تلویزیون هایسنس 55U7HQ

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • سیستم عامل: VIDAA
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع نمایشگر: ULED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • تاریخ عرضه: 2022

این محصول در حال حاضر ناموجود است.

نگران نباشید! ایمیل خود را وارد کنید تا ما هر زمان محصول موجود شد به شما اطلاع دهیم.

بانه آی تی با هدف جلب رضایت مشتریان، امکان پرداخت وجه کلیه سفارشات درب منزل خریدار را فراهم آورده است تا تجربه خریدی راحت و مطمئن را برای شما به ارمغان آورد.

در این روش، مشتری ابتدا بیعانه‌ای معادل 2 تا 5 درصد ارزش کالا پرداخت می‌کند. سپس محصول توسط پیک بانه آی‌تی به دست مشتری رسیده و پس از تست حضوری، مابقی مبلغ تسویه می‌شود.

بانه آی تی با بیش از یک دهه تجربه، تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت 150%، تضمین سلامت و 10 روز مهلت تست بفروش میرساند.

نماد اعتماد الکترونیکی، نماد ساماندهی و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از دیگر مجوزهای بانه آی‌تی در جهت جلب اعتماد مشتریان خود است.

دریافت خدمات پس از فروش از بانه آی تی به 3 شیوه‌ی مختلف امکان پذیر است:

  1. خرید بدون گارانتی: در این حالت خریدار کالای مورد نظر را در آدرس درخواستی خود تحویل گرفته و پس از تست سلامت و اصالت، تسویه حساب کامل را انجام می‌دهد. همچنین مشتری مهلت تست 10 روزه را در اختیار دارد تا در صورت وجود ایراد فنی کالای او تعویض شود. این روش مناسب کسانی است که دارای اطلاعات فنی، توانایی نصب و راه اندازی هستند و مایل به پرداخت هزینه برای دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی نیستند.
  2. خرید با گارانتی نقره‌ای: در این نوع گارانتی در کنار مزایای خرید بدون گارانتی از بانه آی تی تمام قطعات محصول (بجز پنل در تلویزیون) به مدت 18 ماه گارانتی می‌شوند و در صورتی که کالا خراب شود، شرکت گارانتی موظف به تعویض و تعمیر قطعات در زمان گارانتی است. هزینه گارانتی نقره ای 2% مبلغ فاکتور شما می باشد.
  3. خرید با گارانتی طلایی: مطمئن ترین روش برای دریافت خدمات پس از فروش تضمینی است. در این نوع گارانتی کالای مشتری به مدت یک سال در صورت ایجاد هر گونه ایردا فنی (جز شکستگی پنل در تلویزیون) بدون قید و شرط توسط بانه آی تی تعویض می‌شود. یعنی خریدار علاوه بر مزیت‌های خرید بدون گارانتی که پیشتر به آن‌ها اشاره شد از شرایط تعویض بدون قید و شرط نیز بهره مند است. هزینه گارانتی طلایی 5% مبلغ فاکتور شما می باشد. در این نوع گارانتی چنانچه ظرف مدت 30 روز کالای شما تعویض نشود بانه آی تی موظف است معادل 90 درصد مبلغ سفارش خریدار را عودت نماید.

معرفی امکانات

تلویزیون ULED هایسنس 55U7HQ

تلویزیون 55U7HQ از سری U7 تولید سال 2022 و ساخت چین در بازار ایران عرضه شد. ظاهر این تلویزیون در جلو با وجود پایه‌ تا حدودی متفاوت با بیشتر تلویزیون‌های بازار است. هایسنس در این مدل نمایشگر متفاوت خود با عنوان ULED را معرفی می‌کند که با ابعاد بزرگتر تصاویری با وضوح 4K را ارائه می‌کند و البته با بهره‌گیری از تکنولوژی Quantum Dot به رنگ‌ها و میزان روشنایی قابل توجهی دست پیدا می‌کند.

هایسنس U7HQ خوشبختانه با فناوری Full Array Local Dimming می‌تواند، روشنایی و تاریکی را به صورت موضعی در سراسر صفحه نمایش کنترل کند و عملاً می‌توان انتظار داشت، کنتراست تلویزیون که با تضاد مناطق تیره و روشن قابل توصیف است به نسبت ال‌ای‌دی معمولی بهتر باشد. 55U7HQ مجهز به پنل با نرخ بازسازی تصویر 120 هرتز است و این از ویژگی‌های برجسته آن قلمداد می‌گردد. با پشتیبانی پهنای باند HDMI 2.1 و ویژگی‌هایی مانند نرخ نوسازی تصویر می‌توان این دستگاه را یک مدل گیمینگ حساب کرد.

در این تلویزیون موتور پردازنده Hi-View با کارکرد هوشمندانه خود برای بهینه سازی کیفیت تصویر در صحنه به صحنه اقدام می‌کند و اگر ویدئو اصلی با کیفیت پایین‌تر در دسترس باشد موجب ارتقاء آن با وضوح 4K می‌گردد. خوشبختانه در تلویزیون هایسنس پیش رو از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌گردد لذا می‌توان در انتظار یک تجربه کاملاً سینمایی بود. و بالاخره با سیستم عامل VIDAA نیز برای دوستداران سرگرمی آنلاین بی‎نظیر خواهد بود.

تلویزیون ULED هایسنس 55U7HQ

از کوانتوم دات تا لوکال دایمینگ؛ رنگ، روشنایی و کنتراست عالی!

55U7HQ یک تلویزیون 55 اینچی با نمایشگر منحصربه‌فرد ULED هایسنس است که در یک فضای وسعت یافته، صحنه‌های نمایشی با 2160 در 3840 پیکسل در واقع رزولوشن 4K Ultra HD ارائه می‌کند. از مهم‌ترین تکنولوژی‌هایی که موجب بروز تفاوت در کیفیت تصویر این سری با مدل‌های معمولی‌تر می‌شود باید به Quantum Dot Color اشاره داشت. کوانتوم دات یا نقاط کوانتومی به طور کلی ذرات نیمه هادی فوق العاده ریزی در ابعاد نانو هستند که بسته به اندازه‌ خود طیف بسیار متنوعی از رنگ‌های سرد و گرم تا 64 برابر بیشتر را ایجاد می‌کنند.

تلویزیون هایسنس با برخورداری از فناوری Quantum Dot در ارائه رنگ، روشنایی و صد البته کنتراست قابل تحسین است به طوری شما می‌توانید واقعی‌ترین تصاویر را با ثبات رنگ عالی تماشا کنید. در تلویزیون 55U7HQ از تکنولوژی نوردهی آرایه کامل (Full Array) شامل چینش ال‌ای‌دی‌ها در سراسر پنل بهره گرفته شده است که در نتیجه آن صفحه به طور یکنواخت روشن می‌شود و مبنی بر ادعای هایسنس اوج روشنایی به عدد 600 نیت می‌رسد بنابراین برای قرارگیری در یک اتاق با نور خیره کننده فوق العاده است!

برای کنترل بکلایت در پس زمینه از فناوری Local Dimming در کل پنل استفاده می‌گردد که با تاریکی و روشنایی موضعی، کنتراست را بهبود می‌بخشد. این فناوری موجب تمایز جدی کنتراست تلویزیون با تیپیکال یک مدل معمولی می‌گردد بنابراین حتی نصب تلویزیون در فضاهای نسبتاً تاریک منطقی است!

صدای فراگیر و سه بعدی تلویزیون

الگوریتم Upscaling در تلویزیون 55U7HQ

مهم‌ترین قطعه در ساختار تلویزیون 4K هایسنس 55U7H را می‌توان موتور پردازشگر آن با عنوان Hi-View Engine دانست که بر پایه 4 هسته پردازشی راه‌اندازی شده است. این پردازنده برای تنظیم صحنه به صحنه کار می‌کند و از الگوریتم بهینه سازی هوشمند تعبیه شده در ساختار خود برای یادگیری عمیق جهت انطباق و درخشش استفاده می‌کند.

از نکاتی که باید بدانید اینکه تلویزیون‌های 4K به طور کلی با پیکسل‌های تا 4 برابر بیشتر از یک تلویزیون FHD، جزئیات خارق العاده‌ای را ارائه می‌دهند اما واقعیت این است که همیشه همه‌ی منابع سرگرمی از این وضوح برخوردار نیستند. پردازنده تصویر تلویزیون 55U7HQ با الگوریتم پیشرفته Upscaling Ultra HD که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند با پیشبرد فرآیندهای کاهش نویز، بازتولید جزئیات و تنظیم تصاویر به صورت خودکار برای تبدیل سیگنال 2K به 4K اقدام می‌کند تا همیشه از دیدن برنامه‌های مورد علاقه خود لذت ببرید.

سیستم عامل VIDDA هایسنس

پتانسیل کامل برای تجربه نزدیک به سینما

گویا هایسنس تلویزیون جدید 55U7HQ خود را با پتانسیل فوق العاده برای نمایش محتوای HDR طراحی کرده و البته با چند فناوری پیشرفته‌تر آن را به یک گزینه کامل برای دوستداران فیلم و سریال تبدیل کرده است. این تلویزیون از فرمت‌های نوین HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود هرآنچه را که تا پیش از این از دست داده بودید، ببینید و بشنوید. با مشاهده نسخه دالبی فیلم‌ها و سریال‌هایی که دوست دارید ارتباط عمیق‌تری با داستان‌ها و شخصیت‌ها برقرار می‌کنید.

امروزه استودیوهای بزرگ و سازندگان پیشرو دستگاه‌ها همگی به Dolby Vision روی می‌آورند تا تجربه‌‎ای نزدیک‌تر به واقعیت را رقم بزنند. دالبی ویژن موجب عمق دهی بیشتر به صحنه‌ها شده و کنتراست و رنگ‌های بیشتری را به محتوا اضافه می‌کند. در سایت رسمی به وجود فناوری Dolby Vision IQ در تلویزیون 55U7HQ با امکان تنظیم خودکار روشنایی صفحه با تطبیق سازی با نور محیط و بهینه سازی سناریو در زمان واقعی توسط هوش مصنوعی نیز اشاره شده است.

در تلویزیون مذکور از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌شود که به لطف آن کانال‌های ارتفاع اضافه شده و هنگام تماشا صحنه‌ها حتی می‌توانید صدا را در بالای سر خود احساس کنید و یک تجربه کاملاً سه بعدی و فراگیر کسب کنید. این تلویزیون 55 اینچ 4K از Filmmaker mode نیز پشتیبانی می‌کند که در آن از افکت مصنوعی خبری نیست و جلوه‌های پردازش حرکت غیرفعال می‌گردد تا فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را مطابق خواسته کارگردان تماشا کنید.

تجربه بازی با تاخیر خیلی کم

صدای فراگیر و باکیفیت

تلویزیون هایسنس 55U7HQ نه تنها در بخش بصری خوب عمل می‌کند بلکه تجربه‌ی صوتی واقع بینانه و همه جانبه‌ای را هدیه می‌بخشد. سری U7 دو بلندگوی صوتی با امکان پخش صدای کلی 20 وات دارد. فناوری DTS Virtual X که یک راه‌حل ممتاز برای پردازش صوتی تلویزیون‌هاست در این سری تجربه سرگرمی را بهبود می‌بخشد به این خاطر که کانال‌های مجازی را اضافه کرده و صدا را در اطراف شما جریان می‌دهد و حتی با حذف نویز امکان شنیده شدن بهتر دیالوگ‌های صوتی را فراهم می‌کند.

این تلویزیون از فناوری Dolby Audio نیز پشتیبانی می‌کند و همانطور که پیش‎ تر گفتیم با دالبی اتموس سازگار است. در تنظیمات صدای تلویزیون چندین حالت برای تنظیم و سفارش سازی تجربه شنیداری لحاظ شده است.

بازی روان و بدون وقفه با تلویزیون 55U7H

علاقه‌مندان به دیدن مسابقات ورزشی از قبیل فوتبال و اجرای بازی می‌توانند تا حدود زیادی روی قابلیت‌های تلویزیون 55U7HQ حساب باز کنند. این تلویزیون دارای پنلی با فرکانس 100 تا 120 هرتز است و در حالت Sport Mode با تشخیص صحنه‌های ورزشی به طور خودکار، تجربه عالی از صدا و تصویر را ایجاد می‌کند به گونه‌ای که احساس می‌کنید در استادیوم حضور دارید. همچنین این تلویزیون دارای Pro Game Mode است که در آن تاخیر ورودی به کمتر از 20 میلی‌ثانیه می‌رسد و بازی با سرعت از منبع ورودی در صفحه پخش می‌شود.

در قسمت اتصالات دستگاه، 2 ورودی HDMI 2.0 و 2 ورودی HDMI 2.1 وجود دارد. پهنای باند HDMI 2.1 ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند نرخ تازه سازی متغیر (VRR) را پشتیبانی می‌کند. زمانی که کنسول خود را به این قسمت متصل کرده باشید، VRR موجب هماهنگی فریم ریت منبع با رفرش ریت صفحه شده و از بروز پرش و تاری در تصویر جلوگیری می‌کند.

حتی تلویزیون با حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) حالت گیم را فعال می‌کند تا از میزان تاخیر ورودی کاسته شود. از دیگر ویژگی‌های برجسته بازی تلویزیون گیمینگ 55U7HQ که اجرای بازی از کارت‌های گرافیک نسل جدید و رایانه شخصی را بدون تاری و بریدگی صحنه ارائه می‌کند، سازگاری با فناوری Freesync Premium می‌باشد.

دسترسی گسترده به سرگرمی آنلاین با VIDAA

55U7HQ از جمله بهترین تلویزیون‌های هوشمند هایسنس است که با سیستم عامل VIDAA در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این تلویزیون با اینکه در مقایسه با مدل‌های همرده خود از برندهای معروف قیمت پایینی دارد از امکانات خوبی در بخش اسمارت برخوردار است. کار کردن با رابط کاربری آن آسان بوده و باز کردن و اجرای برنامه‌ها زمان زیادی نمی‌برد. صفحه اصلی را می‌توان برای دسترسی به برنامه‌های دلخواه به آسانی سفارش سازی کرد.

سرویس‌های معتبر جهانی برای ارائه محتوای متنوع از جمله نتفلیکس، دیزنی پلاس، یوتیوب و پرایم ویدئو از قبل نصب شده‌اند که البته دسترسی به خدمات آن‌ها به اتصال اینترنت، خرید اکانت و نیز منطقه جغرافیایی بستگی دارد. هایسنس برای طراحی این قسمت با بیش از 500 شرکای جهانی و محلی همکاری کرده است و بالاخره اینکه گزینه‌های سرگرمی کاربران را وسعت بخشیده است. تلویزیون هوشمند 55U7HQ با پشتیبانی دستیارهای صوتی گوگل و الکسا این امکان را برای کاربران ایجاد می‌کند که با اعمال دستورات صوتی سریعتر به آنچه که تمایل دارند، دسترسی پیدا کنند. دکمه اختصاصی کنترل صوتی در ریموت هوشمند تلویزیون تعبیه شده است.

دستگاه‌های هوشمند خود را به صورت بی‌سیم و مبتنی بر شبکه وای-فای می‌توانید با قابلیت Anyview Cast به تلویزیون وصل کنید. با انتقال هر آنکه که دوست دارید به نمایشگر بزرگتر می‌توانید از تماشای آن به صورت غنی‌تر لذت ببرید. تلویزیون هایسنس از اپلیکیشن RemoteNOW پشتیبانی می‌کند و شما با نصب آن در اسمارت‌فون خود می‌توانید برای مدیریت موارد مختلف از فاصله دورتر دست به کار شوید. این دستگاه همچنین با Bluetooth برای اتصال کلیه‌ی دستگاه‌های سازگار کار می‌کند.

دیزاین زیبا و چشمگیر سری U7

دیزاین تلویزیون هایسنس 55U7HQ به نظر بسیار متفاوت و دیدنی می‌آید به این دلیل که پایه‌ای که با آن عرضه می‌شود تقریباً شکل میله‌ای باریکی دارد که از دو طرف به بخش پشتی متصل می‌شود. با نصب این پایه قرارگیری تلویزیون روی میز با امکان حفظ تعادل کافی امکان پذیر خواهد بود.

با مشاهده عکس‌های این سری در گالری به خوبی متوجه کاهش چشمگیر ضخامت حاشیه دور نمایشگر از سه طرف خواهید شد که تاثیر خوبی روی تجربه تماشا بجا خواهد گذاشت. این سبک کاملاً مینیمالیستی موجب می‌شود کاربر با دسترسی به ظرفیت بیشتری از صفحه تجربه همه جانبه‌ای کسب کند. تلویزیون 55 اینچ U7HQ را می‌توانید به کمک پایه دیواری متصل به دیوار وصل کنید و حتی بدین طریق دکوراسیون خود را به یک سبک مدرن هدایت کنید. ضخامت بدنه تلویزیون در حدود 76 میلی‌متر برآورد شده است.

هایسنس 55U7HQ در بخش پشتی دارای پورت‌های اتصال دهنده متعددی است که رو به پهلو نصب شده‌اند و حتی اگر بخواهید آن را روی دیوار نصب کنید، دسترسی به آن‎ها بدون مشکل خواهد بود. لازم به ذکر است که این تلویزیون 4K 2022 دارای کیفیت ساخت و دوام خوبی است که برای سال‌ها می‌توانید از خدمات آن در خانه استفاده کنید. برای خرید تلویزیون‌های هایسنس از سایت بانه آی تی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

ویژگی‌های محصول

مشخصات اصلی

سازنده

هایسنس

رنگ

مشکی

سال معرفی

2022

کشور سازنده

چین

کشور مونتاژ کننده

تماس بگیرید

مشخصات نمایشگر

اندازه صفحه نمایش

55 اینچ

نوع نمایشگر

ULED

نور پس زمینه

Direct Full Array LED

جنس پنل

کاهش دقت رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)

عمق رنگ (بیت)

10 (8+FRC)

مشخصات تصویر

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

120 هرتز

قابلیت کاهش نویز

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

حالت‌های تصویر

استاندارد (Standard)

,

بازی (Game)

,

ورزشی (Sports)

,

پویا (Dynamic)

,

Cinema day

,

Cinema night

پردازشگر تصویر

Hi-View Engine

مشخصات صدا

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

اسپیکرها

قابلیت تقویت صدا

دارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

استاندارد (Standard)

,

موزیک (Music)

,

ورزشی (Sports)

,

سینما (Cinema)

,

Night mode

,

Voices

قابلیت‌های هوشمند

سیستم عامل

VIDAA

حافظه داخلی

قابلیت نصب برنامه

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستیار صوتی

دارد

پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

دارد

کروم کست

تله‌تکست

دارد

پشتیبانی از DLNA

دارد

پشتیبانی از اپل Airplay

پشتیبانی از اپل HomeKit

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

دارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

ویژگی‌های گیمینگ

تکنولوژی ALLM

دارد

Nvidia G-Sync

ندارد

AMD FreeSync

دارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از HGiG

ندارد

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

4K@120Hz

,

4K@60Hz

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی‌ثانیه)

اتصالات

تعداد ورودی HDMI

4 عدد

نسخه ورودی HDMI

HDMI 2.0

,

HDMI 2.1

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC

,

eARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2 عدد

نسخه ورودی USB

USB 2.0

,

USB 3.0

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

دارد

خروجی هدفون

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

2

نسخه بلوتوث

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

قابلیت Wi-Fi دایرکت

پورت LAN

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

گیرنده‌ها

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

دارد

طراحی

رنگ فریم اطراف نمایشگر

مشکی

حالت‌های قابل تنظیم پایه

1 حالت

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

300×200

ابعاد و وزن

ابعاد بدون پایه (میلی‌متر)

1233x710x76 میلی‌متر

ابعاد با پایه (میلی‌متر)

1233x767x307 میلی‌متر

ابعاد پایه (میلی‌متر)

731×307 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی (میلی‌متر)

وزن بدون پایه (کیلوگرم)

14.4 کیلوگرم

وزن با پایه

15.3 کیلوگرم

وزن پایه (کیلوگرم)

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

مصرف انرژی

رده مصرف انرژی

G

حسگر اکو (Eco)

خاموش شدن خودکار

دارد

برق مورد نیاز

AC 100-240V 50/60Hz

مصرف انرژی

84 وات

حداکثر توان مصرف

مصرف انرژی در حالت آماده بکار

0.5 وات

فرمت‌ها و کدک‌های قابل پخش

فرمت و کدک صوتی

AAC

,

Dolby Atmos

,

Dolby Digital

,

DTS

,

FLAC

,

MP2

,

mp3

,

mp4

,

WAV

,

WMA

,

wmv

فرمت و کدک تصویری

BMP

,

GIF

,

JPEG

,

MPO

,

PNG

فرمت و کدک ویدیویی

3GP

,

avi

,

FLV

,

H.264

,

H.265

,

HEVC

,

mkv

,

mov

,

mp4

,

mpeg

,

MPEG2

,

MPEG4

,

MPG

,

MVC

,

OGM

,

VC1

,

vob

,

VP9

,

WebM

,

wmv

فرمت و کدک زیرنویس

اقلام همراه

ریموت کنترل

هوشمند

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

پیچ اتصال پایه

سایر مشخصات تلویزیون

سایر مشخصات تلویزیون

+Disney برنامه نمایش انواع محتوای ساخت شرک دیزنی که برای استفاده از آن نیازمند اتصال به اینترنت و خرید اشتراک خواهید بود (در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

ALLM (Auto Low Latency Mode) به معنای تأخیر در ورودی کم برای تعامل روان، بدون تاخیر و بدون وقفه در حالت بازی.

,

Apple TV برنامه نمایش محتوای که برای استفاده از آن نیازمند اتصال به اینترنت و خرید اشتراک خواهید بود (در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

eARC (کانال بازگشت صوتی پیشرفته) جهت انتقال صدا با سرعت بالا و سازگاری با فرمت های دارای بیت بالا مانند Dolby Atmos و DTS

,

Game Mode (حالت بازی) برای بهینه سازی تنظیمات در جریان بازی و کاهش تاخیر ورودی

,

Prime Video برای دسترسی به انواع محتوای فیلم و سریال به صورت آنلاین و با استفاده از خرید اشتراک (در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

Sports Mode (حالت ورزشی) به عنوان یک میانبر برای دریافت کیفیت تصویر و صدای بهینه حین نمایش محتوای ورزشی

,

استاندارد HLG مخفف Hybrid Log Gamma به معنای ترکیب لگاریتم گاما برای نمایش با دامنه دینامیکی بالا (HDR)

,

استاندارد ویدیویی HDR10 که از نسخه‌های HDR بوده یک استاندارد ویدیویی با برد دینامیکی بالا است و برای تقویت روشنایی و رنگ تصاویر کاربرد دارد

,

امکان پخش انواع محتوا با مدیا پلیر (Media Player)

,

برنامه کنترل از راه دور Remote App

,

پشتیبانی از HDMI 2.0 در 2 پورت HDMI برای انتقال محتوای 4K در نرخ نوسازی 60 هرتز

,

پشتیبانی از HDMI 2.1 در 2 پورت HDMI برای انتقال محتوای 4K در نرخ نوسازی 120 هرتز

,

پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا برای امکان اتصال به دستگاه دستیار صوتی Alexa در راستای کنترل تلویزیون از طریق صدا

,

پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل برای امکان اتصال به دستگاه دستیار صوتی Google در راستای کنترل تلویزیون از طریق صدا

,

پشتیبانی از فرمت Dolby Audio برای ایجاد صدایی همه‌جانبه و با وضوح بالا

,

تکنولوژی MEMC جهت نمایش صاف و روان محتوا

,

تکنولوژی نور پس زمینه Full Array Dimming برای تنظیم نور پس زمینه و بهینه سازی کنتراست

,

حالت هتل یا Hotel Mode برای امکان استفاده از تلویزیون در هتل

,

حسگر روشنایی Light Sensor برای تشخیص روشنایی محیط و تنظیم نور نمایشگر متناسب با نور محیط به صورت خودکار

,

خروجی صدای دیجیتال از نوع اپتیکال (digital audio Output(Optical)) برای ارسال و پخش صدای دیجیتال با بهبود سرعت و کیفیت صدا در دستگاه‌های پخش دیجیتال ویدیویی

,

دارای برنامه از پیش نصب شده YouTube

,

دالبی اتموس (Dolby Atmos) با توانایی ایجاد صدایی فراگیر، سه‌بعدی و رسا توسط کانال‌ صوتی مجازی

,

دریافت شبک‌های داخلی با گیرنده دیجیتال DVB-T

,

دریافت شبکه‌های خارجی با گیرنده دیجیتال DVB-S

,

دریافت شبکه‌های خارجی با گیرنده دیجیتال DVB-S2

,

دریافت شبکه‌های داخلی با گیرنده دیجیتال DVB-T2

,

سرویس نتفلیکس (Netflix) برای دسترسی به انواع محتوای فیلم و سریال به صورت آنلاین و با استفاده از خرید اشتراک (در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سیستم صوتی 2 کاناله با 2 بلندگوی 10 وات

,

فناوری 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر و ارتقای کیفیت آن‌ها

,

فناوری DLNA برای به اشتراک گذاری دیتای دستگاه‌های متصل به تلویزیون در یک شبکه

,

فناوری Dolby Vision به عنوان نسخه‌ای از HDR که توسط Dolby توسعه یافته و برای نمایش دقیق رنگ‌ها از ابرداده‌های پویا کدگذاری شده استفاده می‌کند

,

فناوری DTS Virtual:X برای افزودن کانال‌های مجازی و پخش صدای فراگیر

,

فناوری HDR مخفف High Dynamic Range به معنای محدوده دینامیکی بالا برای بهبود کیفیت کلی تصویر

,

فناوری HDR10+ برای افزودن متادیتای پویا به منابع HDR10 و بهینه سازی رنگ، جزئیات و کنتراست

,

فناوری Quantum Dot (نقاط کوانتومی، مواد نیمه هادی در اندازه نانو هستند که با جذب نور در تولید طیف گسترده رنگ متناسب با 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 نقش دارند)

,

فناوری VRR مخفف Variable Refresh Rate برای تنظیم نرخ نوسازی به صورت متغیر متناسب با دستگاه ورودی همچون کنسول بازی

,

فناوری کنترل نور پس زمینه Local Dimming برای بهبود کنتراست و یکنواختی مشکی در صفحه نمایش

,

قابلیت Anyview Cast جهت انتقال محتوای صفحه نمایش گوشی روی تلویزیون

,

قابلیت Extended PVR برای ضبط برنامه‌های شبکه‌های تلویزیون سامسونگ در حافظه فلش مموری

,

کانال بازگشت صوتی ARC (Audio Return Channel) استاندارد مخصوص انتقال محتوای صوتی از طریق ورودی HDMI

,

کاهش نویزهای تصویر توسط Noise Reduction در محتوای ویدیویی

,

مجهز به اسلات CI+ برای دسترسی به کانال‌های رمزگذاری شده

,

مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-C

,

منوی EPG (راهنمای منوی الکترونیکی) برای نمایش محتواهای برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی

,

نسخه 2022 سیستم عامل VIDAA

,

ورودی RF (فرکانس رادیویی) برای ایجاد اتصال ورودی آنتن به تلویزیون در راستای دریافت و پخش سیگنال‌های رادیویی

,

ویژگی HbbTV (Hybrid broadcast broadband TV) با توانایی نمایش محتوای تعاملی و اضافی از طریق اینترنت

,

ویژگی Time Shift با توانایی توقف و بازپخش محتواهایی که توسط DVR ضبط شده‌اند

قابلیت‌ها سیستم صوتی

پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

ارتباطات

تعداد ورودی USB

2 عدد

نسخه ورودی USB

USB 2.0

,

USB 3.0

نسخه بلوتوث

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

ابعاد و وزن

ابعاد بسته بندی (میلی‌متر)

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

سوالات و نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلویزیون هایسنس 55U7HQ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *