راهنمای خرید

بهترین مارک کولر گازی کدام است؟

بهترین مارک کولر گازی کدام است؟

بهترین مارک کولر گازی کدام است؟ از نظر شما کولرگازی باید چه امکاناتی داشته باشد؟ اصلاً آیا نام و اعتبار برندی که از آن خرید می‌کنید به تنهایی تضمین کننده کیفیت آن است؟ زمان تهیه این وسیله کاربردی سوألات زیادی از این قبیل ذهن شما را درگیر می‌کند که باید به جواب قانع‌کننده‌ای برای آن برسید؛ اگر تا پایان این مقاله با ما همراه شوید می‌توانید انتخابی هوشمندانه را رقم بزنید.

نکته: در هنگام خرید کولر گازی به ابعاد و طراحی آن دقت کنید. ممکن سودجویان با تغییر برچسب، مدل های با توان کمتر را برای خریدار ارسال کرده و تنها راه تشخیص آن اندازه گیری دقیق پنل و کمپرسور است ضمن اینکه اختلاف قیمت زیاد با بازار خود می تواند دلیلی بر وجود محصول فیک و تقلبی می باشد.

با گرم شدن هوا و از راه رسیدن فصل تابستان زمزمه‌ها برای خرید کولر گازی شروع می‌شود و هر کسی به فکر جور کردن وسیله‌ای برای خنک کردن فضا می‌افتد؛ اصلاً مهم نیست خانه، دفتر کار یا فروشگاه باشد هر جایی به وسیله خنک کننده برای تهویه هوای مطبوع نیاز دارد. کولرگازی وسیله‌ای پُرکاربرد و البته حرفه‌ای در زمینه خنک کردن فضا و به جریان انداختن هوای مناسب با دمای محیط با کمترین صدا نسبت به سایر وسایل سرمایشی است. خیلی از آن‌ها هم برای فصل گرم کاربرد دارند و هم در سرمای طاقت‌فرسای زمستان به کار می‌روند یعنی از نوع سرمایشی گرمایشی هستند که بسته به مارک کولرگازی و نوع آن متفاوت می‌باشند.

انتخاب کولر گازی مناسب

معیارهای انتخاب کولر گازی مناسب

در ادامه به مهمترین عوامل مؤثر در انتخاب بهترین کولرگازی اشاره می‌کنیم.

  • مارک کولر گازی و اعتبار آن از جمله مهمترین دلایل داشتن یک محصول با کیفیت است، نمی‌توان به قطعیت گفت یک برند خاص بهترین کولرها را تولید می‌کند، بلکه ممکن است در مواردی تنها نام بزرگی را یدک بکشند اما عمر طولانی نداشته باشند ولی در مواردی هم واقعاً برندهایی هستند که کیفیت در آن‌ها زبان‌زد است و به نحوی امتحان خود را پس داده‌اند.
  • قیمت مناسب و به صرفه هر کسی را وسوسه می‌کند به صورتی که با توجه به تورم بالا، افراد قبل از همه موارد از قیمت کولرگازی سوأل می‌کنند تا مدلی مناسب با بودجه خود انتخاب نمایند. هر چه محصول امکانات بیشتری داشته یا از برندی معتبرتر تولید شده باشد قیمت گران‌تری هم خواهد داشت.
  • امکانات بیشتر در کولر گازی، خدمات بالاتری هم به مشتری می‌دهد پس با توجه به نیازی که دارید مدلی با قابلیت‌های متناسب انتخاب کنید. مثلاً قابلیت سرمایشی گرمایشی برای نواحی حاره‌ای خیلی کاربرد ندارد و برای این مناطق بهترین مورد کولرهایی با قابلیت سرمایشی هستند که قدرت موتور بهتری هم دارند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش به نحوی تضمینی برای خرید شما محسوب می‌شود به صورتی که با خیال راحت‌تر هزینه را پرداخت می‌کنید همچنین می‌توانید مطمئن شوید که در صورت خرابی می‌توانید از شرکت‌های پشتیبان کمک بگیرید یا قطعات لازم را به راحتی پیدا کنید.

معرفی محبوب‌ترین کولرگازی‌های بازار

کولر گازی هم همچون سایر لوازم برقی در صنف خود مارک‌ها و مدل‌های متفاوتی دارد که انتخاب آن به نسبت سایر محصولات کمی سخت‌تر است زیرا افراد کمی از کولر و سیستم‌های کارکرد آن اطلاعات دقیقی دارند. پس برای اینکه خرید مطمئنی را رقم بزنید و بی‌ گدار به آب نزنید با ما همراه شوید تا معتبرترین و البته پرفروش‌ترین کولرگازی‌های بازار را به شما معرفی کنیم و براساس بودجه و منطقه‌ آب ‌وهوایی خود بهترین را خریداری نمایید.

کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ

امکان ندارد تا به حال نام سامسونگ را نشنیده باشید، این برند خوش آوازه در هر حیطه‌ای حرفی برای گفتن دارد و چند سالی است کولرهای گازی خود را با کیفیت عالی و موتورهای Inverter Digital وارد بازار کرده است. مزیت این نوع کمپرسور صدای کم، مصرف بسیار پایین و البته عمر طولانی آن‌هاست که دستگاه را از هر جهت بهینه می کند.

کولر گازی سامسونگ که تکنولوژی کره‌ای دارند و در تایلند مونتاژ می‌شود برای هر نوع اقلیم آ‌ب و هوایی مناسب هستند به صورتی که با کلاس T3 می‌توانید هم در مناطق حاره‌ای از آن استفاده کنید و هم در شهرهای شرجی با رطوبت بالا کارساز هستند. این مدل‌ها کاملاً هوشمند هستند و با اتصال به Wi-Fi می‌توانند از راه دور به راحتی کنترل شوند و یا مشکلات آن‌ها را پیدا کرده و حل نمود.

ال جی بهترین مارک کولر گازی

کولر گازی ال جی

ال جی همان برند همیشه در صحنه‌ای است که سال‌هاست با کیفیت و کارایی بی‌نظیرش در تمام عرصه‌ها زبان‌زد همگان است به صورتی که مدرن‌ترین محصولات را می‌توان در این برند کره‌ای پیدا کرد. در واقع افرادی به سراغ خرید کولر گازی ال جی می روند که کیفیت را اولویت خود قرار داده‌اند و محدودیت بودجه ندارند، زیرا ال جی برندی لوکس و همه چیز تمام در تولید کولر گازی می‌باشد که آن‌ها را در دو نوع اسپلیت دیواری و کولر گازی ایستاده وارد بازار کرده است.

موتور اسپیلت‌های دیواری ال جی از نوع Dual Inverter است که بسیار حرفه‌ای‌تر از موتورهای معمولی هستند به صورتی که قدرت خنک‌سازی و حتی در پخش گرمایشی آن 60% بیشتر از سایر کمپرسورها می‌باشد. وجود دوال اینورتر در کولر گازی ال جی یعنی مصرف بسیار کمتر، صدای پایین‌تر و عمر طولانی‌تر به نسبت رقبا که بسیار مهم و کاربردی است.

تمامی کولرهای گازی ال جی هوشمند هستند و می‌توانند با اتصال به وای-فای و پشتیبانی از برنامه LG ThinQ امکان کنترل کولر از طریق گوشی را فراهم کنند همچنین در صورت مشکل در عملکرد دستگاه، آن را عیب‌یابی کرده و ساده‌ترین راه حل را در اختیار شما قرار دهند. این کولرهای حرفه‌ای با پشتیانی از کلاس‌های آب و هوای T1 و T3 می‌توانند در هر منطقه‌ای که شما فکر کنید بهترین عملکرد را از خود نشان دهند و به واسطه رادیاتور طلایی که دارند هر شرایط آب و هوایی را تحمل می‌کنند.

مدل‌های پرفروش کولر گازی ال جی شامل موارد زیر هستند؛

  1. کولر گازی ال جی دوال اینورتر
  2. کولر گازی ال جی آرت کول
  3. کولر گازی ال جی آی کنترل در دو مدل AMP و BMP

توجه داشته باشید که در مدل آی‌کنترل شما می‌توانید آمپر را در ولتاژهای 4, 6 و 8 آمپر به دلخواه تنظیم کنید تا در ساعات اوج مصرف به کنترل برق بپردازید. تفاوت مدل‌های AMP و BMP همه به طور خلاصه برمی‌گردد به وجود یونایزر در سری AMP که با تولید یون‌های مثبت و منفی سعی دارد باکتری‌های موجود در فضا را از بین ببرد و هوای سالم را جایگزین آن نماید.

جنرال گلد بهترین مارک کولر گازی

کولر گازی جنرال گلد

جنرال از شرکت‌های بزرگ در تولید کولر گازی است که موتورهایی از نوع روتاری در محصولات خود استفاده می‌کنند و بین افراد به موتور سَبک شهرت دارند که در بسیاری از شرایط آب و هوایی از قدرت خوبی برخوردار هستند. مارک جنرال گلد تنها یک مدل کولر گازی ندارد بلکه چندین مدل با قابلیت‌های متفاوت و عملکردهای حرفه‌ای تولید کرده است تا تمام افراد را با هر بودجه و نیازی که دارند تحت پوشش قرار دهد. کولر گازی جنرال گلد به تنهایی به چند مدل تقسیم می‌شود و هر کدام از این مدل‌ها در ظرفیت‌های مختلف و برای شرایط آب‌ و هوایی متفاوت ساخته شده‌اند که قیمت‌های متفاوتی با توجه امکانات خود دارند.

  • کولر گازی جنرال گلد تیتانیوم
  • کولر گازی جنرال گلد پلاتینیوم
  • کولر گازی جنرال گلد ویتالی
  • کولر گازی جنرال گلد اینورتر

کولر گازی جنرال برلین

شاید جنرال برلین به اندازه جنرال گلد شناخته شده نباشد اما در کیفیت می‌تواند به راحتی با آن رقابت کند. این محصول حرفه‌ای با کلاس T3 خنکی مطبوعی در گرمای طاقت‌فرسای مناطق حاره‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد و در فصول سرد هم می‌تواند با سیستم گرمایشی خود هوایی دلچسب فراهم نماید. این مدل در ظرفیت‌های 12000, 18000, 24000, 30000, 36000, 48000 و 60000 تولید شده است و تا متراژ 200 متر را به خوبی پشتیبانی می‌کند. تنظیم حالت خواب، تایمر، استفاده از فن و امکان تنظیم دما از جمله امکانات این کولرها می‌باشد که کارکرد آن را راحت و بهینه‌تر می‌کند.

کولر گازی ایوولی

ایوولی ارزان اما حرفه‌ای در خنک کنندگی سریع و عالی که انتخابی هوشمندانه برای افرادی با محدودیت بودجه است. موتور ایوولی روتاری در کلاس T1 است که برای مناطق معتدل و کوهستانی بهترین کارکرد را دارد در ظرفیت‌های متعدد از 12000 تا 36000 هزار موجود است و دست شما در انتخاب ظرفیت متناسب با شرایط مختلف را باز گذاشته است تا بر طبق موارد مختلف بهترین سایز مناسب را برگزینید. رادیات کولرگازی ایوولی آلومینیومی است و جنس بدنه همچون سایر کولرهای بازار از پلاستیک نشکن و محکم ساخته شده است و متأسفانه باید گفت این مدل هوشمند نیست و از امکانات لازم در این زمینه در حال حاضر ناتوان است.

گری بهترین مارک کولر گازی

کولر گازی گری

گری از حرفه‌ای و پرقدرت‌ترین کولرهای بازار است که تقریباً تمام افرادی که با این محصولات سروکار دارند این مارک را می‌شناسند. گری مونتاژ چین است و در کیفیت و کارایی از بهترین‌ کولرگازی‌های بازار می‌باشد که برای هر نوع آب‌ و هوایی اعم از حاره‌ای و معتدل مناسب است و هوایی متناسب با فضا را در اختیار شما قرار می‌دهند تنها باید دما را به دلخواه تنظیم کنید. موتورهای روتاری استفاده شده در این برند صدای بسیار کم و مصرف پایینی دارند به صورتی که می‌توان به راحتی برای هر تایمی که مایل هستید آن را روشن نگه دارید و نگران سلامتی و عمر دستگاه نباشید.

تنوع در کولرهای گازی مارک گری زیاد است و می‌توان گفت در رده‌های مختلف با کاربری‌های متعددی تولید شده است که گاهی در ظرفیت هم در تمایز هستند به صورتی که در یکی از مدل‌ها تنها سایز 18000 , 24000 را دارند و دیگری تنوع بالاتری با امکانات مشابه دارد.

مدلظرفیت( هزار)کلاس آب و هواییاینورترقابلیت دمایی
Pular12-18-24T3داردسرمایشی گرمایشی
I save18- 24T1داردسرمایشی گرمایشی
Q4 Matic12-18-24-30-36T3نداردفقط سرمایشی
S4 Matic12-18-24T3داردسرمایشی گرمایشی
Acsent12-18-24T1نداردسرمایشی گرمایشی
هایسنس بهترین مارک کولر گازی

کولر گازی هایسنس

اگر به دنبال بهترین مارک کولر گازی تا به اینجا آمده‌اید پس بد نیست با مدل هایسنس از سری اقتصادی هم آشنا شوید. این محصول چینی در سایزها و طراحی‌های متنوعی تولید شده است که بین آن‌ها سری اسپیلت دیواری، پرتابل 12000 و ایستاده دیده می‌شود. کولر گازی‌های دیواری هایسنس مجهز به اینورتر هستند به این صورت که مصرف آن بسیار کمتر است و در زمان کارکرد طولانی باعث می‌شود کولر خاموش نشود تنها دور موتور را پایین آورده و بعد از تایم کوتاهی دوباره اوج می‌گیرد.

کولر گازی هایسنس دارای فیلتر تصفیه چند لایه است و می‌تواند 99% آلودگی‌های فضا را جذب کرده و هوا را عاری از هر نوع میکروب نماید که برای افرادی مبتلا به آلرژي هستند یا اینکه خانواده‌هایی که کودک یا سالمند در خانه دارند بسیار کاربردی است. این محصول با کلاس T3 هوای گرم و خشک را به خوبی تحت پوشش قرار می‌دهد و در همین راستا سایر مناطق با گرمای ملایم‌تر را قطعاً پاسخ‌گو خواهد بود.

از چه برندی کولر گازی بخریم؟

با معرفی محبوب‌ترین کولرهای گازی بازار و معتبرترین مارک‌ها در این زمینه سعی کردیم کمی انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم تا بتوانید بسته به بودجه، متراژ فضا، منطقه آب و هوایی و امکانات مورد نیاز برندی را به خانه ببرید که با شرایط شما جور باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر دارید و قصد خرید کولر گازی دارید می‌توانید با کارشناسان ما با شماره 09182888820 و 09189722220 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *