد.

ویژگی های تصویری تلویزیون توشیبا 85M550

طراحی راضی کننده از توشیبا

با اینکه گفته شد شرکت هایسنس وظیفه مونتاژ تلویزیون 85M550 توشیبا را برعهده گرفته است، اما طراحی براساس مهندسی ژاپنی است و به راحتی می‌توان آن را در ظاهر مینیمال نمایشگر مشاهده کرد. صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های بسیار کم که دور تا دور آن را احاطه کرده‌اند زاویه دید گسترده‌ای را به وجود آورده‌اند که تمام تمرکز بیننده را به محتوای در حال پخش معطوف می‌کنند. از زبان طراحی Bezel Less در این ال ای دی توشیبا استفاده شده است؛ به معنی فریم باریک در سه طرف نمایشگر که عملاً تا نزدیک شدن به آن قابل رؤیت نیستند.

قابلیت های صوتی تلویزیون 85M550 توشیبا

بدنه تلویزیون از جنس تمام پلاستیک مشکی رنگ ساخته شده است که مقاومت خوبی در برابر ضربات دارد و این خوش فکری طراحان این برند برای پشتیبانی از کیفیت ساخت آن است. با این که ظاهر ساده وشیک از علائم بارز طراحی مدل 85M550 است، اما ضخامت آن کمی قابل توجه است و ممکن است ظرافت چندانی نداشته باشد؛ با این اوصاف به عنوان یک LED در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

محل قرار گیری پورت‌ها در یک ماژول مستطیل شکل پشت تلویزیون قرار دارد و از کنار دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است؛ در واقع این جعبه مخصوص پورت‌ها چنین ضخامتی را ایجاد کرده‌اند و زمان اتصال به دیوار هم اجازه مچ شدن کامل روی دیوار را نمی‌دهند. به هر حال در بخش پشتی تلویزیون اندازه‌های VESA برای متصل شدن تلویزیون به دیوار تعیین شده است که 300×400 میلی‌متر است. البته در این بخش گیره‌هایی برای مدیریت کابل‌ها هم قرار دارند که بالاتر از بخش پورت‌ها جاخوش کرده‌اند و وظیفه سروسامان دادن به سیم‌های اضافی را برعهده دارند.

ورودی های تلویزیون توشیبا 85 اینچ مدل M550

پایه‌های مقاوم و خوش استایل

پایه‌های فلزی جانبی که حالتی خطی دارند از ظرافت بخش طراحی محسوب می‌شود که شما را راضی نگه‌ می‌دارد. مقاومت بسیار خوب این پایه‌ها به دلیل طراحی نابی که دارند باعث شده تا لرزشی در نمایشگر حس نشود، حتی اگر سایز 85 اینچ به این عظمت هم روی آن‌ها مستقر شده باشد. نکته شگفت انگیز این پایه‌ها امکان تغییر حالت آن به دو صورت است؛ می‌توانید در دو طرف تلویزیون آن را بچینید یا اینکه هر دو را به وسط هدایت کنید و از میز کوچک‌تر استفاده کنید. ظاهراً توشیبا به همه چیز فکر کرده است.

تصویر واقع‌گرایانه تلویزیون توشیبا 85M550

تصویری نزدیک به واقعیت توأم با جزئیات بالا از خواسته‌های هر کاربری در خرید تلویزیون است که چه بسا هر چه این میزان وضوح بیشتر باشد، نشان از کیفیت بهینه‌تر آن دارد. تلویزیون 4K توشیبا 85M550 با 8 میلیون پیکسل تمام آنچه از تصویری حقیقی روی صفحه نمایش می‌خواهید برایتان هویدا می‌کند و در این راستا از پنل IPS با زاویه دیدی خارق‌العاده استفاده می‌نماید؛ حالا صندلی‌های خود را هر طور که مایلید بچینید و از تصویر واضح در هر زاویه‌ای لذت ببرید. ناگفته نماند بجز نوع پنل با چیدمان خاص پیکسل‌هایش، تلویزیون توشیبا مجهز به زاویه دید 178 درجه است.

تلویزیون M550 توشیبا سایز 85 اینچ صفحه نمایش LED دارد که نور پس‌زمینه‌ آن از نوع Full Array تأمین می‌شود به همین دلیل بک لایتی با این مزایا قادر به نوردهی مستقیم به صورت دقیق روی کل صفحه است. بهترین قسمت ماجرا وجود Local Dimming برای کنترل میزان نوردهی است و نور را با توجه به شرایط محیط تنظیم می‌کند تا چیزی جلودار کیفیت عالی با وضوح بالای تصویر نشود. از دیگر مزایای بخش نوردهی تلویزیون وجود تکنولوژی AI Ultra Essential PQ در آنالیز هوشمندانه پیکسل‌ها با توجه به شرایط نوری مختلف است و سعی می‌کند بهترین‌ها روی صحنه به نمایش بگذارد.

جدا از بحث روشنایی تلویزیون LED توشیبا 85M550 از عمق رنگ 10 بیت برخوردار است و می‌تواند رنگ‌های عمقی نزدیک به تصویر واقعی را به نمایش بگذارد که در این راستا طیف رنگی گسترده Wide Color Gamut نیز به مجموعه این رنگ‌های ناب اضافه می‌کند و شگفتی می‌آفریند.

تصویر واقع‌گرایانه تلویزیون توشیبا 85M550

کنتراستی وصف نشدنی از تصویر بهینه

HDR متادیتاهایی است که روشنایی و رنگ را تقویت می‌کنند تا تصویری با جزئیات بهتر ارائه دهند که در هر نمایشگری نسخه‌های از آن رونمایی می‌شود تا این بخش‌ها را ارتقاء ببخشند. هنرنمایی که در تلویزیون 85M550 شاهدش هستیم استفاده از اکثریت نسخه‌های HDR، شامل HDR10, HLG, HDR10+ و Dolby Vision می‌باشند که در کمتر برندی این اتفاق عالی انجام می‌شود؛ حالا بنشینید و از تصویر سینمایی در حالات مختلف لذت ببرید اما نه در حد یک بالارده. با وجود HDR کنتراست تقویت می‌شود و می‌توان سایه‌های را هم به وضوح دید، همچنین روشن‌ترین نقطه در روشنایی تا روشن‌ترین نقطه در تاریک قابل رؤیت می‌شوند؛ یعنی اوج موفقیت در تصویر یک LED که می‌تواند به وقوع بپیوندد.

کنتراستی وصف نشدنی از تصویر بهینه

قلب تلویزیون می‌تپد

توشیبا M550 پردازنده‌ای از نوع Regza Engine 4K Pro برای آنالیز و ارتقاء تصویر و صدا دارد، به نحوی که سعی در حذف نویزهای اضافی کرده و به کمک 4K Upscaling تصاویر با کیفیت پایین همچون HD را به فورکی می‌رساند. با وجود این قطعه سخت افزاری منتظر تصویر بهینه باشید. همچنین این نمایشگر هوشمند به کمک تکنولوژی Smart Scene محتوایی که در حال پخش است را تحلیل می‌کند و بر این اساس سعی در ارتقاء کیفیت آن دارد؛ یعنی هر کاری از دستش بر می آید برای تصویر خوب انجام می‌دهد.

تلویزیون توشیبا 85M550 برای بازی مناسب است؟

خب برای بازی حرفه‌ای نیاز به سرعت رفرش ریت بالاتر از 120 هرتز احساس می‌شود که تلویزیون توشیبا M550 سایز 85 اینچ به رفرش ریت 60 هرتز اکتفا کرده است. این میزان سرعت حرکت در صحنه‌های سریع فیلم بسیار روان و مناسب است، اما برای صحنه‌های اکشن که نیاز به زمان پاسخ‌گویی سریع دارند خیلی جالب توجه نیست. Response time تلویزیون برابر 8.5 میلی‌ثانیه است که در گیمینگ حرفه‌ای زمان کمی است.

جدا از این موارد یک گیمر حرفه‌ای نیاز به استفاده از کنسول‌های بازی نسل نهم همچون PS5 دارد که به دلیل عدم وجود پورت HDMI 2.1 نمی‌توان انتظار پشتیبانی از این نسل از بازی‌ها را داشت؛ تنها تا کنسول‌های نسل 8 را ساپورت می‌کند. نا امید نباشید، زیرا تلویزیون توشیبا سری M برای بازی‌های معمولی کاربرد دارد و وجود قابلیت ALLM اینجاست تا در کاهش تأخیر ورودی نقش آفرینی کند و بازی لذت بخشی را اعمال نماید. فناوری Ultra Vision 120 نیز تعداد فریم‌های حین بازی را افزاش می‌دهد تا حرکتی روان و بدون پارگی در صحنه‌ها را به ثمر برساند.

تلویزیون توشیبا 85 اینچ M550

صدایی معمولی اما رسا

این که شنیده‌اید صدا مکمل اصلی تصویر است، کاملاً درست است؛ اما این موضوع در مورد تلویزیون 85 اینچ توشیبا M550 هم صحت دارد؟ واقعیت این است سازندگان این محصول صدای 30 وات را برای آن در نظر گرفته‌اند که از 2 کانال صوتی 15 واتی خارج می‌شوند و فضای شما را در برمی‌گیرند. این میزان توان صوتی برای حالت عادی کفایت می‌کند، اما برای سایز بزرگی همچون 85 اینچ کمی به ناامید کننده است؛ زیرا این نمایشگر غول پیکر برای فضای بزرگ استفاده می‌شود و باید توانایی پوشش کامل آن را داشته باشد.

خوشبختانه اگر کم و کاستی در توان صوتی حس می‌شود، درعوض با وجود فناوری Dolby Atmos صدایی فراگیر و همه جانبه تلویزیون 85M550 را همراهی کرده که بیننده را غرق در صدا می‌کند؛ به طوری که ناخوداگاه گاهی به عقب برمی‌گردید و پشت سرتان را تماشا می‌کنید. فناوری دیگری همچون DTS Virtual:X نیز کانال‌های صوتی مجازی ایجاد می‌کند تا حس کنید تعداد بلندگوهای بیشتری در تلویزیون وجود دارند و از کم بودن توان صوتی ناراضی نباشید.

30 وات صدا شما را راضی نمی‌کند؟ یک ساندبار یا هر سیستم صوتی دیگری که مایلید تهیه کنید و خروجی صوتی را ارتقاء دهید. تلویزیون قادر است از طریق اتصال Bluetooth به هر کدام از آن‌ها متصل شود و مشکل شما را حل نمایید. نگران هماهنگ سازی صدا این دو نباشید که توشیبا با تطبیق این دو مشکل را حل کرده است. البته ناگفته نماند قابلیت DTS Dialog Clarity نیز در تقویت دیالوگ‌ها مؤثر است و صدا و نویزهای اضافی را حذف می‌کند.

امکانات هوشمند تلویزیون 85 اینچ توشیبا M550

تصویر با کیفیت تنها یک بخش از امکاناتی است که امروزه از نمایشگرها انتظار داریم و به دلیل روی آوری افراد به استفاده از امکانات اسمارت، قطعاً داشتن تلویزیونی هوشمند لذت بخش می‌باشد. تلویزیون هوشمند توشیبا M550 مجهز به سیستم عامل VIDAA اختصاصی برند هایسنس می‌باشد و در حال حاضر نسخه  6.0در این مدل استفاده شده است که کاربری سریع‌تر و امکانات به‌روزتری به نسبت نسل‌های گذشته خود دارد.

سیستم عامل ویدا کاربری سریع و روانی دارد، اما نمی‌توان توقع امکاناتی در حد اندروید را از آن داشت. با این حال به اینترنت متصل می‌شود و اجازه اتصال به دستیارهای صوتی همچون Alexa را صادر می‌کند؛ ظاهراً کاربری‌های هوشمندانه تلویزیون در حال رونمایی است. قبل از ورود به این بخش اسمارت تلویزیون M550 توشیبا حتماً به شبکه WiFi نسخه 5.0 متصل شوید تا به این دنیای پر هیجان انگیز وارد شوید.

هوشمندانه زندگی کنید

نمایشگر قابلیت ضبط برنامه PVR دارد و در زمان‌های خاص می‌تواند همراهی برای شما باشد تا در صورت تمایل برنامه مورد علاقه خود را در حال پخش ضبط کنید و تماشای آن را در تایم دیگری انجام دهید. همچنین مجهز به حافظه‌ای 16 گیگ برای مواقع ضروری است تا از برنامه‌های خود تلویزیون اقدام به نصب برنامه نمایید و از آن ها لذت ببرید. در واقع این فضای سیستم عامل VIDAA 6 اجازه ساخت پروفایل شخصی را صادر می‌کند تا مجموعه‌ای برنامه‌هایی که قبلاً سرچ کرده‌اید را یک جا داشته باشید و هر بار مجبور به سرچ دوباره نشوید. توشیبا پشتیبانی از زبان فارسی را در نمایشگرهای خود انجام می‌دهد تا کاربرانی که با زبان تلویزیون مشکل دارند از این طریق تنظیمات مربوطه را راحت‌تر اعمال کنند.

ریموت کنترل تلویزیون توشیبا 85M550 هوشمند و ازنوع بلوتوثی است که مجهز به دکمه میکروفون برای کنترل صدا از طریق VIDAA Voice می‌باشد؛ با این قابلیت می‌توان کنترل تلویزیون را از راه دور به صورت صوتی در دست گرفت. روش‌های زیادی برای کنترل این محصول وجود دارد که یکی دیگر از آن‌ها به موبایل و کنترل از این طریق است.

حرف از اتصالات شد، تلویزیون توشیبا به انواع گوشی اعم از اندورید و Apple متصل می‌شود. شما می‌توانید به کمک Bluetooth یا قابلیت Screen Mirroring تمامی تلفن همراه اندروید را به راحتی به نمایشگر توشیبا متصل کنید و از محتوای خود در صفحه نمایش عظیم الجثه لذت ببرید. خبر خوب برای افرادی که از محصولات شرکت Apple استفاده می‌کنند، وجود برنامه Air Play2 برای پشتیبانی از آن‌ها و اتصال سریع‌تر است.

اتصالاتی برای کاربری بیشتر

در صورتی که محلی برای اتصال دستگاه‌های دیگر در تلویزیون‌ باشد، یعنی بجز کاربری تماشای فیلم خود کانال‌های تلویزیون می‌توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید. در تلویزیون توشیبا 85M550 پورت‌های زیادی در جعبه پشت نمایشگر مستقر شده‌اند که برای اتصال مستقیم کاربرد دارند. 4 پورت HDMI 2.0 برا اتصال کابلی مستقر شده‌اند که ظاهر خبری از نسخه HDMI 2.1 برای پشتیبانی از کنسول‌های نسل نهم نیست، اما بقیه دستگاه‌ها را ساپورت می‌نماید.

2 پورت USB برای اتصال انواع فلش هم در این بخش پشتی نمایشگر مستقر هستند تا کار انتقال محتوا را سریع‌تر انجام دهند. در پایین‌تر پورت LAN برای اتصال به اینترنت مستقیم وجود دارد که در جوار آن شاهد پورت Optical هم در این مجموعه هستیم. تلویزیون 85 اینچ توشیبا M550 به صورت سرخود از ماهواره و دیجیتال داخلی بهره‌مند است و با اتصال به آن‌ها و کانال‌یابی می‌توانید شبکه‌های زیادی در اختیار داشته باشید و ساعت‌ها سرگرم شوید.

جمع بندی

خرید تلویزیون توشیبا 85M550 برای کسانی مناسب است که سایز نمایشگر در اولویت انتخاب آن‌ها قرار دارد و قصد صرف هزینه زیاد برای تهیه تلویزیون ندارند. این محصول مناسب نمایش خانگی و تماشای فیلم است که از کیفیت تصویر فورکی عالی با حالت سینمایی برخوردار است و می‌تواند وعده محتوایی در حد واقعی را بدهد. با این حال گفته شد که به خاطر رفرش ریت کم مناسب برای گیمینگ حرفه‌ای نیست و اگر گیمر هستید بهتر است سری به سایر مدل‌های ما در سایت بانه آی تی بزنید. ما در فروشگاه banehit مفتخر هستیم تا با ارائه مدل‌های متفاوت نیاز تمام کاربران را برطرف کنیم و در سریع‌ترین زمان ممکن محصول را درب منزل به شما تحویل دهیم.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

مدل کامل

85M550LW

سازنده

توشیبا

سال معرفی

2022

کشور سازنده

ژاپن

کشور مونتاژ کننده

چین

مناسب برای

استفاده خانگی و معمولی تماشای حرفه ای فیلم و سریال

رنگ

مشکی و خاکستری

مشخصات نمایشگر

اندازه صفحه نمایش

85 اینچ

نوع نمایشگر

LED

سطح نمایشگر

نیمه براق

طراحی نمایشگر

تخت

قطر نمایشگر (سانتیمتر)

215

جنس پنل

IPS

نور پس زمینه

Direct Full Array LED

نوردهی موضعی (Local Dimming)

دارد

نقاط قابل کنترل بک‌لایت

حداکثر روشنایی در محتوای SDR (نیت)

متوسط روشنایی در محتوای SDR (نیت)

حداکثر روشنایی در محتوای HDR (نیت)

متوسط روشنایی در محتوای HDR (نیت)

حداکثر روشنایی در بازی‌های HDR (نیت)

متوسط روشنایی در بازی‌های HDR (نیت)

عمق رنگ (بیت)

10 (8+FRC)

جلوگیری از لرزش تصویر (Flicker-free)

ندارد

کاهش دقت رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)

تغییر رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)

کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)

افزایش سیاهی در زاویه دید افقی (درجه)

تغییر گاما در زاویه دید افقی (درجه)

مشخصات تصویر

کیفیت تصویر

4K

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

60 هرتز

وضوح تصویر

3840×2160

پردازشگر تصویر

REGZA Engine 4K PRO

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

قابلیت کاهش نویز

دارد

فرمت های HDR

+HDR10 Dolby Vision HDR10 HLG

نسبت کنتراست تصویر ثابت (Static Contrast)

نسبت کنتراست تصویر پویا (Dynamic Contrast)

حالت‌های تصویر

Standard Sports Dynamic Cinema day Cinema night

مشخصات صدا

حداکثر توان صدا (وات)

30

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

سیستم صوتی

اسپیکرها

Midrange

فناوری‌های صوتی

DTS Dolby Atmos Dolby Audio DTS-HD DTS Virtual:X Dolby Digital Dolby Digital Plus

قابلیت تقویت صدا

دارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

Standard Music Sports Theatre Speech Late Night

قابلیت‌های هوشمند

سیستم عامل

VIDAA

نسخه سیستم عامل

U6

حافظه داخلی

حافظه داخلی در دسترس (گیگابایت)

قابلیت نصب برنامه

دارد

ریموت کنترل هوشمند

دارد

پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

دستیار صوتی

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستورات صوتی

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

ندارد

کروم کست

ندارد

پشتیبانی از اپل Airplay

ندارد

پشتیبانی از اپل HomeKit

ندارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

دارد

پشتیبانی از DLNA

دارد

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

دارد

تله‌تکست

دارد

ویژگی‌های گیمینگ

مناسب برای کنسول‌های

نسل هشتم

تکنولوژی ALLM

دارد

پشتیبانی از VRR در وضوح تصویر

AMD FreeSync

ندارد

Nvidia G-Sync

ندارد

پشتیبانی از HGiG

ندارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از سرویس های گیمینگ ابری

ندارد

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

4K@60Hz 1080p@60Hz 720p@60Hz

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی‌ثانیه)

اتصالات

ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3 عدد

نسخه ورودی HDMI

3 عدد HDMI 2.0

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC eARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2 عدد

نسخه ورودی USB

1 عدد USB 2.0 1 عدد USB 3.0

ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr)

ندارد

تعداد ورودی کامپوننت

0

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

دارد

پورت ورودی کامپوزیت

1

اسلات CI

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

2

نسخه بلوتوث

5.0

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

HID (mouse/keyboard connectivity) A2DP (stereo audio) AVRCP (AV remote control)

پورت LAN

دارد

قابلیت Wi-Fi دایرکت

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

گیرنده‌ها

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

دارد

طراحی

سبک طراحی

Essential Beauty

رنگ فریم اطراف نمایشگر

مشکی

رنگ پایه

مشکی

حالت‌های قابل تنظیم پایه

2 حالت

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

800×400

ابعاد و وزن

ابعاد با پایه (میلی‌متر)

1900x1118x380

ابعاد بدون پایه (میلی‌متر)

1900x1092x86

ابعاد پایه (میلی‌متر)

ابعاد بسته بندی (میلی‌متر)

وزن با پایه

48.5

وزن بدون پایه (کیلوگرم)

46.9

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

وزن پایه (کیلوگرم)

1.6

مصرف انرژی

رده مصرف انرژی

برق مورد نیاز

AC 100-240V, 50/60Hz

حسگر اکو (Eco)

ندارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف انرژی در حالت آماده بکار

0.5 وات

مصرف انرژی

320

حداکثر توان مصرف

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

فرمت و کدک صوتی

mp3 WAV WMA FLAC AAC ADPCM LPCM AAC-LC m4a HE-AAC v1 HE-AAC v2 MPEG1 Layer3 MPEG2 Layer3 MPEG2.5 Layer3 WMA Pro

فرمت و کدک تصویری

JPEG jpg PNG BMP GIF TIFF Tif

فرمت و کدک ویدیویی

avi mp4 mov mkv mpg mpeg AV1 MPEG-2 VP8 VP9 MPEG4 MPEG2 FLV WebM H.264(AVC) H.265(HEVC)

فرمت و کدک زیرنویس

srt

اقلام همراه

ریموت کنترل

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

پایه رومیزی

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

قابلیت‌ها سیستم صوتی

پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

ارتباطات

تعداد ورودی USB

2 عدد

نسخه ورودی USB

1 عدد USB 2.0 1 عدد USB 3.0

نسخه بلوتوث

5.0

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

HID (mouse/keyboard connectivity) A2DP (stereo audio) AVRCP (AV remote control)

ابعاد و وزن

ابعاد بسته بندی (میلی‌متر)

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلویزیون توشیبا 85M550”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *